Café de Download
Citaat van DukeNPDA op 13 maart 2013, 20:58Auwwwwww..... Ben gestart met een nieuwe sport. Hardlopen was het toch niet helemaal. 11x in anderhalf jaar.....
Met een maatje begonnen met kickboksen. 2de keer vandaag, vreselijk zwaar maar wel heel veel voldoening. Lekker actief op een zak los gaan. Werkt tot nu toe goed.
Volgende week inschrijvingen.......
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Auwwwwww..... Ben gestart met een nieuwe sport. Hardlopen was het toch niet helemaal. 11x in anderhalf jaar.....
Met een maatje begonnen met kickboksen. 2de keer vandaag, vreselijk zwaar maar wel heel veel voldoening. Lekker actief op een zak los gaan. Werkt tot nu toe goed.
Volgende week inschrijvingen.......
Citaat van Freddytje op 13 maart 2013, 21:43Haha die jerry toch
Hopelijk houd je dit langer vol.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Haha die jerry toch
Hopelijk houd je dit langer vol.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Citaat van shadowwatch op 13 maart 2013, 23:55Wel vet een vriend van me doet dat ook elke 2x per week.
Oahja goedemorgen weer hahaha
Wel vet een vriend van me doet dat ook elke 2x per week.
Oahja goedemorgen weer hahaha
Citaat van Duken op 15 maart 2013, 11:39Ik hoop dat ik het inderdaad langer volhoud..... samen met een maatje gaan werkt gewoon voor mij beter. Anders komt het mij nooit uit
Ik hoop dat ik het inderdaad langer volhoud..... samen met een maatje gaan werkt gewoon voor mij beter. Anders komt het mij nooit uit
Citaat van DukeNPDA op 16 maart 2013, 18:54Pannenkoeken dag? Nooit van gehoord...
Btw, rustig hier, iedereen weer druk bezig
Pannenkoeken dag? Nooit van gehoord...
Btw, rustig hier, iedereen weer druk bezig
Citaat van Rikkert. op 16 maart 2013, 19:01ja pannenkoekendag, het is echt zo
Het is weekend, dus iedereen rust uit.
Dit is ook fijn btw:
Mijn externe HDD werkt opeens niet meer.. Dus kan al mijn films niet meer kijken.. Fijn
ja pannenkoekendag, het is echt zo
Het is weekend, dus iedereen rust uit.
Dit is ook fijn btw:
Mijn externe HDD werkt opeens niet meer.. Dus kan al mijn films niet meer kijken.. Fijn
Citaat van Farid. op 16 maart 2013, 23:13Gister(zaterdag) ook pannenkoeken gegeten! Heerlijk.
Tevens m'n eerste werkdag bij een autogarage als zaterdaghulp achter de rug. Wat is het toch heerlijk om te rijden in de nieuwste auto's:D
Gister(zaterdag) ook pannenkoeken gegeten! Heerlijk.
Tevens m'n eerste werkdag bij een autogarage als zaterdaghulp achter de rug. Wat is het toch heerlijk om te rijden in de nieuwste auto's:D