Café de Download
Citaat van Duken op 19 februari 2013, 09:53Hey guys, iemand nog wat van Kaasbroodje een gehoord?
Nope, ik heb hem al eens gemaild en gepmed... maar geen reactie...
Kaassss come back!!
Hey guys, iemand nog wat van Kaasbroodje een gehoord?
Nope, ik heb hem al eens gemaild en gepmed... maar geen reactie... Kaassss come back!!
Citaat van Pctje op 19 februari 2013, 10:25Haha een beetje gelijk heb je wel, maar Gijpie is natuurlijk ook vrijgezel he...
Gijpsie heeft open relatie. Wonen apart. Lees zn boek maar eens!
Haha een beetje gelijk heb je wel, maar Gijpie is natuurlijk ook vrijgezel he...
Citaat van Freddytje op 19 februari 2013, 10:32Nope, ik heb hem al eens gemaild en gepmed... maar geen reactie...
Kaassss come back!!
Aii okay. Hopelijk niks ernstig in de zin van weer een ongeluk oid
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Nope, ik heb hem al eens gemaild en gepmed... maar geen reactie...
Kaassss come back!!
Aii okay. Hopelijk niks ernstig in de zin van weer een ongeluk oid
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van shadowwatch op 19 februari 2013, 22:05Iemand hier intresse in een op maat gemaakte subwoofer boks met 2 subwoofers van HOGE klasse erin?
heb de kans om 2 goede subwoofers te krijgen van een maat in Amerika en ben nog aan het twijfelen of zelf ga maken voor in de auto of misschien met custom made enclosure wil doorverkopen.
Laat het me even weten als je intresse hebt dan kan ik een design maken en een prijs geven.
voor de full members hier geld een zachter prijsje natuurlijk
gaat om 2 Ascendant Audio Chaos 10' subs.
Ascendant Audio is een merk dat niet verkrijgbaar is in nederland zoals de meeste "heavy" subs.
sowieso origineel om te hebben dus
Iemand hier intresse in een op maat gemaakte subwoofer boks met 2 subwoofers van HOGE klasse erin?
heb de kans om 2 goede subwoofers te krijgen van een maat in Amerika en ben nog aan het twijfelen of zelf ga maken voor in de auto of misschien met custom made enclosure wil doorverkopen.
Laat het me even weten als je intresse hebt dan kan ik een design maken en een prijs geven.
voor de full members hier geld een zachter prijsje natuurlijk
gaat om 2 Ascendant Audio Chaos 10' subs.
Ascendant Audio is een merk dat niet verkrijgbaar is in nederland zoals de meeste "heavy" subs.
sowieso origineel om te hebben dus
Citaat van Tom op 19 februari 2013, 22:37Hoe groot wordt het minimaal en hoe is 'ie aan te sluiten? Ik heb niet per se behoefte aan zoiets, maar als het een redelijk formaat is en goed presteert, durf ik er wel wat kleine (enigszins hogere kwaliteit) speaker aan te koppelen. Passief wordt dan wel een probleem, maar ja.
Hoe groot wordt het minimaal en hoe is 'ie aan te sluiten? Ik heb niet per se behoefte aan zoiets, maar als het een redelijk formaat is en goed presteert, durf ik er wel wat kleine (enigszins hogere kwaliteit) speaker aan te koppelen. Passief wordt dan wel een probleem, maar ja.
Citaat van shadowwatch op 19 februari 2013, 23:39hoe groot die word ligt eraan hoe groot jij hem wilt hebben.
Stel dat dat je hem in de auto wil leggen vertel je me gewoon hoe breed je kofferbak is en kan ik een leuk designtje maken.
Verder aansluiten zal je natuurlijk op een versterker moeten doen en naar de boks maak ik dan waarschijnlijk een soort "bar"uit aluminium waar je de kabels op vast kunt zetten.
in feite dus hetzelfde systeem als ik bij de speakerstorens gebruikt heb.
hoe groot die word ligt eraan hoe groot jij hem wilt hebben.
Stel dat dat je hem in de auto wil leggen vertel je me gewoon hoe breed je kofferbak is en kan ik een leuk designtje maken.
Verder aansluiten zal je natuurlijk op een versterker moeten doen en naar de boks maak ik dan waarschijnlijk een soort "bar"uit aluminium waar je de kabels op vast kunt zetten.
in feite dus hetzelfde systeem als ik bij de speakerstorens gebruikt heb.
Citaat van William op 19 februari 2013, 23:49Gijpsie heeft open relatie. Wonen apart. Lees zn boek maar eens!
Klopt inderdaad, tof boek! 'Ik Zlatan' ook gelezen?
Klopt inderdaad, tof boek! 'Ik Zlatan' ook gelezen?
Citaat van Wous op 20 februari 2013, 11:44Haha, 9 jaar geleden! Toen was het hebben van een 512 mb USB stick nog iets compleet raars. Zoals een auto in de jaren 1900
Haha, 9 jaar geleden! Toen was het hebben van een 512 mb USB stick nog iets compleet raars. Zoals een auto in de jaren 1900
Citaat van Zombymario op 20 februari 2013, 11:53Ja lol, nu is 1tb gewoon heel normaal.
Ja lol, nu is 1tb gewoon heel normaal.