Café de Download
Citaat van Marciej123 op 14 december 2013, 12:04Bokbier vindt ik niet zo.
Geef mij dan meer een heel koud duveltje op z'n tijd.
Bokbier vindt ik niet zo.
Geef mij dan meer een heel koud duveltje op z'n tijd.
Citaat van shadowwatch op 15 december 2013, 20:25februari als het goed is
februari als het goed is
Citaat van Wous op 15 december 2013, 21:53Dan ga ik voor de ijskoude jagermeister:lol:Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Agree! Lekker borreltje op de zondagavond!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dan ga ik voor de ijskoude jagermeister:lol:Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Agree! Lekker borreltje op de zondagavond!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Citaat van DukeNPDA op 22 december 2013, 18:58Iedereen zeker druk met de kerst inkopen.... Ik ben klaar, wat een drukte overal. Maar gelukkig wel gratis gluwijn een oliebollen.... Laat de Kerst maar komen.
Lekker vakantie tot 2 januari 😀
Sent from my HTC One X using Tapatalk
Iedereen zeker druk met de kerst inkopen.... Ik ben klaar, wat een drukte overal. Maar gelukkig wel gratis gluwijn een oliebollen.... Laat de Kerst maar komen.
Lekker vakantie tot 2 januari 😀
Citaat van Erwin. op 22 december 2013, 19:56Pfff iedereen heeft vakantie kerstinkopen enz. Ik moet gewoon werken maak momenteel dagen van 10 tot 21 en wij zijn alleen 1e kerstdag dicht verder elke dag open!
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Pfff iedereen heeft vakantie kerstinkopen enz. Ik moet gewoon werken maak momenteel dagen van 10 tot 21 en wij zijn alleen 1e kerstdag dicht verder elke dag open!
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Citaat van DukeNPDA op 23 december 2013, 22:102de kerst dag ook open? Net als 1 januari? :'( ik
2de kerst dag ook open? Net als 1 januari? :'( ik
Citaat van Zombymario op 24 december 2013, 12:28Kerst jongen, waar zijn de dames in kerstpakjes?????
Kerst jongen, waar zijn de dames in kerstpakjes?????
Citaat van DukeNPDA op 24 december 2013, 13:15Dumpert staat er vol mee.... Lijkt erop dat op Duken.nl de dames zijn winkelen?
🙁
Dumpert staat er vol mee.... Lijkt erop dat op Duken.nl de dames zijn winkelen?
🙁