Café de Download
Citaat van Farid. op 4 maart 2014, 22:40Damn..... We worden echt oud.Als 11 jarige begonnen met: hoe mp3's downloaden tot een eigen clio. Dat had je vast niet verwacht 😀
Over 7 jaar...... Dan hoop ik op een uber steam alle muziek en films netflix abbo voor 8 euro pm. 😉
Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
Nee had eigenlijk een dikke vette bentley verwacht....
Nee ik mag zeker niet klagen met hoe t is gegaan de afgelopen 7 jaar! 😀
Damn..... We worden echt oud.Als 11 jarige begonnen met: hoe mp3's downloaden tot een eigen clio. Dat had je vast niet verwacht 😀
Over 7 jaar...... Dan hoop ik op een uber steam alle muziek en films netflix abbo voor 8 euro pm. 😉
Nee had eigenlijk een dikke vette bentley verwacht....
Nee ik mag zeker niet klagen met hoe t is gegaan de afgelopen 7 jaar! 😀
Citaat van Zombymario op 5 maart 2014, 14:22Jarig, 20 jaren alweer
Jarig, 20 jaren alweer
Citaat van DukeNPDA op 5 maart 2014, 17:27Gefeliciteerd! Dat ik dat heb gemist.... Maar 20 jaar..... Schiet al op he.... Bijna 30 jaar (^o^)
Gefeliciteerd! Dat ik dat heb gemist.... Maar 20 jaar..... Schiet al op he.... Bijna 30 jaar (^o^)
Citaat van Zombymario op 6 maart 2014, 15:32Danke
Danke
Citaat van Rikkert. op 6 maart 2014, 19:43Nog gefeliciteerd.
Weer een paar uurtjes in Nederland.. Had nog wel wat langer willen blijven
Nog gefeliciteerd.
Weer een paar uurtjes in Nederland.. Had nog wel wat langer willen blijven
Citaat van Duken op 14 maart 2014, 07:39Wat een rust.... iedereen een beetje van de zon aan het genieten?
Ik heb het zelf momenteel zo rete druk prive @ work dat ik soms niet aan het forum toe kom
Behalve op mijn telefoon, altijd meelezen hehe
Wat een rust.... iedereen een beetje van de zon aan het genieten?
Ik heb het zelf momenteel zo rete druk prive @ work dat ik soms niet aan het forum toe kom Behalve op mijn telefoon, altijd meelezen hehe