Algemeen Google Chrome Topic - Nieuws / Tips / Gebruik
Citaat van Duken op 1 juli 2011, 09:53He... kak weer vertraging
WIJZIGING LEVERDATUM Order nr XXXXXXX
----------------------------------------------------------------
Geachte heer XXXXXX,
Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij Laptopshop.nl.
Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar:
NIEUWE LEVERDATUM 13-07-2011
----------------------------------------------------------------
Samsung XE500C21-A01NL Chromebook
Komt de nieuwe leverdatum u niet uit? Dan kunt u uw order uiteraard annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, de gegevens vindt u onderaan dit bericht. E-mailen kan ook via onze website:
http://www.laptopshop.nl/klantenservice/email
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Laptopshop.nl
Oudedijk 94
3061 AM Rotterdam
Tel: (+31) (0)10 7982061
Fax: (+31) (0)10 2125351
He... kak weer vertraging
WIJZIGING LEVERDATUM Order nr XXXXXXX
----------------------------------------------------------------
Geachte heer XXXXXX,
Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij Laptopshop.nl.
Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar:
NIEUWE LEVERDATUM 13-07-2011
----------------------------------------------------------------
Samsung XE500C21-A01NL Chromebook
Komt de nieuwe leverdatum u niet uit? Dan kunt u uw order uiteraard annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, de gegevens vindt u onderaan dit bericht. E-mailen kan ook via onze website:
http://www.laptopshop.nl/klantenservice/email
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Laptopshop.nl
Oudedijk 94
3061 AM Rotterdam
Tel: (+31) (0)10 7982061
Fax: (+31) (0)10 2125351
Citaat van Duken op 1 juli 2011, 19:07Gelukkig!
Geachte heer XXXXXX,
Helaas bent u voorzien van een verkeerde datum voor de levering van de Chromebook. De levering van de Chromebook zal namelijk niet op 13 juli plaats vinden, maar op 6 juli. Hierover heeft u een tweede mail ontvangen.
Onze excuses voor dit misverstand en de vertraging. Zodra uw order wordt verzonden, zullen wij u per mail informeren, zodat u op de hoogte bent.
Voor vragen kunt u contact opnemen met de Laptopshop.nl klantenservice:
http://www.laptopshop.nl/klantenservice
Met vriendelijke groet,
XXXXX
Hij komt dus sneller, ik kan niet meer wachten :hand:
Gelukkig!
Geachte heer XXXXXX,
Helaas bent u voorzien van een verkeerde datum voor de levering van de Chromebook. De levering van de Chromebook zal namelijk niet op 13 juli plaats vinden, maar op 6 juli. Hierover heeft u een tweede mail ontvangen.
Onze excuses voor dit misverstand en de vertraging. Zodra uw order wordt verzonden, zullen wij u per mail informeren, zodat u op de hoogte bent.
Voor vragen kunt u contact opnemen met de Laptopshop.nl klantenservice:
http://www.laptopshop.nl/klantenservice
Met vriendelijke groet,
XXXXX
Hij komt dus sneller, ik kan niet meer wachten :hand:
Citaat van Duken op 7 juli 2011, 13:27Check... nog even een "update"
---------------------------------------------------------------
WIJZIGING LEVERDATUM Order nr XXXXXX
----------------------------------------------------------------
Geachte heer XXXXX,
Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij Laptopshop.nl.
Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar:
NIEUWE LEVERDATUM 07-07-2011
----------------------------------------------------------------
Samsung XE500C21-A01NL Chromebook
Komt de nieuwe leverdatum u niet uit? Dan kunt u uw order uiteraard annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, de gegevens vindt u onderaan dit bericht. E-mailen kan ook via onze website:
http://www.laptopshop.nl/klantenservice/email
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Laptopshop.nl
Oudedijk 94
Check... nog even een "update"
---------------------------------------------------------------
WIJZIGING LEVERDATUM Order nr XXXXXX
----------------------------------------------------------------
Geachte heer XXXXX,
Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij Laptopshop.nl.
Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar:
NIEUWE LEVERDATUM 07-07-2011
----------------------------------------------------------------
Samsung XE500C21-A01NL Chromebook
Komt de nieuwe leverdatum u niet uit? Dan kunt u uw order uiteraard annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, de gegevens vindt u onderaan dit bericht. E-mailen kan ook via onze website:
http://www.laptopshop.nl/klantenservice/email
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Laptopshop.nl
Oudedijk 94
Citaat van Duken op 7 juli 2011, 13:28en daarna:
Geachte heer XXXXXX,
Vanmiddag ontving u van ons een geautomatiseerde e-mail dat uw Chromebook opnieuw is vertraagd. Dat verdient extra uitleg, want het is inmiddels de 3e keer.
Dat vinden we ontzettend vervelend voor u. Daar balen we van. En we schamen ons er voor. Want als we één ding bij Coolblue graag doen, dan is het onze beloftes nakomen. Zeker op het gebied van leversnelheid. De leverdata die wij u eerder aangegeven hebben waren dan ook de beste indicatie die wij konden geven, op basis van de beschikbare informatie.
Helaas hebben we hier te maken met overmacht. De koerier die onze leverancier zou sturen is niet gekomen. De reden is ons nog onduidelijk.
Onze eerste prioriteit is nu om te zorgen dat we de laptop zo snel mogelijk bij u in huis kunnen krijgen. We willen nog wachten met concrete nieuwe beloftes doen, maar verwachten dat we het nog deze week kunnen uitleveren.
We kunnen ons echter voorstellen dat u genoeg heeft van het wachten. Neem in dat geval gerust contact op met onze klantenservice op 010-2170277 . Als u wilt kunnen we uw order dan annuleren, of andere vragen beantwoorden.
Nogmaals onze excuses, ook namens onze leverancier. En bedankt voor uw geduld.
Sander Kouwenhoven
Manager Klantenservice
Voor vragen kunt u contact opnemen met de Laptopshop.nl klantenservice:
http://www.laptopshop.nl/klantenservice
Laptopshop.nl
en daarna:
Geachte heer XXXXXX,
Vanmiddag ontving u van ons een geautomatiseerde e-mail dat uw Chromebook opnieuw is vertraagd. Dat verdient extra uitleg, want het is inmiddels de 3e keer.
Dat vinden we ontzettend vervelend voor u. Daar balen we van. En we schamen ons er voor. Want als we één ding bij Coolblue graag doen, dan is het onze beloftes nakomen. Zeker op het gebied van leversnelheid. De leverdata die wij u eerder aangegeven hebben waren dan ook de beste indicatie die wij konden geven, op basis van de beschikbare informatie.
Helaas hebben we hier te maken met overmacht. De koerier die onze leverancier zou sturen is niet gekomen. De reden is ons nog onduidelijk.
Onze eerste prioriteit is nu om te zorgen dat we de laptop zo snel mogelijk bij u in huis kunnen krijgen. We willen nog wachten met concrete nieuwe beloftes doen, maar verwachten dat we het nog deze week kunnen uitleveren.
We kunnen ons echter voorstellen dat u genoeg heeft van het wachten. Neem in dat geval gerust contact op met onze klantenservice op 010-2170277 . Als u wilt kunnen we uw order dan annuleren, of andere vragen beantwoorden.
Nogmaals onze excuses, ook namens onze leverancier. En bedankt voor uw geduld.
Sander Kouwenhoven
Manager Klantenservice
Voor vragen kunt u contact opnemen met de Laptopshop.nl klantenservice:
http://www.laptopshop.nl/klantenservice
Laptopshop.nl
Citaat van Duken op 7 juli 2011, 13:28en nu...
----------------------------------------------------------------
INPAKBEVESTIGING Order nr XXXXX
----------------------------------------------------------------
Geachte heer XXXXX,
Uw bestelling is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:30 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.
CONTACT OPNEMEN
----------------------------------------------------------------
Voor vragen kunt u contact opnemen met de Laptopshop.nl klantenservice:
http://www.laptopshop.nl/klantenservice
Met vriendelijke groet,
Laptopshop.nl
Oudedijk 94
... waarom niet direct versturen? Dan heb ik hem morgen nog in huis... nu gaat het weekend er weer overheen
en nu...
----------------------------------------------------------------
INPAKBEVESTIGING Order nr XXXXX
----------------------------------------------------------------
Geachte heer XXXXX,
Uw bestelling is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:30 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.
CONTACT OPNEMEN
----------------------------------------------------------------
Voor vragen kunt u contact opnemen met de Laptopshop.nl klantenservice:
http://www.laptopshop.nl/klantenservice
Met vriendelijke groet,
Laptopshop.nl
Oudedijk 94
... waarom niet direct versturen? Dan heb ik hem morgen nog in huis... nu gaat het weekend er weer overheen
Citaat van Duken op 7 juli 2011, 13:29Wacht deze email ook gehad!
Geachte heer XXXXX,
De Google Chromebook heeft helaas langer op zich laten wachten, zoals u de afgelopen dagen van ons heeft vernomen. Deze mail brengt gelukkig beter nieuws, namelijk dat de Chromebook op voorraad is en vandaag zal worden verzonden. In de loop van de dag zult u tevens de verzendbevestiging van ons per mail ontvangen, waarin u kunt lezen dat u de Chromebook morgen kunt verwachten.
Zoals aangegeven is de verwachte leverdatum meerdere malen aangepast en heeft u langer moeten wachten op uw Chromebook. De reden voor deze vertraging is te wijten aan een aantal knelpunten, waardoor wij u hebben moeten teleurstellen. Dit is niet de service die u van ons mag verwachten. Aangezien wij goed begrijpen hoe vervelend de gang van zaken is geweest, willen wij u een voucher aanbieden ter waarde van € 20,00. Dit bedrag kunt u besteden in een van onze shops. De voucher zult u per mail van ons ontvangen.
Ten slotte willen wij aangeven dat ook Coolblue iedere dag blijft leren en steeds beter kan worden. Dit mag u van ons verwachten en dit blijft ook ons streven.
Sorry voor deze gang van zaken
Voor vragen kunt u contact opnemen met de Laptopshop.nl klantenservice:
http://www.laptopshop.nl/klantenservice
Met vriendelijke groet,
M. Rodic
Laptopshop.nl
---
Toch erg netjes van de heren van Laptopshop O0
Wacht deze email ook gehad!
Geachte heer XXXXX,
De Google Chromebook heeft helaas langer op zich laten wachten, zoals u de afgelopen dagen van ons heeft vernomen. Deze mail brengt gelukkig beter nieuws, namelijk dat de Chromebook op voorraad is en vandaag zal worden verzonden. In de loop van de dag zult u tevens de verzendbevestiging van ons per mail ontvangen, waarin u kunt lezen dat u de Chromebook morgen kunt verwachten.
Zoals aangegeven is de verwachte leverdatum meerdere malen aangepast en heeft u langer moeten wachten op uw Chromebook. De reden voor deze vertraging is te wijten aan een aantal knelpunten, waardoor wij u hebben moeten teleurstellen. Dit is niet de service die u van ons mag verwachten. Aangezien wij goed begrijpen hoe vervelend de gang van zaken is geweest, willen wij u een voucher aanbieden ter waarde van € 20,00. Dit bedrag kunt u besteden in een van onze shops. De voucher zult u per mail van ons ontvangen.
Ten slotte willen wij aangeven dat ook Coolblue iedere dag blijft leren en steeds beter kan worden. Dit mag u van ons verwachten en dit blijft ook ons streven.
Sorry voor deze gang van zaken
Voor vragen kunt u contact opnemen met de Laptopshop.nl klantenservice:
http://www.laptopshop.nl/klantenservice
Met vriendelijke groet,
M. Rodic
Laptopshop.nl
---
Toch erg netjes van de heren van Laptopshop O0
Citaat van Duken op 8 juli 2011, 19:37Hij is binnen! Wat een feest Chromebook. Hij werkt tot nu toe erg fijn! Review komt nog wel maar nu werk ik met een grote glimlach vanaf de bank!
Hij is binnen! Wat een feest Chromebook. Hij werkt tot nu toe erg fijn! Review komt nog wel maar nu werk ik met een grote glimlach vanaf de bank!
Citaat van Marciej123 op 8 juli 2011, 21:49Chill duken! Fototje?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Chill duken! Fototje?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk