Algemeen Google Chrome Topic - Nieuws / Tips / Gebruik
Citaat van Duken op 21 juni 2011, 19:13Deze: Specificaties
12,1 inch display (1280 x 800) van 300 nit
1,48 kg/3,26 lbs
Meer dan 8,5 uur aaneengesloten gebruik 1
Intel® AtomTM Dual-Core-processor
Ingebouwde dual-band Wi-Fi en internationale 3G (optioneel)
HD-webcam
Twee USB 2.0-poorten
4-in-1-geheugenkaartsleuf
Mini-VGA-poort
Chrome-toetsenbord op volledig formaat
Extra groot trackpad met volledige klikfunctionaliteit
@Bart,
Tja, daar zit wat in. Maar ik heb al me data al verhuist naar de google cloud. De kans dat me servertje thuis gehacked word met alle data is natuurlijk een stuk groter. En Google docs en alle Google apps werken gewoon zo fijn. Ben er gewoon gek op.
Maar een Chromebook is er ook voor erbij
(echt) gamen gaat tenslotte niet
Deze: Specificaties
12,1 inch display (1280 x 800) van 300 nit
1,48 kg/3,26 lbs
Meer dan 8,5 uur aaneengesloten gebruik 1
Intel® AtomTM Dual-Core-processor
Ingebouwde dual-band Wi-Fi en internationale 3G (optioneel)
HD-webcam
Twee USB 2.0-poorten
4-in-1-geheugenkaartsleuf
Mini-VGA-poort
Chrome-toetsenbord op volledig formaat
Extra groot trackpad met volledige klikfunctionaliteit
@Bart,
Tja, daar zit wat in. Maar ik heb al me data al verhuist naar de google cloud. De kans dat me servertje thuis gehacked word met alle data is natuurlijk een stuk groter. En Google docs en alle Google apps werken gewoon zo fijn. Ben er gewoon gek op.
Maar een Chromebook is er ook voor erbij (echt) gamen gaat tenslotte niet
Citaat van Rikkert. op 21 juni 2011, 19:15Ziet er mooi uit DukeN!
Ik ga er zelf geen kopen omdat je altijd internet moet hebben om iets te doen...
Ziet er mooi uit DukeN!
Ik ga er zelf geen kopen omdat je altijd internet moet hebben om iets te doen...
Citaat van Duken op 21 juni 2011, 19:21Ja... maar dat hebben we toch altijd? Als ziggo eruit ligt doe ik me HTC Wifi aan... anders doe ik niet eens me laptop aan... een laptop zonder internet?
Ja... maar dat hebben we toch altijd? Als ziggo eruit ligt doe ik me HTC Wifi aan... anders doe ik niet eens me laptop aan... een laptop zonder internet?
Citaat van Rikkert. op 21 juni 2011, 19:28Maar als je ergens zit, dan kun je volgens mij niet eens een word document maken of wel?
Je kunt helemaal niks zonder internet op een Chromobook. Op een gewone laptop kun je nog een spelletje spelen (als je die er op hebt). Dit vind ik een nadeel
Maar als je ergens zit, dan kun je volgens mij niet eens een word document maken of wel?
Je kunt helemaal niks zonder internet op een Chromobook. Op een gewone laptop kun je nog een spelletje spelen (als je die er op hebt). Dit vind ik een nadeel
Citaat van DukeNPDA op 21 juni 2011, 19:46Nou, Google docs is eind deze zomer ook off-line te benaderen met als gmail. Spelletjes zoals angry birds werkt ook off-line. Maar wanneer was ik voor het laatst off-line? Of jij ? Zelfs op me gsm ben ik altijd online.
80 / 90% doe ik momenteel al online. En binnenkort ook een citrix cliënt waardoor je alle "lokale" apps ook kan starten.
Chromebook FTW!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Nou, Google docs is eind deze zomer ook off-line te benaderen met als gmail. Spelletjes zoals angry birds werkt ook off-line. Maar wanneer was ik voor het laatst off-line? Of jij ? Zelfs op me gsm ben ik altijd online.
80 / 90% doe ik momenteel al online. En binnenkort ook een citrix cliënt waardoor je alle "lokale" apps ook kan starten.
Chromebook FTW!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Duken op 22 juni 2011, 04:37Nou een concurrent...
De chromebook is gewoon een ander ding als een macbook. Maar dat vertelt de prijs ook wel
Nou een concurrent...
De chromebook is gewoon een ander ding als een macbook. Maar dat vertelt de prijs ook wel
Citaat van William op 22 juni 2011, 05:54Uiterlijk lijkt hij er wel erg op, vooral op de 13" Macbook.
Hetzelfde als een Macbook hoeft het ook niet te zijn want dan zou het geen meer waarde meer hebben, Chromebook is uiteindelijk voor een andere doelgroep gebruikers dan de Macbook.
Uiterlijk lijkt hij er wel erg op, vooral op de 13" Macbook.
Hetzelfde als een Macbook hoeft het ook niet te zijn want dan zou het geen meer waarde meer hebben, Chromebook is uiteindelijk voor een andere doelgroep gebruikers dan de Macbook.
Citaat van Duken op 23 juni 2011, 18:09He.... kák!
Laptopshop.nl | Coolblue aan mij
details weergeven 18:20 (1 uur geleden)
----------------------------------------------------------------
WIJZIGING LEVERDATUM Order nr XXXXXXXX
Geachte heer XXXXXXX,
Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij Laptopshop.nl.
Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar:
NIEUWE LEVERDATUM 01-07-2011
Samsung XE500C21-A01NL Chromebook
Komt de nieuwe leverdatum u niet uit? Dan kunt u uw order uiteraard annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, de gegevens vindt u onderaan dit bericht. E-mailen kan ook via onze website:
http://www.laptopshop.nl/klantenservice/email
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Laptopshop.nl
Oudedijk 94
3061 AM Rotterdam
Tel: (+31) (0)10 7982061
Fax: (+31) (0)10 2125351
---------------------------------------------------------------
Nog even langer wachten dus
He.... kák!
Laptopshop.nl | Coolblue aan mij
details weergeven 18:20 (1 uur geleden)
WIJZIGING LEVERDATUM Order nr XXXXXXXX
Geachte heer XXXXXXX,
Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij Laptopshop.nl.
Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar:
NIEUWE LEVERDATUM 01-07-2011
Samsung XE500C21-A01NL Chromebook
Komt de nieuwe leverdatum u niet uit? Dan kunt u uw order uiteraard annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, de gegevens vindt u onderaan dit bericht. E-mailen kan ook via onze website:
http://www.laptopshop.nl/klantenservice/email
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Laptopshop.nl
Oudedijk 94
3061 AM Rotterdam
Tel: (+31) (0)10 7982061
Fax: (+31) (0)10 2125351
Nog even langer wachten dus