Wii Softmod Handleiding (4.1 Tm 4.2)
Citaat van William op 6 december 2013, 10:53even een vraag als ik in de pri loader naar System Mne Hacks ga krijg ik de melding"no hacks found" iemend een idee
alvast bedankt
even een vraag als ik in de pri loader naar System Mne Hacks ga krijg ik de melding"no hacks found" iemend een idee
alvast bedankt
Citaat van Zombymario op 6 december 2013, 14:24Staat de .ini op de root van je sd-kaart?
Staat de .ini op de root van je sd-kaart?
Citaat van Tigruita op 25 januari 2020, 20:33Ik zoek de softmod voor de wii 4.2e kan deze nergens vinden. Ik wilde het pakket downloaden met alles erop en eraan maar kan het niet meer vinden.
Ik zoek de softmod voor de wii 4.2e kan deze nergens vinden. Ik wilde het pakket downloaden met alles erop en eraan maar kan het niet meer vinden.
Citaat van Demo op 26 januari 2020, 07:0010 uur geleden zei Tigruita:Ik zoek de softmod voor de wii 4.2e kan deze nergens vinden. Ik wilde het pakket downloaden met alles erop en eraan maar kan het niet meer vinden.
Helaas is de omschrijving aan het begin van deze topic wat onduidelijk geworden en er zijn ook vast wat linkjes naar benodigde software die niet meer correct werken, maar als je de Engelse taal een beetje machtig bent kan je een degelijke handleiding vinden onder deze link.
10 uur geleden zei Tigruita:Ik zoek de softmod voor de wii 4.2e kan deze nergens vinden. Ik wilde het pakket downloaden met alles erop en eraan maar kan het niet meer vinden.
Helaas is de omschrijving aan het begin van deze topic wat onduidelijk geworden en er zijn ook vast wat linkjes naar benodigde software die niet meer correct werken, maar als je de Engelse taal een beetje machtig bent kan je een degelijke handleiding vinden onder deze link.
Citaat van Demo op 1 februari 2020, 19:421 uur geleden zei Tigruita:Het is allemaal gelukt werkt prima!
Fijn om te horen @Tigruita. Hopelijk heb je toch ook iets gehad aan de originele omschrijving aan het begin van deze topic in combinatie met mijn linkje. 😉
1 uur geleden zei Tigruita:Het is allemaal gelukt werkt prima!
Fijn om te horen @Tigruita. Hopelijk heb je toch ook iets gehad aan de originele omschrijving aan het begin van deze topic in combinatie met mijn linkje. 😉
Citaat van g.scholtens op 24 mei 2021, 17:08Iemand nog handleiding die recent is en eventueel Nederlandse? Heb op mijn Wii de meest recente software staan.
Iemand nog handleiding die recent is en eventueel Nederlandse? Heb op mijn Wii de meest recente software staan.