wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuws Serveradressen van Providers / Pay Servers / Gratis Nieuwsservers

VorigePage 7 of 18Volgende

Ja, via gratis server kan ook. Maar dezelfde nadelen dat bestanden ouder dan 10 dagen niet goed binnenkomen.

op school hebben we surfnet als provider. kent iemand deze of waar die onder behoort.

Qlimax :duivel:

hallo, ik heb adsl maar valt dat ook onder de gratis server van kpn want daar staat ook adsl bij en wat houdt een retentie in?

Retentie is de oudheid van een bestand. Als jij een lage retentie hebt van bv. 10 dagen haal je bestanden die langer geleden dan 10 gepost zijn haal je die niet compleet binnen.

Geen idee of adsl daar onder valt maar je kunt gewoon proberen en als het niet werkt dan weet je het.

Ja dat adsl valt er ook onder ;) bij mij wel, ik gebruik op me ene pc: een payserver van eweka en de andere: news.kpnplanet.nl  :)

Misschien een domme vraag. Mijn abonnement van Ziggo geeft aan max. 50 Mb downloaden met nieuwsgroepen (alles in 1 plus), geldt dit dan alleen voor de nieuwsserver van Ziggo of geldt dat ook als ik een abonnement op een server als bijv. eweka neem?

50 gb, en dit geldt alleen voor de nieuwsserver van ziggo

Haha, natuurlijk gb, je hebt gelijk... Maar bedankt voor je antwoord!

Ik heb een vraagje,

eerst gebruikte ik newsleecher maar hij download niet meer dus nu heb ik grabit gedownload maar daar heb ik hetzelfde probleem...

Ligt het misschien aan de serveradres.??

Want wat moet je precies invullen als je ziggo hebt want ik gebruikte eerst altijd newnews.home.nl maar sinds een paar weken download het niet meer..

Kan iemand mij helpen?

balen man..upc heeft dus geen nieuwsserver >:(??

VorigePage 7 of 18Volgende