Café de Download
Citaat van Wous op 17 februari 2013, 18:32Ik zou wel een komma daar plaatsen. Als je het zou lezen zou je daar het liefst ook een duidelijke pauze willen hebben om het makkelijker leesbaar te maken
Ik zou wel een komma daar plaatsen. Als je het zou lezen zou je daar het liefst ook een duidelijke pauze willen hebben om het makkelijker leesbaar te maken
Citaat van Duken op 17 februari 2013, 19:19Wat cool, ik gebruik die site vaak voor bestanden wegens mijn werk. Ivm false-positives of andere virus meldingen. Erg mooi om te zien dat hij nu in het Nederlands is. En dat weer via een Duken lid
Wat cool, ik gebruik die site vaak voor bestanden wegens mijn werk. Ivm false-positives of andere virus meldingen. Erg mooi om te zien dat hij nu in het Nederlands is. En dat weer via een Duken lid
Citaat van Tom op 17 februari 2013, 19:33De komma hoort er niet. Wel vind ik ook dat de zin een tikkie lastig te lezen is en daarom zou ik 'm anders schrijven.
De komma hoort er niet. Wel vind ik ook dat de zin een tikkie lastig te lezen is en daarom zou ik 'm anders schrijven.
Citaat van T H W I T op 17 februari 2013, 20:59Hmm in dat geval ga ik er denk ik nog maar eens over denken om dan die hele zin om te gooien, ik denk dat we deze inderdaad iets te letterlijk hebben geprobeerd te vertalen.
En dat weer via een Duken lid
Moet toch wat met mijn vrije tijd hè
Hmm in dat geval ga ik er denk ik nog maar eens over denken om dan die hele zin om te gooien, ik denk dat we deze inderdaad iets te letterlijk hebben geprobeerd te vertalen.
En dat weer via een Duken lid
Moet toch wat met mijn vrije tijd hè
Citaat van Erwin. op 17 februari 2013, 21:43Zoiets? De zin in 2 delen opgedeeld.
VirusTotal is een gratis service die verdachte bestanden en URL's analyseert. VirusTotal heeft een snelle detectie van virussen, wormen en Trojaanse paarden.
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Zoiets? De zin in 2 delen opgedeeld.
VirusTotal is een gratis service die verdachte bestanden en URL's analyseert. VirusTotal heeft een snelle detectie van virussen, wormen en Trojaanse paarden.
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Citaat van T H W I T op 18 februari 2013, 13:34Hmm... Dat is een beetje lastig, als je het namelijk opdeelt krijg je weer dat het niet in lijn is met alle andere talen, die wel gewoon één zin zijn...
VirusTotal is een gratis service die verdachte bestanden en URL's analyseert en een snelle detectie van virussen, wormen en Trojaanse paarden faciliteert.
Ik vind het zelf zo wel aardig klinken...
Hmm... Dat is een beetje lastig, als je het namelijk opdeelt krijg je weer dat het niet in lijn is met alle andere talen, die wel gewoon één zin zijn...
Ik vind het zelf zo wel aardig klinken...
Citaat van Tom op 18 februari 2013, 23:09Ik gister... Hmm...
Iemand trouwens Voetbal International gekeken vanavond? Rene vd Gijp zei dat Kees Jansma z'n gezicht zo lelijk was dat 'ie geen vrouw meer zou kunnen krijgen, maar op dat moment werd dus een foto van Jansma op de achtergrond geprojecteerd en die leek echt sprekend op het uiterlijk van vd Gijp zelf. Hetzelfde gezicht, bijna hetzelfde haar, dezelfde bril... Iemand opgevallen?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ik gister... Hmm...
Iemand trouwens Voetbal International gekeken vanavond? Rene vd Gijp zei dat Kees Jansma z'n gezicht zo lelijk was dat 'ie geen vrouw meer zou kunnen krijgen, maar op dat moment werd dus een foto van Jansma op de achtergrond geprojecteerd en die leek echt sprekend op het uiterlijk van vd Gijp zelf. Hetzelfde gezicht, bijna hetzelfde haar, dezelfde bril... Iemand opgevallen?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk