Café de Download
Citaat van Rikkert. op 5 september 2014, 07:51Ooit is er gezegd dat er een feestje zou komen op een strand, of ik ben in de war met een ander forum..
Ooit is er gezegd dat er een feestje zou komen op een strand, of ik ben in de war met een ander forum..
Citaat van Freddytje op 5 september 2014, 09:58Ooit is er gezegd dat er een feestje zou komen op een strand, of ik ben in de war met een ander forum..
Ander forum!? Je mag alleen maar op Duken zitten, verrader!
Ooit is er gezegd dat er een feestje zou komen op een strand, of ik ben in de war met een ander forum..
Ander forum!? Je mag alleen maar op Duken zitten, verrader!
Citaat van Farid. op 5 september 2014, 11:17Ooit is er gezegd dat er een feestje zou komen op een strand, of ik ben in de war met een ander forum..Feest op een strand? I'm in!!!!
Feest op een strand? I'm in!!!!
Citaat van Rikkert. op 5 september 2014, 15:25Is er echt niemand die dat weet dat het ooit is gezegd?
Want als dat zo is, heb ik het waarschijnlijk gedroomd ...
Is er echt niemand die dat weet dat het ooit is gezegd?
Want als dat zo is, heb ik het waarschijnlijk gedroomd ...
Citaat van Farid. op 6 september 2014, 15:31kan iemand me vertellen hoe ik mijn account kan opheffen?Even een berichtje sturen naar Duken
kan iemand me vertellen hoe ik mijn account kan opheffen?
Even een berichtje sturen naar Duken
Citaat van Duken op 8 september 2014, 07:52Je account is verwijderd daan
Is dat ooit beloofd?
Nice, ben erbij! Haha.
By the way. Nog twee maandjes voor ik afstudeer. Ben momenteel aan het kijken of ik daarna het leger in kan als militair arts. Daar is iig werk en er zitten heel veel leuke kanten aan. En in principe is het een vervolg van wat ik nu doe op de spoedeisende hulp, dus heb al wat ervaring.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Militair arts..... volgens mij is dat nogal heftig. Ik denk dat je hele andere patiënten en wonden voorgespiegeld krijgt als op de SEH nu. Rep +1 dat je het werk zou kunnen uitvoeren, maar volgens mij zou ik er minder goed van kunnen slapen... brrr... des al niet te min, Wel erg fijn en goed dat er mensen zijn die het werk kunnen uitvoeren,
Je account is verwijderd daan
Is dat ooit beloofd?
Nice, ben erbij! Haha.
By the way. Nog twee maandjes voor ik afstudeer. Ben momenteel aan het kijken of ik daarna het leger in kan als militair arts. Daar is iig werk en er zitten heel veel leuke kanten aan. En in principe is het een vervolg van wat ik nu doe op de spoedeisende hulp, dus heb al wat ervaring.
Militair arts..... volgens mij is dat nogal heftig. Ik denk dat je hele andere patiënten en wonden voorgespiegeld krijgt als op de SEH nu. Rep +1 dat je het werk zou kunnen uitvoeren, maar volgens mij zou ik er minder goed van kunnen slapen... brrr... des al niet te min, Wel erg fijn en goed dat er mensen zijn die het werk kunnen uitvoeren,
Citaat van Tom op 8 september 2014, 09:08Naja, 99% van de tijd zit je op de basis natuurlijk. En dan is het gewoon een soort SOA-poli, haha. En schotwonden, grote bloedingen, bring it on. Die hebben we hier op de SEH ook. Binnenstad Den Haag, tegen de schilderswijk aan.
Naja, 99% van de tijd zit je op de basis natuurlijk. En dan is het gewoon een soort SOA-poli, haha. En schotwonden, grote bloedingen, bring it on. Die hebben we hier op de SEH ook. Binnenstad Den Haag, tegen de schilderswijk aan.