Popcorn Time downloaden - Gratis de nieuwste films kijken met Popcorn Time
Citaat van Duken op 31 oktober 2014, 12:04Gebruik je wel de laatste versie? 4.9 is nu ui t op http://www.popcorn-time.se/
Gebruik je wel de laatste versie? 4.9 is nu ui t op http://www.popcorn-time.se/
Citaat van William op 3 november 2014, 17:30Er is inmiddels ook een Nederlandse fork.. Popcorn Time Download
Er is inmiddels ook een Nederlandse fork.. Popcorn Time Download
Citaat van Zombymario op 4 november 2014, 19:26Popcorntime op telefoon werkt verrassend goed. Ik heb soms nog wel eens dat als ik een nieuwe toegevoegde film start hij begint met downloaden en na 10 seconden stopt, waarschijnlijk nog beta-geintjes
Sent from my MI 3W using Tapatalk
Popcorntime op telefoon werkt verrassend goed. Ik heb soms nog wel eens dat als ik een nieuwe toegevoegde film start hij begint met downloaden en na 10 seconden stopt, waarschijnlijk nog beta-geintjes
Sent from my MI 3W using Tapatalk
Citaat van Duken op 6 november 2014, 08:27Nieuwe versie Popcorn Time is 'niet meer offline te halen'
De makers van een populaire Popcorn Time-fork hebben een nieuwe bètaversie geïntroduceerd die, zo beweren de makers, niet meer offline te halen is. Onlangs werd het .eu-domein van de Popcorn Time-fork offline gehaald, waarna de software stopte met werken.
De nieuwste bèta van de Popcorn Time-fork leunt niet meer op één centrale server; clients halen alle metadata net als de downloads via peer-to-peer binnen, aldus de makers van de software. Ze willen daarmee voorkomen dat de dienst opnieuw offline gaat, zoals onlangs gebeurde toen het .eu-domein van de makers werd geblokkeerd door de Europese registry. De software stopte toen bij iedereen met werken.
De makers van Popcorn Time zeggen tegen Tweakers dat ze nog lang niet terug zijn op het aantal gebruikers van voordat het domein werd geblokkeerd. "We groeiden in de afgelopen weken van 0 downloads naar 25.000 downloads per dag", aldus het team.
De fork van Popcorn Time, die wordt ontwikkeld door een team dat zichzelf Time4Popcorn noemt, bouwt voort op het originele Popcorn Time-project. Dat project werd door de makers offline gehaald, nadat de filmindustrie hen onder druk zouden zette. Gebruikers kunnen met de dienst films kijken die via BitTorrrent worden verspreid; daarbij speelt de software de film al af, terwijl het programma de rest van het bestand nog downloadt. Gebruik van de dienst is echter verboden: zowel uploaden als downloaden van auteursrechtelijk beschermd materiaal mag alleen met toestemming van de rechthebbenden.
De nieuwe versie van de verboden dienst bevat verder onder meer een anime- en cartoons-sectie, alhoewel die laatste nog moet worden gevuld. Ook kunnen gebruikers zelf selecteren welke torrent ze willen gebruiken voor een download. Bovendien blijft Popcorn Time binnenkort downloads seeden als ze binnen zijn; tot nu toe gebeurde dat alleen tijdens het downloaden. De functionaliteit daarvoor is al aanwezig in de bèta, maar zorgde nog voor problemen en is daarom tijdelijk uitgeschakeld. Tot slot houdt de nieuwe versie bij welke films en episodes van series gebruikers al hebben gezien.
Nieuwe versie Popcorn Time is 'niet meer offline te halen'
De makers van een populaire Popcorn Time-fork hebben een nieuwe bètaversie geïntroduceerd die, zo beweren de makers, niet meer offline te halen is. Onlangs werd het .eu-domein van de Popcorn Time-fork offline gehaald, waarna de software stopte met werken.
De nieuwste bèta van de Popcorn Time-fork leunt niet meer op één centrale server; clients halen alle metadata net als de downloads via peer-to-peer binnen, aldus de makers van de software. Ze willen daarmee voorkomen dat de dienst opnieuw offline gaat, zoals onlangs gebeurde toen het .eu-domein van de makers werd geblokkeerd door de Europese registry. De software stopte toen bij iedereen met werken.
De makers van Popcorn Time zeggen tegen Tweakers dat ze nog lang niet terug zijn op het aantal gebruikers van voordat het domein werd geblokkeerd. "We groeiden in de afgelopen weken van 0 downloads naar 25.000 downloads per dag", aldus het team.
De fork van Popcorn Time, die wordt ontwikkeld door een team dat zichzelf Time4Popcorn noemt, bouwt voort op het originele Popcorn Time-project. Dat project werd door de makers offline gehaald, nadat de filmindustrie hen onder druk zouden zette. Gebruikers kunnen met de dienst films kijken die via BitTorrrent worden verspreid; daarbij speelt de software de film al af, terwijl het programma de rest van het bestand nog downloadt. Gebruik van de dienst is echter verboden: zowel uploaden als downloaden van auteursrechtelijk beschermd materiaal mag alleen met toestemming van de rechthebbenden.
De nieuwe versie van de verboden dienst bevat verder onder meer een anime- en cartoons-sectie, alhoewel die laatste nog moet worden gevuld. Ook kunnen gebruikers zelf selecteren welke torrent ze willen gebruiken voor een download. Bovendien blijft Popcorn Time binnenkort downloads seeden als ze binnen zijn; tot nu toe gebeurde dat alleen tijdens het downloaden. De functionaliteit daarvoor is al aanwezig in de bèta, maar zorgde nog voor problemen en is daarom tijdelijk uitgeschakeld. Tot slot houdt de nieuwe versie bij welke films en episodes van series gebruikers al hebben gezien.
Citaat van T H W I T op 7 november 2014, 21:28Uiteindelijk is Tim4popcorn toch wel echt hét alternatief geworden nadat de originele fork stopte.
Jammer dat in dat artikel echt zo puur alleen op dat offline halen wordt ingezoomd, want de update biedt zoveel meer. Zo is het uiterlijk aangepast, vind ik zelf maar gedeeltelijk een verbetering, maar oke... Ook de andere aanpassingen die in de laatste alinea worden benoemd zijn in veel gevallen eigenlijk nog wel belangrijker dan dat offline halen, want de aanpassingen die hiervoor zijn gedaan, zijn eigenlijk maar heel klein. Het was al lastig om popcorn time offline te halen; het zat hem slechts in 1 contactje met de server, dat nu is weggehaald.
Uiteindelijk is Tim4popcorn toch wel echt hét alternatief geworden nadat de originele fork stopte.
Jammer dat in dat artikel echt zo puur alleen op dat offline halen wordt ingezoomd, want de update biedt zoveel meer. Zo is het uiterlijk aangepast, vind ik zelf maar gedeeltelijk een verbetering, maar oke... Ook de andere aanpassingen die in de laatste alinea worden benoemd zijn in veel gevallen eigenlijk nog wel belangrijker dan dat offline halen, want de aanpassingen die hiervoor zijn gedaan, zijn eigenlijk maar heel klein. Het was al lastig om popcorn time offline te halen; het zat hem slechts in 1 contactje met de server, dat nu is weggehaald.
Citaat van Duken op 11 november 2014, 07:17Ik heb de nieuwe versies nog niet eens geprobeerd. Werk zelf nog steeds met een vreemde eerste versie welke ik soms opstart. Werkt nog altijd
Ik heb de nieuwe versies nog niet eens geprobeerd. Werk zelf nog steeds met een vreemde eerste versie welke ik soms opstart. Werkt nog altijd
Citaat van T H W I T op 12 november 2014, 21:53Ik zou het toch overwegen de nieuwe versies te installeren! Ze werken echt beter, hebben vaak handige functies (heeft jouw ouwe versie ook die TV-series al? dat is echt een goeie toevoeging!) en zien er beter uit!
Ik zou het toch overwegen de nieuwe versies te installeren! Ze werken echt beter, hebben vaak handige functies (heeft jouw ouwe versie ook die TV-series al? dat is echt een goeie toevoeging!) en zien er beter uit!
Citaat van Duken op 13 november 2014, 07:27Series.... nee die heb ik er niets eens in
Ik zal hem inderdaad maar gaan updaten. Kan geen kwaad
Series.... nee die heb ik er niets eens in Ik zal hem inderdaad maar gaan updaten. Kan geen kwaad
Citaat van Zombymario op 15 november 2014, 10:24Ik weet niet wie allemaal de android/pc versie van Time4Popcorn draaien, maar op tweakers zijn er berichten dat Time4Popcorn niet helemaal zuiver is:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/43241638#43241638
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/43242343#43242343
Ik weet niet wie allemaal de android/pc versie van Time4Popcorn draaien, maar op tweakers zijn er berichten dat Time4Popcorn niet helemaal zuiver is:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/43241638#43241638
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/43242343#43242343
Citaat van Duken op 17 november 2014, 14:13Bedankt voor de info Zomby. Maar dat is niet zo heel "tof". het programma werkt lekker maar om nou je favorieten te bekijken is niet helemaal de bedoeling
Ik haal hem er voor de zekerheid maar af.
Bedankt voor de info Zomby. Maar dat is niet zo heel "tof". het programma werkt lekker maar om nou je favorieten te bekijken is niet helemaal de bedoeling Ik haal hem er voor de zekerheid maar af.