Café de Download
Citaat van Duken op 21 november 2013, 13:53Beetje oude berichtjes op het forum aan het lezen, wat een mooie tijd was dat toch. Ik ben al te lang niet meer op duken.nl geweest. Ik word er een beetje sentimenteel van.
Huh.. wie ben jij dan?
Haha ja heerlijk he. Oude gouwe tijd. Wat een gekkehuis. En je was nog supermodje ook!
Wat doe je nu voor de kost? Kom je nog terug bij ons?
Beetje oude berichtjes op het forum aan het lezen, wat een mooie tijd was dat toch. Ik ben al te lang niet meer op duken.nl geweest. Ik word er een beetje sentimenteel van.
Huh.. wie ben jij dan?
Haha ja heerlijk he. Oude gouwe tijd. Wat een gekkehuis. En je was nog supermodje ook!
Citaat van Zombymario op 21 november 2013, 15:05Oude R.O.B. gekocht, zal wel foto plaatsen in het showen-topic als ik hem binnen heb
Oude R.O.B. gekocht, zal wel foto plaatsen in het showen-topic als ik hem binnen heb
Citaat van William op 21 november 2013, 16:08Huh.. wie ben jij dan?
Haha, ben nu veel bezig met webdesign. Volg daar een studie in. En ik blijf zeker nog even rondhangen hier, altijd leuk.
Huh.. wie ben jij dan?
Haha, ben nu veel bezig met webdesign. Volg daar een studie in. En ik blijf zeker nog even rondhangen hier, altijd leuk.
Citaat van Marciej123 op 21 november 2013, 16:15Vandaag een opendag van Tele2 gehad in diemen. Erg interessant, Rondleiding gehad, wat presentaties. (was een dag voor zakelijke gebruikers die te maken met de overheid hebben)
En aangezien ik stage loop bij een gemeente
Vandaag een opendag van Tele2 gehad in diemen. Erg interessant, Rondleiding gehad, wat presentaties. (was een dag voor zakelijke gebruikers die te maken met de overheid hebben)
En aangezien ik stage loop bij een gemeente
Citaat van Duken op 22 november 2013, 09:46Klinkt leuk zo een opendag. Zeker wat mooie dingen gezien?
@ Jeroen, Webdesign? Kan je duken.nl niet een verse update geven
Klinkt leuk zo een opendag. Zeker wat mooie dingen gezien?
@ Jeroen, Webdesign? Kan je duken.nl niet een verse update geven
Citaat van Zombymario op 22 november 2013, 12:30Weeeeeekend!!!
Weeeeeekend!!!
Citaat van PeaceFreak op 22 november 2013, 13:16Weeeeeekend!!!
Yeeeeey feestje bouwennnnnn!!!
Weeeeeekend!!!
Yeeeeey feestje bouwennnnnn!!!
Citaat van Marciej123 op 22 november 2013, 16:08Klinkt leuk zo een opendag. Zeker wat mooie dingen gezien?Jaa was erg vet!! (Foto was van een monitoring ruimte)
Ps. WEEKENDDDD!
Verstuurd vanaf mijn HTC One S met Tapatalk 4
Klinkt leuk zo een opendag. Zeker wat mooie dingen gezien?
Jaa was erg vet!! (Foto was van een monitoring ruimte)
Ps. WEEKENDDDD!
Verstuurd vanaf mijn HTC One S met Tapatalk 4