wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

[Handleiding] Minecraft server opzetten met Bukkit.

VorigePage 2 of 11Volgende

Is je internet ook een Speedtouch[hiereencode] ? Dan heb je wss een Thomson 780.

Onze KPN experia box is onze alles, bellen, internet en de router. Dus die thomsen of speedtouch is niet aangesloten.

Post samenvoeging: september 22, 2011, 20:01:28

moet nu helaas gaan zet ondertussen gerust antwoorden neer dan ben ik morgen wel terug :D

Ik zou niet weten hoe je erachter komt welke router je hebt :P

Staat het er niet op ofzo?

nee het is zo'n wit ding en er staan allemaal dingen op zoals de naam: kpn experia box en er staat internet, ethernet, tv op... of is dit de modem en niet de router? want er staat ook nog een ander ding daar maar ik weet niet wat dat is :/

Post samenvoeging: september 24, 2011, 19:03:45

weet iemand hier alsjeblieft iets op? we willen echt heel graag zo'n server :)

eventueel niemand anders in huis die het weet?

ja heb mijn vader en moeder al gevraagd maar die zeggen dat het dat ''KPN ding'' is...

Je kan ook hamachi gebruiken, Ik vind dat namelijk veel makkelijker dan het Port forwarden gedoe.

Alleen iedereen die wilt joinen moet ook hamachi hebben.(alleen moet je hamachi IP bij server-ip invullen)

En een server maken kan ook met de officiële minecraft server ( alleen je moet de online-mode ook op false zetten)

Ik vind himachu juist een gedoe omdat iedereen dat progje moet hebben...

Met bukkit installeer je makkelijker plugins.

Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.

Ieder zijn eigen mening maar omdat iedereen hamachi (een totaal geen zwaar programma) moet hebben vind jij een gedoe, vind het best wel raar...

Want dat Port forwarden is niet bij iedereen hetzelfde(routers) en het Port forwarden lukt bij sommige misschien nog geeneens en hamachi werkt wel op de meeste computers en is heel makkelijk in te stellen.

hey ik heb de port nu eindelijk geopend maar nu als ik op die jar klik gebeurt er niks :/

VorigePage 2 of 11Volgende