do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.360 of 2.047Volgende

Ik heb het nu op school ook niet echt druk.

Iedereen weet tegenwoordig al zo veel over downloaden dat ze geen vragen meer hebben!

ja dat is ook zo, met al die verbeterde download tools en de snelheid zijn vragen als "Ik wil een film van het spaans naar engels vertalen en deze voorzien van NL ondertiteling en branden op een DVD" :P

En waarschijnlijk helpt Facebook natuurlijk ook grotendeels met vragen beantwoorden, en streaming media zoals Netflix zorgt ervoor dat je al heel veel niet meer hoeft te downloaden.

Ik merk wel dat downloaden van films en games wat minder wordt gevraagd. Tegenwoordig zijn ebooks helemaal up en comming :)

Ik hou het persoonlijk toch nog steeds bij downloaden :)

Afgelopen week schoenen besteld. Schoenen al in huis, maar geld nog niet van m'n rekening af. Dat gaat toch altijd direct met Paypal?

Toen ik op het knopje betalen klikte, vloog het internet er uit, toen het internet er weer was heb ik op f5 gedrukt en toen stond er dat ik betaald had. Maar toen geen geld van m'n rekening af? Ik vind het maar raar.

zou niet verkeerd zijn haha, free shoes it is!

Ja, inderdaad haha! Maar toch vind ik het wel een beetje scheef. Mij hoor je er niet over klagen though.

Afgelopen week schoenen besteld. Schoenen al in huis, maar geld nog niet van m'n rekening af. Dat gaat toch altijd direct met Paypal?

Toen ik op het knopje betalen klikte, vloog het internet er uit, toen het internet er weer was heb ik op f5 gedrukt en toen stond er dat ik betaald had. Maar toen geen geld van m'n rekening af? Ik vind het maar raar.

Pm me de winkel eens! Dit oogt naar mogelijkheden ^_^

VorigePage 1.360 of 2.047Volgende