Café de Download
Citaat van DukeNPDA op 24 september 2013, 10:45Ziek.... Dat is sneller dan dat ik data kopieer van me homeserver naar mijn desktop 😀
Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk 4
Ziek.... Dat is sneller dan dat ik data kopieer van me homeserver naar mijn desktop 😀
Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk 4
Citaat van Marciej123 op 24 september 2013, 11:50glasvezel wss en dan een snelheid van 500 MBit ofzo
glasvezel wss en dan een snelheid van 500 MBit ofzo
Citaat van Heisenberg op 24 september 2013, 17:33Haha ja, op school inderdaad half gigabit lijntje liggen. Via bekabeld netwerk mag je met usenet downloaden dus daar mag ik lekker gebruik van!
Haha ja, op school inderdaad half gigabit lijntje liggen. Via bekabeld netwerk mag je met usenet downloaden dus daar mag ik lekker gebruik van!
Citaat van Freddytje op 24 september 2013, 18:06Haha zeker nice!
http://www.dumpert.nl/mediabase/6563914/216f85dd/kate_upton_slomo_tetten.html Damn, heerlijk
Haha zeker nice!
http://www.dumpert.nl/mediabase/6563914/216f85dd/kate_upton_slomo_tetten.html Damn, heerlijk
Citaat van Wous op 24 september 2013, 18:09Haha ja, op school inderdaad half gigabit lijntje liggen. Via bekabeld netwerk mag je met usenet downloaden dus daar mag ik lekker gebruik van!
Wat voor usenet account heb je dan?
Haha ja, op school inderdaad half gigabit lijntje liggen. Via bekabeld netwerk mag je met usenet downloaden dus daar mag ik lekker gebruik van!
Wat voor usenet account heb je dan?
Citaat van Heisenberg op 24 september 2013, 18:26NewsConnection (www.newsconnection.nl). Raad aan daar zeker een abbo'tje te nemen als je gebruik maakt van een 150+ snelheid. Eweka gaat bijv. maar tot 100 mbit.
NewsConnection (www.newsconnection.nl). Raad aan daar zeker een abbo'tje te nemen als je gebruik maakt van een 150+ snelheid. Eweka gaat bijv. maar tot 100 mbit.
Citaat van IfElse op 24 september 2013, 18:51Ik heb al een paar jaar gratis 120mbit account
Meer snelheid heb ik niet nodig, heb wel geduld xD
Ik heb al een paar jaar gratis 120mbit account Meer snelheid heb ik niet nodig, heb wel geduld xD
Citaat van Wous op 24 september 2013, 18:57Bestaan er nog private Usenet communities eigenlijk? Ik heb toen ook een gratis up en download account gekregen, helaas werden deze sites 1 voor 1 neergehaald door Brein..
Bestaan er nog private Usenet communities eigenlijk? Ik heb toen ook een gratis up en download account gekregen, helaas werden deze sites 1 voor 1 neergehaald door Brein..