do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.240 of 2.047Volgende

Ik vind dit ook niet bepaald geruststellend nieuws.. http://bit.ly/14kagVY

Ik wil het eerst zien.

Vorig jaar zeiden ze ook: ja over 2 weken elfstedentocht... Nou mooi niet.

Wtf? Nog een elfstedentocht?! Nou hier is alle sneeuw weer verdwenen en ligt er een plas water op al het ijs. Ben er nu wel weer klaar mee... doe maar weer een zonnetje ;)

Nou zitten die Engelsen er wel vaak naast, maar ik hoop niet dat het nog -20 wordt of zo.

En met dank aan mezelf en de NS ben ik 2,5 uur later thuis dan gepland... "Even" naar de bios geweest. Django Unchained is wel een geniale film trouwens. Maar ik heb dus drie kwartier moeten lopen van station naar station in Den Haag en vervolgens een uur moeten wachten op een trein. Die zou vertrekken van spoor 1, zoals altijd. Dus ik wachten, komt er op het moment van vertrek (nog geen trein op sp1) iemand van de NS naar me toe om te vragen waar ik heen moet. Ja, Leiden dus. "O, ja, die trein die vertrekt nu van spoor 6. Kijk maar! Daar gaat ie!" WTF, geen enkel omroepbericht of wijziging op de borden gehad. Dat zagen zij later ook in en hebben voor twee mensen en mij een taxi geregeld op kosten van de NS. Dus uiteindelijk ook weer een plusje voor ze, maar die situatie was echt belachelijk. Nu maar eens slapen of zo...

Nou zitten die Engelsen er wel vaak naast, maar ik hoop niet dat het nog -20 wordt of zo.

En met dank aan mezelf en de NS ben ik 2,5 uur later thuis dan gepland... "Even" naar de bios geweest. Django Unchained is wel een geniale film trouwens. Maar ik heb dus drie kwartier moeten lopen van station naar station in Den Haag en vervolgens een uur moeten wachten op een trein. Die zou vertrekken van spoor 1, zoals altijd. Dus ik wachten, komt er op het moment van vertrek (nog geen trein op sp1) iemand van de NS naar me toe om te vragen waar ik heen moet. Ja, Leiden dus. "O, ja, die trein die vertrekt nu van spoor 6. Kijk maar! Daar gaat ie!" WTF, geen enkel omroepbericht of wijziging op de borden gehad. Dat zagen zij later ook in en hebben voor twee mensen en mij een taxi geregeld op kosten van de NS. Dus uiteindelijk ook weer een plusje voor ze, maar die situatie was echt belachelijk. Nu maar eens slapen of zo...

Das mooi klote... Wel goeie service dat ze het zo hebben opgelost.

Verstuurd van mijn HTC One S met Tapatalk

Haha geniaal " Kijk maar, daar gaat ie!". Wel top dat ze een taxi voor je hebben betaald.

Op weg naar me nieue eerste stage dag, ben benieuwd wat ik kan verwachten de aankomende 5 maanden

http://www.dumpert.nl/mediabase/6524525/77330f11/roadracers_met_ballen_van_staal.html

Wtf is dit voor Mad motor sport !!! Echte mannen.. . damn

http://www.dumpert.n..._van_staal.html

Wtf is dit voor Mad motor sport !!! Echte mannen.. . damn

Wat gaat dat belachelijk hard!

Hier een zogenaamd HD linkje van het filmpje:

Haha geniaal " Kijk maar, daar gaat ie!".

Ja, maar op dat moment even niet dus. :P Ik kan me herinneren dat ik opstond en voor een seconde serieus dacht dat ik hem een stoot ging geven. Uiteindelijk heb ik volgens mij maar heel hard gevloekt. Maar ja, de opmerking zelf was wel briljant. :D

Geslaagd voor Auto Theorie :D

VorigePage 1.240 of 2.047Volgende