wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Algemeen Google Chrome Topic - Nieuws / Tips / Gebruik

VorigePage 11 of 13Volgende

Tada!

[verwijderd door de beheerder]

Kan je wat screenshots maken?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

546be51a-36df-fbad.jpg

[img width=620 height=371]http://tapatalk.com/mu/546be51a-3730-3191.jpg

[img width=620 height=371]http://tapatalk.com/mu/546be51a-3752-1582.jpg

Een paar via me desire. :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Deze is ook wel leuk. Handige review over de chromebook

De chromebook ligt op de bank, simpelweg geweldig. In de plaatst van achter de PC naast me meisje op de bank even t internet op en het forum bijhouden.

Ik heb alles al over naar google, van mijn muziek tot de foto's als mijn documenten. Ik wil niet anders meer. De laptop voelt gewoon erg goed aan. Al vind ik de touchpad iets te groot. Soms ligt me hand er op... maar goed dat is een kwestie van wennen.

Helaas zit er ook een nadeel aan... mijn meisje pakt hem nu ook elke keer. Even snel op facebook.. openklappen en kijken en weer dichtklappen. Al is het maar voor 1 minuut, zoveel fijner als op de GSM.

Ik ben verkocht, Google I love you!

Mijn vriendin op facebook:

Help mijn man heeft een hobby, jer helemaal verliefd.. nee niet op merel, maar zijn Chromebook...

temp.jpg

En terecht, je ziet er gewoon verslaafd uit daar. :P Haha. ;)

Mooi ding man! En ook nog eens een hele goede service van Coolblue :) Dat was wel wat anders dan toen mijn Sensation vertraging had bij Belnu, alleen maar gesnauw.

Ik ga morgen eens wat meer checken over de chromebook, ben benieuwd ernaar!

Heerlijk artiekel waar ik me erg goed in kan thuisvinden!

http://www.techzine.nl/blogs/redactioneel/795/waarom-chrome-os-wel-een-succes-wordt.html

Volgens mij wordt Chrome OS wel een groot sucees en wel vanwege een aantal redenen.

De eerste reden, vanuit gebruikersoogpunt, is dat we alles al doen in de browser. Ik erger me er ook dood aan dat mensen alles in hun browser doen en niet een 'echte' applicatie pakken, maar veel mensen doen dat nu eenmaal. Die lezen hun e-mail in de browser, chatten in de browser, bewerken foto's in de browser en gamen in de browser (niet serieuze games, maar toch een groot deel van hun tijd). Het enige wat nog niet mogelijk is, is muziek luisteren in de browser, maar met diensten als Google Music en Spotify zal dat niet lang duren. De stap naar een cloud-onlydevice is dan ook een kleine en volgens mij zo gemaakt......

Must read!  O0

Google opent eigen winkel voor Chromebooks in Londen

Google heeft in Londen de deuren van zijn eerste eigen fysieke winkel geopend. Het concern gebruikt de ruimte in een vestiging van elektronicaconcern PC World om Chromebooks van Samsung en enkele accessoires aan de man te brengen.

Google heeft zijn winkel Chromezone genoemd en naast de Samsung-laptops die Chrome OS draaien, verkoopt het bedrijf er randapparatuur zoals hoofdtelefoons. Het gaat om een shop-in-een-shop en bezoekers krijgen er de mogelijkheid om Chromebooks uit te proberen.

Niet bekend is of de Chromebooks succesvol zijn, maar het probleem met onlineverkoop zou zijn dat mensen Chrome OS niet eerst kunnen proberen. "We willen zien of mensen snappen waar de producten om gaan en we willen hun reactie zien als ze de apparaten proberen", vertelt Arvind Desikan van Google UK tegen de Evening Standard over de beslissing om winkels te openen.

In het Verenigd Koninkrijk is Samsungs Chromebook alleen te krijgen via Amazon en PC World. De Chromebook van Acer is nog niet verkrijgbaar in het land. Google opent op 7 oktober een tweede shop in een winkelcentrum, eveneens in Londen. De winkels blijven in ieder geval actief tot kerst. Als het project succesvol is, volgen misschien permanente vestigingen.

http://tweakers.net/nieuws/77156/google-opent-eigen-winkel-voor-chromebooks-in-londen.html

Onze Chromebook word echt dagelijks gebruikt, ik vind het nog steeds een van de beste aankopen van het afgelopen jaar. Wat een top "laptop". Die instant on is helemaal te gek!

Hoop ook dat ze hier op de scholen komen:

Chromebooks for Education

Google opent eigen winkel voor Chromebooks in Londen

Google heeft in Londen de deuren van zijn eerste eigen fysieke winkel geopend. Het concern gebruikt de ruimte in een vestiging van elektronicaconcern PC World om Chromebooks van Samsung en enkele accessoires aan de man te brengen.

Google heeft zijn winkel Chromezone genoemd en naast de Samsung-laptops die Chrome OS draaien, verkoopt het bedrijf er randapparatuur zoals hoofdtelefoons. Het gaat om een shop-in-een-shop en bezoekers krijgen er de mogelijkheid om Chromebooks uit te proberen.

Niet bekend is of de Chromebooks succesvol zijn, maar het probleem met onlineverkoop zou zijn dat mensen Chrome OS niet eerst kunnen proberen. "We willen zien of mensen snappen waar de producten om gaan en we willen hun reactie zien als ze de apparaten proberen", vertelt Arvind Desikan van Google UK tegen de Evening Standard over de beslissing om winkels te openen.

In het Verenigd Koninkrijk is Samsungs Chromebook alleen te krijgen via Amazon en PC World. De Chromebook van Acer is nog niet verkrijgbaar in het land. Google opent op 7 oktober een tweede shop in een winkelcentrum, eveneens in Londen. De winkels blijven in ieder geval actief tot kerst. Als het project succesvol is, volgen misschien permanente vestigingen.

http://tweakers.net/nieuws/77156/google-opent-eigen-winkel-voor-chromebooks-in-londen.html

Onze Chromebook word echt dagelijks gebruikt, ik vind het nog steeds een van de beste aankopen van het afgelopen jaar. Wat een top "laptop". Die instant on is helemaal te gek!

Hoop ook dat ze hier op de scholen komen:

Chromebooks for Education

Eeh Duken, je hebt de tekst 2x hetzelfde getypt  ;)

Maar ik snap wel dat mensen een Chromebook mooi en fijn vinden.

Maar het is niks voor mij.

Geef mij maar gewoon lekker windows of mac.

VorigePage 11 of 13Volgende