Café de Download
Citaat van Wous op 12 februari 2014, 16:03Waarom duurt de levering van internet zo lang in een nieuwe woning? Met een 100kb/s lijntje van de buurman word je ook niet vrolijk..
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Waarom duurt de levering van internet zo lang in een nieuwe woning? Met een 100kb/s lijntje van de buurman word je ook niet vrolijk..
Citaat van Wous op 13 februari 2014, 17:39Haha, upc wifispots account van een vriend gebruik ik! Alleen ik heb maar in 1 hoekje van de woonkamer ontvangst..
Haha, upc wifispots account van een vriend gebruik ik! Alleen ik heb maar in 1 hoekje van de woonkamer ontvangst..
Citaat van Marciej123 op 13 februari 2014, 18:26Wij zijn gister over gegaan naar nieuwe abbo van upc.
we gaan van 100 / 10 naar 200 /10 voor €1,50 per maand minder
Vandaag kregen wij ook een brief dat vanaf volgende week die upc hotspots aan gaan.
Gelijk uitzetten
Wij zijn gister over gegaan naar nieuwe abbo van upc.
we gaan van 100 / 10 naar 200 /10 voor €1,50 per maand minder
Vandaag kregen wij ook een brief dat vanaf volgende week die upc hotspots aan gaan.
Gelijk uitzetten
Citaat van Tom op 13 februari 2014, 18:49Is UPC tegenwoordig goed? Ik heb er zulke slechte verhalen van gehoord... Bij lange na de beloofde snelheid niet halen, slechte klantenservice... Voor het geld zou ik het evt nog wel overwegen over te stappen, maar tot nu toe houdt dat me wel tegen.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Is UPC tegenwoordig goed? Ik heb er zulke slechte verhalen van gehoord... Bij lange na de beloofde snelheid niet halen, slechte klantenservice... Voor het geld zou ik het evt nog wel overwegen over te stappen, maar tot nu toe houdt dat me wel tegen.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van Duken op 14 februari 2014, 09:44Dat gevoel heb ik ook met UPC.
Ben ook niet zo happy met de samengang van UPC en Ziggo.... dat soort acties maakt de dienstverlening niet echt beter.
Dat gevoel heb ik ook met UPC.
Ben ook niet zo happy met de samengang van UPC en Ziggo.... dat soort acties maakt de dienstverlening niet echt beter.
Citaat van Rikkert. op 14 februari 2014, 10:50Monopolist wordt het. Dus ze kunnen doen wat ze willen want je kunt toch bijna nergens anders heen..
Ziggo vind ik wel goed, ben benieuwd wat er gebeurt na de samengang van UPC/ZIGGO.
Monopolist wordt het. Dus ze kunnen doen wat ze willen want je kunt toch bijna nergens anders heen..
Ziggo vind ik wel goed, ben benieuwd wat er gebeurt na de samengang van UPC/ZIGGO.
Citaat van Duken op 15 februari 2014, 10:12Het werkt ook als de brandweer. Maar ik ben nu al 2,5 jaar aan het Chromebooken, Dus ben het best al gewend. Nieuw uit de doos.. inloggen en verder gaan waar je was gebleven
Het werkt ook als de brandweer. Maar ik ben nu al 2,5 jaar aan het Chromebooken, Dus ben het best al gewend. Nieuw uit de doos.. inloggen en verder gaan waar je was gebleven