Popcorn Time downloaden - Gratis de nieuwste films kijken met Popcorn Time
Citaat van PeaceFreak op 2 augustus 2014, 13:58Ik heb dit programma donderdag geinstaleerd en mijn internet deed het daardoor heel slecht. Ik wou het dus verwijderen, alleen PopcornTime Updater, msvcp100.dll en msvcr100.dll bleven staan, omdat ze zeiden dat PopcornTime Updater is geopend. Hoe kan ik dit programma weg krijgen?
Bedoel je dat heel PopcornTime is verwijderd, behalve die 2 bestanden
Want die kun je gewoon in de prullenbak gooien.
Maar is Popcorn Time (dus alle bestanden en mappen) bij jou wel verwijderd?
Of staat Popcorn Time er nog volledig op?
Ik heb dit programma donderdag geinstaleerd en mijn internet deed het daardoor heel slecht. Ik wou het dus verwijderen, alleen PopcornTime Updater, msvcp100.dll en msvcr100.dll bleven staan, omdat ze zeiden dat PopcornTime Updater is geopend. Hoe kan ik dit programma weg krijgen?
Bedoel je dat heel PopcornTime is verwijderd, behalve die 2 bestanden
Want die kun je gewoon in de prullenbak gooien.
Maar is Popcorn Time (dus alle bestanden en mappen) bij jou wel verwijderd?
Of staat Popcorn Time er nog volledig op?
Citaat van frieslandia op 20 oktober 2014, 11:21hallo ik heb nu popcorn time op mn andoid mobiel
nu wil ik het door striemen naar mn smart tv is dat mogelijk zo ja hoe moet ik dat doem
hallo ik heb nu popcorn time op mn andoid mobiel
nu wil ik het door striemen naar mn smart tv is dat mogelijk zo ja hoe moet ik dat doem
Citaat van frieslandia op 20 oktober 2014, 13:54nee die heb ik niet maar kan ik wel gaan halen
en als ik die oip de tv zet dan moet dat werken ?
nee die heb ik niet maar kan ik wel gaan halen
en als ik die oip de tv zet dan moet dat werken ?
Citaat van frieslandia op 21 oktober 2014, 19:22Heb een cromecast gehaald en het werkt heb gister film gezien met nl ondertietel klik ik vandaag film aan heb ik geen ondertietel meer ook bij die film ik heb gezien met ondertietel
Heb een cromecast gehaald en het werkt heb gister film gezien met nl ondertietel klik ik vandaag film aan heb ik geen ondertietel meer ook bij die film ik heb gezien met ondertietel
Citaat van frieslandia op 22 oktober 2014, 05:44Om een lang verhaal kort te maken eerst deed de ondertietel nog maar nu niet meer
Instellingen staan wel op nl ondertietel
Om een lang verhaal kort te maken eerst deed de ondertietel nog maar nu niet meer
Instellingen staan wel op nl ondertietel
Citaat van Duken op 24 oktober 2014, 09:21Popcorn time icm Chromecast is nog in beta fase. Soms kan het dus niet werken.
Gebruik je wel de laatste versie van Popcorn time?
Popcorn time icm Chromecast is nog in beta fase. Soms kan het dus niet werken.
Gebruik je wel de laatste versie van Popcorn time?
Citaat van frieslandia op 24 oktober 2014, 14:56Daar wad ik nu ook achter had gisteren een update en toen deed die het weer bedankt voor de reactie
Daar wad ik nu ook achter had gisteren een update en toen deed die het weer bedankt voor de reactie
Citaat van William op 27 oktober 2014, 20:22Hallo,
Van de week popcorn time ontdekt.
De 1e keer kreeg ik gewoon ondertiteling blij natuurlijk want kan geen woord Engels verstaan. Nu wilde ik vanavond weer een film kijken maar nu deed de ondertiteling het niet ben gaan rond neuzen op google hoe ik dit kan oplossen niet gevonden.. Heb popcorn time ook 4x opnieuw gedownload maar hij blijft op uitgeschakeld staan. hoe dit optelossen?
groetjes
Hallo,
Van de week popcorn time ontdekt.
De 1e keer kreeg ik gewoon ondertiteling blij natuurlijk want kan geen woord Engels verstaan. Nu wilde ik vanavond weer een film kijken maar nu deed de ondertiteling het niet ben gaan rond neuzen op google hoe ik dit kan oplossen niet gevonden.. Heb popcorn time ook 4x opnieuw gedownload maar hij blijft op uitgeschakeld staan. hoe dit optelossen?
groetjes