Café de Download
Citaat van Wous op 20 januari 2013, 21:36Ik raad aan om niet op het linkje te klikken dat Google Chrome voorstelt wanneer de pagina niet wil laden. Deze voegt namelijk een Z toe na Mega. Hopende dat niemand van jullie nodig heeft wat er in de titel staat.
Ik raad aan om niet op het linkje te klikken dat Google Chrome voorstelt wanneer de pagina niet wil laden. Deze voegt namelijk een Z toe na Mega. Hopende dat niemand van jullie nodig heeft wat er in de titel staat.
Citaat van Wous op 21 januari 2013, 07:16IPS iPhone app werkt goed trouwens! Was helemaal vergeten dat ie er was, tot nu toe elke keer nog via de mobiele template bezig geweest. Beter dan tapatalk
IPS iPhone app werkt goed trouwens! Was helemaal vergeten dat ie er was, tot nu toe elke keer nog via de mobiele template bezig geweest. Beter dan tapatalk
Citaat van Duken op 21 januari 2013, 07:19Oja, die is nu gratis hé? Goed om te horen dat hij mooi werkt. Ik mis hem nog voor Andriod :9
Oja, die is nu gratis hé? Goed om te horen dat hij mooi werkt. Ik mis hem nog voor Andriod :9
Citaat van Duken op 21 januari 2013, 08:04Even een Mega testje!
gifpal-201202021726.gif (382 KB)
https://mega.co.nz/#!Z5wkELaB!A8JmTCXxZW9pVK0RJufHmhlzgxcRfXxkAObV_VuMilc
Even een Mega testje!
gifpal-201202021726.gif (382 KB)
https://mega.co.nz/#!Z5wkELaB!A8JmTCXxZW9pVK0RJufHmhlzgxcRfXxkAObV_VuMilc
Citaat van Tom op 24 januari 2013, 19:26Lol, ik zit Trauma Centrum te kijken en die gasten hebben bij ons in het ziekenhuis gefilmd. Komt ineens mijn mentor even een verhaaltje doen. Toch vreemd om te zien...
Lol, ik zit Trauma Centrum te kijken en die gasten hebben bij ons in het ziekenhuis gefilmd. Komt ineens mijn mentor even een verhaaltje doen. Toch vreemd om te zien...
Citaat van Tom op 27 januari 2013, 11:22Inderdaad... Dan nog liever -5, als het maar zonnig is. Zelfs de hond zag je denken toen hij die sneeuwpap in moest stappen.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Inderdaad... Dan nog liever -5, als het maar zonnig is. Zelfs de hond zag je denken toen hij die sneeuwpap in moest stappen.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk