do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.243 of 2.047Volgende

Goei eerste nachtje cv gehad :)

Verstuurd van mijn HTC One S met Tapatalk

Vanavond carnaval!! :D

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Carnaval..... Heerlijk. Zo veel toffe herinneringen aan. Ik ga morgen heel wild de optocht kijken met her gezin :)

Ik zal fotos posten van onze groep. 7 man sterk in een fel roze badjas met #FC Badaap erop aan de achterkant!

Eiselijk hahah

Verstuurd van mijn HTC One S met Tapatalk

Dat is toch eigenlijk al geweldig, in een roze badjas rondlopen als badaap en dan nog respect verdienen ook :)

"@secti0n9: Possibly THE nerdiest thing I have seen this year! traceroute 216.81.59.173"

Try it!

Forza horizon..... In 1 woord: VERSLAVEND.

Wat een vette game is het

Demo gespeeld van Forza, lijkt mij inderdaad een super game.Maar ik wacht nog even op Grid 2 :)

Pff, wat is linux toch weer lastig als je het vergelijkt met windows.. Ik probeer een mooie Torrent-server op te zetten dmv ubuntu-server, helaas lukt het elke keer niet om mijn Transmission(Bittorrent client) rechten te geven tot de folders waarin ik wil downloaden..

En, is 't al iemand opgevallen? VirusTotal is vanaf nu ook beschikbaar in het Nederlands.

Samen met een andere vrijwilliger hebben we de site vertaald naar het Nederlands.De algemene voorwaarden etc. (die lappen tekst) zijn nog niet vertaald, dat komt misschien nog ;p

Ik hoor het graag als iemand nog wat vertaalfouten / grammaticale fouten tegenkomt, dan pas ik het even aan.

Nog een dingetje: We hebben nu de volgende tekst op de frontpage gezet:

VirusTotal is een gratis service, die verdachte bestanden en URL's analyseert en een snelle detectie van virussen, wormen en Trojaanse paarden mogelijk maakt.

Maar nu achteraf vraag ik me eigenlijk af of we dit wel goed hebben gedaan, hoort die komma er wel of moet het dit zijn:

VirusTotal is een gratis service die verdachte bestanden en URL's analyseert en een snelle detectie van virussen, wormen en Trojaanse paarden mogelijk maakt.

VorigePage 1.243 of 2.047Volgende