wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Popcorn Time downloaden - Gratis de nieuwste films kijken met Popcorn Time

VorigePage 6 of 10Volgende

Probeer het eens! Download de source, upload opnieuw naar Git en wacht af wat er gaat gebeuren, misschien krijg je wel een gratis vakantie naar de US :)

zegt dat de makers gestopt zijn?

Op mijn laptop loopt hij heel vaak vast tijdens het afspelen van een video. Om de vijf seconden, internet snelheid is wel goed. Op mijn pc heb ik nergens last van. Iemand die het antwoord weet?

Sent from my Sony Xperia Z

Das wel vreemd. Heb dit ook nog niet vaker gehoord, alhoewel... Draai je Windows 7 64 bit? Daar kunnen nog wel eens problemen zijn, geloof niet dat er op dit moment echt een oplossing voor handen is. Buiten dan te controleren of je wel de nieuwste versie draait.

Windows 8.1 64 bits (laatste updates etc helemaal bij) - Werkt super hier :).

Heel soms dat, als het beeld van de ene naar de andere scene gaat dat de blokken niet gelijk verversen, en dan zie je even 3 seconden de scene, maar de beweging van de nieuwe scene. Weet niet precies hoe ik dit uit moet leggen, Dit is trouwens niet heel erg storend.

En wat ik heel fijn vindt is dat je de ondertiteling heel makkelijk aan kan passen (groter/kleiner) :D

Das wel vreemd. Heb dit ook nog niet vaker gehoord, alhoewel... Draai je Windows 7 64 bit? Daar kunnen nog wel eens problemen zijn, geloof niet dat er op dit moment echt een oplossing voor handen is. Buiten dan te controleren of je wel de nieuwste versie draait.

Inderdaad Windows 64 bit. Maar daar is echt niks tegen te doen? Behalve ander besturingssysteem er op te zetten. Op mijn pc heb ik w8 zonder problemen.

Sent from my Sony Xperia Z

Geloof van niet.. Binnenkort komt er een update, ik weet niet of het dan helemaal opgelost is, maar waarschijnlijk loopt het wel wat beter.

Ik las net dat er ook een Android app aankwam.

Ben benieuwd.

Nieuwe downloads toegevoegd op http://www.duken.nl/popcorn-time-gratis-de-nieuwste-films-kijken/

Laatste versie voor Andriod en Windows zijn rechtstreeks te downloaden.

Altijd handig :)

Deze versie heeft ook de VPN optie.

de alpha-versie van deze dienst heeft een feature waarmee je binnen één muisklik geheel anoniem bent.

Vpn

Die anonimiteit werkt via een vpn-verbinding. Dit is een versleutelde verbinding die voornamelijk in het bedrijfsleven wordt gebruikt. Eén van de mogelijkheden van een vpn-verbinding is de optie om je ip-adres te verbergen en anderen voor de gek te houden dat je uit bijvoorbeeld China of de Verenigde Arabische Emiraten komt. Dit zou betekenen dat copyrightwaakhonden en entertainmentbedrijven niet meer kunnen zien wie illegaal een film of serie kijken via Popcorn Time.

Het zit namelijk zo: Popcorn Time maakt gebruik van het torrent-protocol waarbij je tijdens het kijken van een video zowel downloadt als uploadt. Via het torrent-protocol is echter wel te zien welke ip-adressen uploaden (en daarmee ook downloaden). Dit betekent dat copyrightwaakhonden Popcorn Time-gebruikers kunnen aanklagen voor het illegaal downloaden van films en series. In Duitsland zijn bijvoorbeeld al enkelen hiervoor veroordeeld. Met een vpn wordt dit ip-adres veranderd in bijvoorbeeld aan ip-adres in China.

De vpn-functie van Time4Popcorn is ook nog eens enorm gemakkelijk te gebruiken. Je drukt op een slot-icoontje en je krijgt automatisch een ander ip-adres. Verder hoef je niets te doen. De vpn wordt gratis geleverd door >internetbedrijf Kebrum, die hiermee "deel uitmaken van een revolutie". Kebrum gelooft dat Popcorn Time de entertainmentindustrie voor altijd gaat veranderen, en wil daar graag een handje bij helpen.

Ik heb dit programma donderdag geinstaleerd en mijn internet deed het daardoor heel slecht. Ik wou het dus verwijderen, alleen PopcornTime Updater, msvcp100.dll en msvcr100.dll bleven staan, omdat ze zeiden dat PopcornTime Updater is geopend. Hoe kan ik dit programma weg krijgen?

VorigePage 6 of 10Volgende