Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.
Berichtshistorie: Marciej123
11 jaar geleden
11 jaar geleden
Wij zijn gister over gegaan naar nieuwe abbo van upc.
we gaan van 100 / 10 naar 200 /10 voor €1,50 p …In: Café de Download
11 jaar geleden
11 jaar geleden
Leuk hoor farid! mijn stage was juist vorige week afgelopen, deze week dus weer naar school
ps. Nic …In: Café de Download
11 jaar geleden
11 jaar geleden
11 jaar geleden
11 jaar geleden
11 jaar geleden
Klinkt leuk zo een opendag. Zeker wat mooie dingen gezien?
Jaa was erg vet!! (Foto was van een monit …In: Café de Download
11 jaar geleden
Vandaag een opendag van Tele2 gehad in diemen. Erg interessant, Rondleiding gehad, wat presentaties. …In: Café de Download
11 jaar geleden
http://tweakers.net/nieuws/92683/gerechtshof-linken-naar-bestanden-is-geen-inbreuk-auteursrecht.htmlIn: Café de Download
11 jaar geleden
11 jaar geleden
12 jaar geleden
Stage! Vakantie pas weer in february, zelfs tussen kerst en oud en nieuw geen vrij
Verstuurd vanaf …In: Café de Download
12 jaar geleden
Bedankt iedereen!! Krijgen we trouwens het duken mailtje niet meer ?
Verstuurd vanaf mijn HTC One S …In: Café de Download
12 jaar geleden
Ook deze jongen is weer 19 jaartjes oud^^Verstuurd vanaf mijn HTC One S met Tapatalk 4In: Café de Download
12 jaar geleden
12 jaar geleden
Ik wou ook maar kon helaas niet,
Volgend jaar wel van plan om dr naartoe te gaanIn: Café de Download
12 jaar geleden
Tijd voor Battlefield 4 BETA!Hij is wel nice alleen beetje lagg af en toe..Verstuurd vanaf mijn HTC …In: Café de Download
12 jaar geleden
12 jaar geleden
12 jaar geleden
12 jaar geleden
12 jaar geleden
er zijn genoeg auto's
(ik neem aan dat je 2e hands wilt, 'niet te duur' is voor veel …In: Café de Download
12 jaar geleden
Hotsaa, terug uit lloret de mar! Goeie feestjes gehad! Fotos volgenVerstuurd van mijn HTC One S met …In: Café de Download
12 jaar geleden
Morgen naar Lloret de Mar!10 dagen hossen in het zonnige spanje!Hophophop!Adiosssss Amigos!In: Café de Download
12 jaar geleden
12 jaar geleden
Ik zag het al op facebook staan! Zwaar vet hoor!!Verstuurd van mijn HTC One S met TapatalkIn: Café de Download
12 jaar geleden
Iedereen die geslaagd is, van harte! Was nog spannend voor sommigen, door dat tuig! Verstuurd van mi …In: Café de Download
12 jaar geleden
12 jaar geleden
Deze jongen heeft vanmorgen zijn rijbewijs gehaalt!
Daar moet op gedronken worden!In: Café de Download
12 jaar geleden
Waar was het? Ik wil ook nog eens een keer naar MOH!
Verstuurd vanaf mijn mobiel!
Brabant Hallen!
…In: Café de Download
12 jaar geleden
ZO!!! Net terug van Masters of hardcore! Was echt een strak feestje! gisteravond om 10 uur begonnen …In: Café de Download
12 jaar geleden
12 jaar geleden
12 jaar geleden
12 jaar geleden
Sure. Zal het aantal spelers dan maar omhoog schroeven, (had m nog op 5 spelers staan )
Ik zal een …In: Café de Download
12 jaar geleden
ik heb laatst weer een server gemaakt. staat bijna altijd aan Zal ik een pagina maken met daarin de …In: Café de Download
12 jaar geleden
12 jaar geleden
Ik zal fotos posten van onze groep. 7 man sterk in een fel roze badjas met #FC Badaap erop aan de ac …In: Café de Download
12 jaar geleden
12 jaar geleden
12 jaar geleden
vanmiddag na school even de kroeg in omdat een maat van ons zn rijbewijs had gehaalt en ik gister th …In: Café de Download
12 jaar geleden
12 jaar geleden
Dankje,Blij dat ik der vanaf ben!1e keer 2 fout te veel om te slagen2e keer 1 fout te veel om te sla …In: Café de Download
12 jaar geleden
12 jaar geleden
12 jaar geleden