Algemeen Google Chrome Topic - Nieuws / Tips / Gebruik
Citaat van Erwin. op 13 mei 2011, 16:57vermoedelijk niet.
ze willen met een soort van abbo werken en die zal wel gekoppeld zijn aan je account van je cloud.
Al zullen ze daar ook wel weer hacks voor maken.
vermoedelijk niet.
ze willen met een soort van abbo werken en die zal wel gekoppeld zijn aan je account van je cloud.
Al zullen ze daar ook wel weer hacks voor maken.
Citaat van Duken op 15 mei 2011, 19:26Nou dat 3G hoeft dus niet, hij is simlock vrij dus je kan je eigen sim erin knallen of je "tethering" aanzetten op je eigen GSM (wifi)
Nou dat 3G hoeft dus niet, hij is simlock vrij dus je kan je eigen sim erin knallen of je "tethering" aanzetten op je eigen GSM (wifi)
Citaat van William op 15 mei 2011, 19:33tethering of je mob sim gebruiken lijkt met niet handig om te doen dan zit je zo snel over je data limiet heen
tethering of je mob sim gebruiken lijkt met niet handig om te doen dan zit je zo snel over je data limiet heen
Citaat van William op 15 mei 2011, 20:00Agreed [A] Kaasbroodje.
En met alleen Wi-Fi thuis en eventueel op je werk valt het hele idee van Chrome OS weer weg.
Wordt voor mij pas interessant met betaalbare hoog-gebruik abonnementen.
Agreed [A] Kaasbroodje.
En met alleen Wi-Fi thuis en eventueel op je werk valt het hele idee van Chrome OS weer weg.
Wordt voor mij pas interessant met betaalbare hoog-gebruik abonnementen.
Citaat van Duken op 20 juni 2011, 05:05Ik hou zo een beetje alles bij van de chromebook en kijk alle reviews.
Deze leest lekker:
http://chromeossite.com/2011/06/18/samsung-series-5-the-review/
De meeste hebben deze vast al gezien:
Maar nog even wachten, ben een beetje in dubio met de aanschaf. €400,- is toch veel geld. Maar ik wil m wel...
Ik hou zo een beetje alles bij van de chromebook en kijk alle reviews.
Deze leest lekker:
http://chromeossite.com/2011/06/18/samsung-series-5-the-review/
De meeste hebben deze vast al gezien:
Maar nog even wachten, ben een beetje in dubio met de aanschaf. €400,- is toch veel geld. Maar ik wil m wel...
Citaat van DukeNPDA op 20 juni 2011, 19:16Kak,
Zojuist gekocht bij laptopshop voor 399.... vrouwtje gaf goedkeuring na mijn verkoop praatje.
Mijn eerste lapto..... euuu Chromebook!!
Verwacht, vrijdag de 26ste
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Kak,
Zojuist gekocht bij laptopshop voor 399.... vrouwtje gaf goedkeuring na mijn verkoop praatje.
Mijn eerste lapto..... euuu Chromebook!!
Verwacht, vrijdag de 26ste
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van William op 20 juni 2011, 20:02Cool zeg! Toch zet het volgende berichtje op YouTube mij wel een beetje aan het denken over dit product:
This is the first step towards the elimination of data property and complete control over everyone's use of a computer. When everyone has this kind of computer and conventional computers are gone for good, THEN everyone will see what is wrong with these machines and it will be too late. THEN, when you have to pay for whatever they want you to, because you really won't have a choice as you won't even be able to even work on a computer without going through them first. THEN it'll be too late.
Cool zeg! Toch zet het volgende berichtje op YouTube mij wel een beetje aan het denken over dit product:
This is the first step towards the elimination of data property and complete control over everyone's use of a computer. When everyone has this kind of computer and conventional computers are gone for good, THEN everyone will see what is wrong with these machines and it will be too late. THEN, when you have to pay for whatever they want you to, because you really won't have a choice as you won't even be able to even work on a computer without going through them first. THEN it'll be too late.