Café de Download
Citaat van Marciej123 op 8 maart 2013, 08:55ik heb laatst weer een server gemaakt. staat bijna altijd aan
Zal ik een pagina maken met daarin de gegevens?
ik heb laatst weer een server gemaakt. staat bijna altijd aan Zal ik een pagina maken met daarin de gegevens?
Citaat van Rikkert. op 8 maart 2013, 13:35Ik speel zo nu en dan ook wel eens Minecraft.
Begint nu alleen een beetje saai te spelen.. Iets te veel gespeeld.
Plaats dat IP maar ergens, ik join wel een keer
Ik speel zo nu en dan ook wel eens Minecraft.
Begint nu alleen een beetje saai te spelen.. Iets te veel gespeeld.
Plaats dat IP maar ergens, ik join wel een keer
Citaat van Freddytje op 8 maart 2013, 13:40We moeten gewoon survival mode en dat we elkaar niet helpen maar afmaken dat brengt wat leven in de brouwerij
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
We moeten gewoon survival mode en dat we elkaar niet helpen maar afmaken dat brengt wat leven in de brouwerij
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Citaat van Marciej123 op 8 maart 2013, 17:32Sure. Zal het aantal spelers dan maar omhoog schroeven, (had m nog op 5 spelers staan
)
Ik zal een topic morgen oid aanmaken en dan een soort van html feed erin zetten met of de server online of offline is.
Sure. Zal het aantal spelers dan maar omhoog schroeven, (had m nog op 5 spelers staan )
Ik zal een topic morgen oid aanmaken en dan een soort van html feed erin zetten met of de server online of offline is.
Citaat van shadowwatch op 13 maart 2013, 00:14goedemorge.
goedemorge.