Wii Softmod Handleiding (4.1 Tm 4.2)
Citaat van Zombymario op 21 december 2011, 08:41Bedankt. Ik ben hier al heel de nacht naar op zoek. Ik wou bijna de handleiding en software van WII ombouwen kopen, omdat daar zoveel goeds over verteld werd, maar dit heeft mij echt ervan overtuigd dat het ook gratis kan
Mooi zo, dat soort mensen zijn oplichters. Die software die zei gewoon aan je geven kan je voor niks van www.wiibrew.org of van http://hackmii.com/ halen.
Bedankt. Ik ben hier al heel de nacht naar op zoek. Ik wou bijna de handleiding en software van WII ombouwen kopen, omdat daar zoveel goeds over verteld werd, maar dit heeft mij echt ervan overtuigd dat het ook gratis kan
Mooi zo, dat soort mensen zijn oplichters. Die software die zei gewoon aan je geven kan je voor niks van http://www.wiibrew.org of van http://hackmii.com/ halen.
Citaat van T H W I T op 21 december 2011, 16:07Tsja het is wat je oplichterij vindt... Een vriend van me heeft hem ook laten ombouwen door iemand anders en ikzelf denk er ook nog over om het die kerel te laten doen, omdat ik ook weer niet zo handig ben met die dingen en het er nog wel uitziet alsof er veel fout kan gaan...
Tsja het is wat je oplichterij vindt... Een vriend van me heeft hem ook laten ombouwen door iemand anders en ikzelf denk er ook nog over om het die kerel te laten doen, omdat ik ook weer niet zo handig ben met die dingen en het er nog wel uitziet alsof er veel fout kan gaan...
Citaat van Zombymario op 21 december 2011, 18:19Tsja het is wat je oplichterij vindt... Een vriend van me heeft hem ook laten ombouwen door iemand anders en ikzelf denk er ook nog over om het die kerel te laten doen, omdat ik ook weer niet zo handig ben met die dingen en het er nog wel uitziet alsof er veel fout kan gaan...
Hoe heeft hij hem om laten bouwen? Want een hardmod (dus dat ze een modchip in je Wii zetten) moet je meestal door iemand laten doen die kan solderen.... Softmod kan jezelf laten doen
Tsja het is wat je oplichterij vindt... Een vriend van me heeft hem ook laten ombouwen door iemand anders en ikzelf denk er ook nog over om het die kerel te laten doen, omdat ik ook weer niet zo handig ben met die dingen en het er nog wel uitziet alsof er veel fout kan gaan...
Hoe heeft hij hem om laten bouwen? Want een hardmod (dus dat ze een modchip in je Wii zetten) moet je meestal door iemand laten doen die kan solderen.... Softmod kan jezelf laten doen
Citaat van T H W I T op 21 december 2011, 18:51Softmod, maar ik snap het dus wel als je nogal ontmoedigd wordt door al die stappen met al die verschillende programma's enzo...
Softmod, maar ik snap het dus wel als je nogal ontmoedigd wordt door al die stappen met al die verschillende programma's enzo...
Citaat van Thijs. op 23 december 2011, 08:50Zo moeilijk is het nou ook weer niet, toen ik er aan begon wist ik geneens wat sommige dingen betekende, maar ik heb hem toch zelf gesoftmod en een handleiding van gemaakt.
Zo moeilijk is het nou ook weer niet, toen ik er aan begon wist ik geneens wat sommige dingen betekende, maar ik heb hem toch zelf gesoftmod en een handleiding van gemaakt.
Citaat van Marciej123 op 26 december 2011, 10:16Zo moeilijk is het nou ook weer niet, toen ik er aan begon wist ik geneens wat sommige dingen betekende, maar ik heb hem toch zelf gesoftmod en een handleiding van gemaakt.This^ is true, volg de stappen en het best makkelijk
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Zo moeilijk is het nou ook weer niet, toen ik er aan begon wist ik geneens wat sommige dingen betekende, maar ik heb hem toch zelf gesoftmod en een handleiding van gemaakt.
This^ is true, volg de stappen en het best makkelijk
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van ouwe op 28 december 2011, 17:10hallo ik vond het een prima handleiding het is ook gelukt bij mij,had even wat problemen bij een spel erop zetten, maar toen heb ik bij partities de nfts omgezet had naar wbfs kon ik mijn spel wel afspelen van de hd.toen wou ik nog een spel op mijn hd zetten maar toen zei de computer dat ik mijn hd moest formateren omdat ie de wij bestanden niet herkende.ik had hem geformateerd met wbfs manager.nu is mijn vraag of dat anders kan .nu kan ik dus maar een spel op de hd zetten en spelen .voor een nieuw spel moet ik hem dus weer formateren.
alvast bedankt voor de reactie
hallo ik vond het een prima handleiding het is ook gelukt bij mij,had even wat problemen bij een spel erop zetten, maar toen heb ik bij partities de nfts omgezet had naar wbfs kon ik mijn spel wel afspelen van de hd.toen wou ik nog een spel op mijn hd zetten maar toen zei de computer dat ik mijn hd moest formateren omdat ie de wij bestanden niet herkende.ik had hem geformateerd met wbfs manager.nu is mijn vraag of dat anders kan .nu kan ik dus maar een spel op de hd zetten en spelen .voor een nieuw spel moet ik hem dus weer formateren.
alvast bedankt voor de reactie
Citaat van Zombymario op 29 december 2011, 18:17Hoe groot is de partitie? En je moet de spellen dus met WBFS Manager erop zette. Windows kent WBFS niet als bestandsformaat en dus zegt altijd automatisch dat de HDD moet worden geformatteerd
Hoe groot is de partitie? En je moet de spellen dus met WBFS Manager erop zette. Windows kent WBFS niet als bestandsformaat en dus zegt altijd automatisch dat de HDD moet worden geformatteerd
Citaat van William op 18 september 2012, 17:13De link van het laatste pakket (softmod finish pakket) is verlopen en het bestand is hier niet meer te vinden. Zou iemand dit misschien opnieuw kunnen uploaden of mij kunnen zenden?
Mijn excuses ik heb ondertussen al een werkende download gevonden. Ik weet echter niet hoe ik mijn reactie kan verwijderen.
De link van het laatste pakket (softmod finish pakket) is verlopen en het bestand is hier niet meer te vinden. Zou iemand dit misschien opnieuw kunnen uploaden of mij kunnen zenden?
Mijn excuses ik heb ondertussen al een werkende download gevonden. Ik weet echter niet hoe ik mijn reactie kan verwijderen.
Citaat van William op 19 november 2012, 21:48Hallo, werkt dit nu ook nog we zijn inmiddels anderhalf jaar verder.
De link om de modpack te downloaden werkt al niet meer.
Kan mij iemand helpen hiermee of is er al een andere handleiding.
Bvb dank Rob
Hallo, werkt dit nu ook nog we zijn inmiddels anderhalf jaar verder.
De link om de modpack te downloaden werkt al niet meer.
Kan mij iemand helpen hiermee of is er al een andere handleiding.
Bvb dank Rob