Café de Download
Citaat van Farid. op 8 september 2014, 10:54Naja, 99% van de tijd zit je op de basis natuurlijk. En dan is het gewoon een soort SOA-poli, haha. En schotwonden, grote bloedingen, bring it on. Die hebben we hier op de SEH ook. Binnenstad Den Haag, tegen de schilderswijk aan.![]()
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Vergeet de afgerukte ledematen niet bij een bom...
Wel vet dat je het overweegt. Zat er over te denken om als ict'er in het leger te gaan. Toch heeft nederland mijn voorkeur
Naja, 99% van de tijd zit je op de basis natuurlijk. En dan is het gewoon een soort SOA-poli, haha. En schotwonden, grote bloedingen, bring it on. Die hebben we hier op de SEH ook. Binnenstad Den Haag, tegen de schilderswijk aan.![]()
Wel vet dat je het overweegt. Zat er over te denken om als ict'er in het leger te gaan. Toch heeft nederland mijn voorkeur
Citaat van Tom op 8 september 2014, 20:35Snap ik wel, het is een hele stap natuurlijk. Nogal een verandering in je leven... Had jij dan eventueel ook op uitzending gegaan?
I actually like that. Tsja. Kom maar op. Niet dat ik wil dat het gebeurt, maar als het gebeurd is wil ik er best bij komen.
Snap ik wel, het is een hele stap natuurlijk. Nogal een verandering in je leven... Had jij dan eventueel ook op uitzending gegaan?
I actually like that. Tsja. Kom maar op. Niet dat ik wil dat het gebeurt, maar als het gebeurd is wil ik er best bij komen.
Citaat van Farid. op 8 september 2014, 20:37Snap ik wel, het is een hele stap natuurlijk. Nogal een verandering in je leven... Had jij dan eventueel ook op uitzending gegaan?I actually like that. Tsja. Kom maar op. Niet dat ik wil dat het gebeurt, maar als het gebeurd is wil ik er best bij komen.
Ja denk wel dat ik dan op uitzending zou gaan.
Voorlopig zit in nog prima in Nederland
Snap ik wel, het is een hele stap natuurlijk. Nogal een verandering in je leven... Had jij dan eventueel ook op uitzending gegaan?I actually like that. Tsja. Kom maar op. Niet dat ik wil dat het gebeurt, maar als het gebeurd is wil ik er best bij komen.
Ja denk wel dat ik dan op uitzending zou gaan.
Voorlopig zit in nog prima in Nederland
Citaat van Freddytje op 9 september 2014, 16:38Snap ik wel, het is een hele stap natuurlijk. Nogal een verandering in je leven... Had jij dan eventueel ook op uitzending gegaan?
Had je toch wat vriendelijker verwacht,psycho.
Haha nee, die mensen hebben we ook nodig. Lijkt me wel zeer toffe en harde baan maar toch een baan die erg veel voldoening geeft
Snap ik wel, het is een hele stap natuurlijk. Nogal een verandering in je leven... Had jij dan eventueel ook op uitzending gegaan?
Had je toch wat vriendelijker verwacht,psycho.
Haha nee, die mensen hebben we ook nodig. Lijkt me wel zeer toffe en harde baan maar toch een baan die erg veel voldoening geeft
Citaat van IfElse op 15 september 2014, 13:34Aankomende vrijdag trouwen.... Dat mag ook wel na 14 jaar samen zijn en twee Kids.
Veel geluk samen ! <3
Aankomende vrijdag trouwen.... Dat mag ook wel na 14 jaar samen zijn en twee Kids.
Veel geluk samen ! <3
Citaat van Marciej123 op 16 september 2014, 14:18Geniet er van en verder ook namens mij veel geluk samen!
Geniet er van en verder ook namens mij veel geluk samen!