do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.312 of 2.047Volgende

Ole!

Ik ben weer terug van vakantie. Het weekje Centerparcs en de paar dagen disney zitten er alweer op. Was super met het gezin.

Mijn zoontje is helemaal wous van Cars, Buzz lightyear en de starwars (star tours) attactie. Pirates of the Caribbean was weer geweldig. Wachtrijen gemiddeld 5 a 10 minuten :)

Dochtertje vond Peter Pan super mooi.

Zo gaaf om de kids zo ontzettend te zien genieten :goed:

post-1-0-63779400-1380915388_thumb.jpg

Zo te zien zijn je kids niet de enige die genieten hè? :P

Haha, zullen we een poll houden over wie we denken dat het meeste plezier had?

Tijd voor Battlefield 4 BETA!

Tijd voor Battlefield 4 BETA!

Hij is wel nice alleen beetje lagg af en toe..

Verstuurd vanaf mijn HTC One S met Tapatalk 4

Inderdaad, ik twijfel of het aan mn laptop ligt of dat het aan de beta ligt.. Heb nog niet smooth kunnen spelen

Yaaaay gister op Firstlook geweest. Eindelijk de Xbox one controller in m'n handen gehad, wat een lekker ding is het ook. Veel en veel beter dan de huidige controller. Helaas waren de rijen voor de ps4 en Xbox one ruim een uur tot anderhalf.

In de rij gestaan voor CoD ghosts en dit wordt weer een must have. 1ste geworden van t potje en een CoD ghosts tshirt gekregen (Y)

Voor die 8 euro wat ik heb betaald is het zeker wel leuk om naar toe te gaan.

Ik wou ook maar kon helaas niet,

Volgend jaar wel van plan om dr naartoe te gaan :)

Ik wou gaan met 2 vrienden, 1 kon er niet.. Dus zijn we maar niet gegaan.

Volgend jaar maar weer kijken.

Ik ga wel voor de VIP ticket, aangezien je dan vooraan mag sluiten bij sommige dingen :D

Yaaaay gister op Firstlook geweest. Eindelijk de Xbox one controller in m'n handen gehad, wat een lekker ding is het ook. Veel en veel beter dan de huidige controller. Helaas waren de rijen voor de ps4 en Xbox one ruim een uur tot anderhalf.

In de rij gestaan voor CoD ghosts en dit wordt weer een must have. 1ste geworden van t potje en een CoD ghosts tshirt gekregen (Y)

Voor die 8 euro wat ik heb betaald is het zeker wel leuk om naar toe te gaan.

Nice, dan kan je aardig goed Codden! Lijkt mij dat daar flink wat goede spelers zitten :goed:

VorigePage 1.312 of 2.047Volgende