Nieuws Serveradressen van Providers / Pay Servers / Gratis Nieuwsservers
Citaat van William op 20 november 2009, 14:40Ja, via gratis server kan ook. Maar dezelfde nadelen dat bestanden ouder dan 10 dagen niet goed binnenkomen.
Ja, via gratis server kan ook. Maar dezelfde nadelen dat bestanden ouder dan 10 dagen niet goed binnenkomen.
Citaat van William op 25 november 2009, 09:28op school hebben we surfnet als provider. kent iemand deze of waar die onder behoort.
Qlimax :duivel:
op school hebben we surfnet als provider. kent iemand deze of waar die onder behoort.
Qlimax :duivel:
Citaat van William op 28 november 2009, 11:41hallo, ik heb adsl maar valt dat ook onder de gratis server van kpn want daar staat ook adsl bij en wat houdt een retentie in?
hallo, ik heb adsl maar valt dat ook onder de gratis server van kpn want daar staat ook adsl bij en wat houdt een retentie in?
Citaat van William op 28 november 2009, 12:22Retentie is de oudheid van een bestand. Als jij een lage retentie hebt van bv. 10 dagen haal je bestanden die langer geleden dan 10 gepost zijn haal je die niet compleet binnen.
Geen idee of adsl daar onder valt maar je kunt gewoon proberen en als het niet werkt dan weet je het.
Retentie is de oudheid van een bestand. Als jij een lage retentie hebt van bv. 10 dagen haal je bestanden die langer geleden dan 10 gepost zijn haal je die niet compleet binnen.
Geen idee of adsl daar onder valt maar je kunt gewoon proberen en als het niet werkt dan weet je het.
Citaat van Marciej123 op 28 november 2009, 12:27Ja dat adsl valt er ook onder
bij mij wel, ik gebruik op me ene pc: een payserver van eweka en de andere: news.kpnplanet.nl
Ja dat adsl valt er ook onder bij mij wel, ik gebruik op me ene pc: een payserver van eweka en de andere: news.kpnplanet.nl
Citaat van movado op 11 december 2009, 22:32Misschien een domme vraag. Mijn abonnement van Ziggo geeft aan max. 50 Mb downloaden met nieuwsgroepen (alles in 1 plus), geldt dit dan alleen voor de nieuwsserver van Ziggo of geldt dat ook als ik een abonnement op een server als bijv. eweka neem?
Misschien een domme vraag. Mijn abonnement van Ziggo geeft aan max. 50 Mb downloaden met nieuwsgroepen (alles in 1 plus), geldt dit dan alleen voor de nieuwsserver van Ziggo of geldt dat ook als ik een abonnement op een server als bijv. eweka neem?
Citaat van William op 13 december 2009, 20:16Ik heb een vraagje,
eerst gebruikte ik newsleecher maar hij download niet meer dus nu heb ik grabit gedownload maar daar heb ik hetzelfde probleem...
Ligt het misschien aan de serveradres.??
Want wat moet je precies invullen als je ziggo hebt want ik gebruikte eerst altijd newnews.home.nl maar sinds een paar weken download het niet meer..
Kan iemand mij helpen?
Ik heb een vraagje,
eerst gebruikte ik newsleecher maar hij download niet meer dus nu heb ik grabit gedownload maar daar heb ik hetzelfde probleem...
Ligt het misschien aan de serveradres.??
Want wat moet je precies invullen als je ziggo hebt want ik gebruikte eerst altijd newnews.home.nl maar sinds een paar weken download het niet meer..
Kan iemand mij helpen?