Café de Download
Citaat van Zombymario op 14 maart 2014, 14:30Ik heb het nu op school ook niet echt druk.
Ik heb het nu op school ook niet echt druk.
Citaat van Duken op 17 maart 2014, 10:36ja dat is ook zo, met al die verbeterde download tools en de snelheid zijn vragen als "Ik wil een film van het spaans naar engels vertalen en deze voorzien van NL ondertiteling en branden op een DVD"
ja dat is ook zo, met al die verbeterde download tools en de snelheid zijn vragen als "Ik wil een film van het spaans naar engels vertalen en deze voorzien van NL ondertiteling en branden op een DVD"
Citaat van Zombymario op 17 maart 2014, 13:49En waarschijnlijk helpt Facebook natuurlijk ook grotendeels met vragen beantwoorden, en streaming media zoals Netflix zorgt ervoor dat je al heel veel niet meer hoeft te downloaden.
En waarschijnlijk helpt Facebook natuurlijk ook grotendeels met vragen beantwoorden, en streaming media zoals Netflix zorgt ervoor dat je al heel veel niet meer hoeft te downloaden.
Citaat van Farid. op 17 maart 2014, 14:58Ik merk wel dat downloaden van films en games wat minder wordt gevraagd. Tegenwoordig zijn ebooks helemaal up en comming
Ik merk wel dat downloaden van films en games wat minder wordt gevraagd. Tegenwoordig zijn ebooks helemaal up en comming
Citaat van shadowwatch op 17 maart 2014, 15:14Ik hou het persoonlijk toch nog steeds bij downloaden
Ik hou het persoonlijk toch nog steeds bij downloaden
Citaat van Deeeemy op 17 maart 2014, 16:14Afgelopen week schoenen besteld. Schoenen al in huis, maar geld nog niet van m'n rekening af. Dat gaat toch altijd direct met Paypal?
Toen ik op het knopje betalen klikte, vloog het internet er uit, toen het internet er weer was heb ik op f5 gedrukt en toen stond er dat ik betaald had. Maar toen geen geld van m'n rekening af? Ik vind het maar raar.
Afgelopen week schoenen besteld. Schoenen al in huis, maar geld nog niet van m'n rekening af. Dat gaat toch altijd direct met Paypal?
Toen ik op het knopje betalen klikte, vloog het internet er uit, toen het internet er weer was heb ik op f5 gedrukt en toen stond er dat ik betaald had. Maar toen geen geld van m'n rekening af? Ik vind het maar raar.
Citaat van Marciej123 op 17 maart 2014, 16:27zou niet verkeerd zijn haha, free shoes it is!
zou niet verkeerd zijn haha, free shoes it is!
Citaat van Deeeemy op 17 maart 2014, 16:31Ja, inderdaad haha! Maar toch vind ik het wel een beetje scheef. Mij hoor je er niet over klagen though.
Ja, inderdaad haha! Maar toch vind ik het wel een beetje scheef. Mij hoor je er niet over klagen though.
Citaat van Wous op 17 maart 2014, 16:59Afgelopen week schoenen besteld. Schoenen al in huis, maar geld nog niet van m'n rekening af. Dat gaat toch altijd direct met Paypal?
Pm me de winkel eens! Dit oogt naar mogelijkheden
Afgelopen week schoenen besteld. Schoenen al in huis, maar geld nog niet van m'n rekening af. Dat gaat toch altijd direct met Paypal?
Pm me de winkel eens! Dit oogt naar mogelijkheden