[Handleiding] Minecraft server opzetten met Bukkit.
Citaat van Rikkert. op 24 september 2011, 20:54Je ziet niks gebeuren? Dat hoort zo. Start mc eens op en dan mp en dan join localhost
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Je ziet niks gebeuren? Dat hoort zo. Start mc eens op en dan mp en dan join localhost
Citaat van William op 24 september 2011, 21:19dus ik moet gewoon minecraft opstarten en dan multiplayer doen en localhost intypen? ga ik wel ff proberen
dus ik moet gewoon minecraft opstarten en dan multiplayer doen en localhost intypen? ga ik wel ff proberen
Citaat van Rikkert. op 24 september 2011, 21:29Ja dan kun jij conecten
als je broer wil connecten ff de op bekijken op whatsmyip.com
Ja dan kun jij conecten als je broer wil connecten ff de op bekijken op whatsmyip.com
Citaat van William op 24 september 2011, 21:47dan staat er: Failed to connect to the server
Connection refused: connect
wat nu?
Post samenvoeging: september 25, 2011, 19:43:29
trouwens wel bedankt voor de hulp met portforward want mijn NAT op de xbox staat nu op open
nu alleen nog even die minecraft server
dan staat er: Failed to connect to the server
Connection refused: connect
wat nu?
Post samenvoeging: september 25, 2011, 19:43:29
trouwens wel bedankt voor de hulp met portforward want mijn NAT op de xbox staat nu op open nu alleen nog even die minecraft server
Citaat van Rikkert. op 25 september 2011, 17:47Start Mc eens op en vind dan force update aan.
En dan opnieuw proberen in te loggen.
Werkt dat misschien?
En zou je misschien eens kunnen laten zien wat je in server.properties hebt gedaan?
Misschien dat daar een klein foutje zit.
Start Mc eens op en vind dan force update aan.
En dan opnieuw proberen in te loggen.
Werkt dat misschien?
En zou je misschien eens kunnen laten zien wat je in server.properties hebt gedaan?
Misschien dat daar een klein foutje zit.
Citaat van William op 26 september 2011, 14:51uhh ik denk dat daar ook een probleem zit want ik moet alleen maar een inlognaam opgeven :/ misschien wil het niet met deze versie omdat ie ook (MinecrftSP) heet...(SP is dus singleplayer)
moet ik dan een ander versie hebben ofzo?
uhh ik denk dat daar ook een probleem zit want ik moet alleen maar een inlognaam opgeven :/ misschien wil het niet met deze versie omdat ie ook (MinecrftSP) heet...(SP is dus singleplayer)
moet ik dan een ander versie hebben ofzo?
Citaat van Rikkert. op 26 september 2011, 15:37Je kan dus geen Multiplayer kiezen?
Zonee download even een andere. Als het mag zet ik een linkje voor MC in startpost.
Je kan dus geen Multiplayer kiezen?
Zonee download even een andere. Als het mag zet ik een linkje voor MC in startpost.
Citaat van Thijs. op 26 september 2011, 18:05+, echt mooi gemaakt.
Ik denk niet echt dat je een linkje mag plaatsen, maar dat moet een van de mods maar uitmaken.
+, echt mooi gemaakt.
Ik denk niet echt dat je een linkje mag plaatsen, maar dat moet een van de mods maar uitmaken.