do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.291 of 2.047Volgende

Ik wil mijn eerste auto kopen. Wie kan me helpen? Wat voor auto's zou ik kunnen kiezen, niet te duur natuurlijk. Waar moet ik opletten en waar moet ik naar kijken?

er zijn genoeg auto's

(ik neem aan dat je 2e hands wilt, 'niet te duur' is voor veel mensen verschillend :P )

Hoeveel wil je uitgeven?

Wil je een Coupé, Sedan, Cabrio of een Hatchback? (3 of 5 deurs Hatchback?)

Benzine, Diesel of LPG?

dat soort dingen.

Maar ik zal een paar auto's noemen.

Volkswagen Golf

Volkswagen Polo

Renault Megane

Seat Leon

Seat Ibiza

Opel Corsa

Opel Astra

Peugot 206

etc etc etc

Zeg maar wat je uit zou willen geven etc dan wil ik wel naar iets kijken mocht het nodig zijn

Ja, ik heb ze dan allemaal geactiveerd op mijn Steam en Origin. (Behalve crysis 2)

Heb Crysis 2 nog voor Origin.

Stuur ik naar McCloud als die interesse heeft?

Als je die zou willen sturen, fijn!

Verstuurd van mijn GT-I9505

Ik wordt gekkkkkkkk...

gekkenhuis @ work :S

Ik wil mijn eerste auto kopen. Wie kan me helpen? Wat voor auto's zou ik kunnen kiezen, niet te duur natuurlijk. Waar moet ik opletten en waar moet ik naar kijken?

Vind eerst maar een budget....

Tot zo'n 1500 euro is elke auto wel leuk die je kan vinden. Kijk niet te veel naar km stand maar meer het onderhoud dat de auro heeft gehad. Houd er ook rekening mee dat een auto best prinzig is in maandelijkse kosten en onderhoud.

Ik zou geen auto kopen die meer heeft gelopen dan 160000 km. Tenzij er een nieuwe motor in ligt.

Marciej

De auto's die jij opnoemt zijn redelijk duur. Daarbij kun je in de eerste 5jaar(kan meer of minder zijn) van je rijbewijs geen volkswagen polo en golf verzekeren omdat de meeste ongelukken die jongere hebben in deze auto's is hebben de verzekeringsmaatschappijen dat opgelegd.

@dhrj

Het is erg duur om te verzekeren zonder schadevrije jaren dus ik zou de auto onder de naam van je ouders verzekerwn. Is het goedkoper. Alleen jij bouwt geen schadevrije jaren op. Die kan je dan gaan opbouwen als je een vaste baan hebt en meer geld binnen krijgt.

Ik zou geen auto kopen die meer heeft gelopen dan 160000 km. Tenzij er een nieuwe motor in ligt.

Marciej

De auto's die jij opnoemt zijn redelijk duur. Daarbij kun je in de eerste 5jaar(kan meer of minder zijn) van je rijbewijs geen volkswagen polo en golf verzekeren omdat de meeste ongelukken die jongere hebben in deze auto's is hebben de verzekeringsmaatschappijen dat opgelegd.

@dhrj

Het is erg duur om te verzekeren zonder schadevrije jaren dus ik zou de auto onder de naam van je ouders verzekerwn. Is het goedkoper. Alleen jij bouwt geen schadevrije jaren op. Die kan je dan gaan opbouwen als je een vaste baan hebt en meer geld binnen krijgt.

Auto verzekeren op de naam van je ouders valt onder fraude.... op het forum van autoweek staat hier een heel topic over. Een auto dat meer als 160.000 kan je prima kopen. Als het onderhoud altijd netjes is uitgevoerd moet het geen probleem zijn...

Je kan er prima een kopen met meer dan 150000 km maar ik zou het zelf niet doen.

Hoezo fraude je zet gewoon alles op de naam van je ouders dus in feite is het hun auto alleen je betaald hun voor het gebruik.

Dan is er geen fraude bij

Zie hier het topic: http://www.autoweek.nl/forum/read.php?19,2469489

Morgen weer werken.... wel logisch natuurlijk.

Ik neem aan dat jullie vakanties ook weer stoppen ;)

VorigePage 1.291 of 2.047Volgende