Nieuws Serveradressen van Providers / Pay Servers / Gratis Nieuwsservers
Citaat van William op 1 maart 2010, 14:18ik heb internet van planet/ kpn
die hebben er toch wel een ? hoe kom ik er achter welke dit is en welke gegevens ik moet invullen enzo ? En is deze een beetje goed of kan ik beter een betaalde andere nemen ?
Wie legt mij het verschil uit enzo ?
ik heb internet van planet/ kpn
die hebben er toch wel een ? hoe kom ik er achter welke dit is en welke gegevens ik moet invullen enzo ? En is deze een beetje goed of kan ik beter een betaalde andere nemen ?
Citaat van Marciej123 op 3 maart 2010, 22:26ik heb internet van planet/ kpn
Kpn heeft inderdaad een gratis server dat is: News.kpnplanet.nl
bij inlogcodes enzo hoef je niks in te vullen..
Maar een lage retentie heeft dit. 10 dagen volgens mij.
is een bestand binnen die dagen geupload gaat alles goed, zit je bijv. bij een bestand die 13 dagen daarvoor is geupload. dan haal de hem niet 100% binnen
Een betaalde, heb je al voor 7,50 per maand. heb je 500 dagen retentie, Dus je hoeft eigenlijk geen rekening te houden met een nzb of ie vroeg of laat is geupload..
Dat is het voordeel.
heb zelf eweka. betaalde is dat. je moet maar eens een kijkje op hun site nemen
ik heb internet van planet/ kpn
Kpn heeft inderdaad een gratis server dat is: News.kpnplanet.nl
bij inlogcodes enzo hoef je niks in te vullen..
Maar een lage retentie heeft dit. 10 dagen volgens mij.
is een bestand binnen die dagen geupload gaat alles goed, zit je bijv. bij een bestand die 13 dagen daarvoor is geupload. dan haal de hem niet 100% binnen
Een betaalde, heb je al voor 7,50 per maand. heb je 500 dagen retentie, Dus je hoeft eigenlijk geen rekening te houden met een nzb of ie vroeg of laat is geupload..
Dat is het voordeel. heb zelf eweka. betaalde is dat. je moet maar eens een kijkje op hun site nemen
Citaat van William op 4 maart 2010, 16:20Hallo,
Kpn en planet hebben niet dezelfde newsserver. Ik heb planet en de newsserver van kpn werkt niet. Na veel zoeken heb ik hem gevonden. Het is nova.planet.nl
Hallo,
Kpn en planet hebben niet dezelfde newsserver. Ik heb planet en de newsserver van kpn werkt niet. Na veel zoeken heb ik hem gevonden. Het is nova.planet.nl
Citaat van TereZz op 24 maart 2010, 17:50Ik ken trouwens een gratis SSL nieuwsserver met erg hoge retentie (570+) die mischien in het overzicht kan.
adres: 198.186.190.224
poort: 563
gebruik zo min mogelijk connecties voor minder belasting van de server.
Meestal is 5 connecties wel voldoende
Ik maak er trouwens geen gebruik van want Astraweb is toch een tikkie sneller
Ik ken trouwens een gratis SSL nieuwsserver met erg hoge retentie (570+) die mischien in het overzicht kan.
Citaat van Demo op 25 maart 2010, 15:43Ik ken trouwens een gratis SSL nieuwsserver met erg hoge retentie (570+) die mischien in het overzicht kan.
Je kan toch ook onder SSL downloaden door de poort op 119 te zetten en SSL uit? Dan download je sneller.
Ik ken trouwens een gratis SSL nieuwsserver met erg hoge retentie (570+) die mischien in het overzicht kan.
Je kan toch ook onder SSL downloaden door de poort op 119 te zetten en SSL uit? Dan download je sneller.
Citaat van TereZz op 25 maart 2010, 16:52Naah werk niet met die server, net geprobeert.
Was trouwens best moeilijk te connecten, maar eenmaal geconnect gaatie best snel
Naah werk niet met die server, net geprobeert.
Was trouwens best moeilijk te connecten, maar eenmaal geconnect gaatie best snel
Citaat van William op 25 maart 2010, 20:59Ik ken trouwens een gratis SSL nieuwsserver met erg hoge retentie (570+) die mischien in het overzicht kan.
Thnx hij werkt is alleen niet zo snel (300kbps) maar wat verwacht je het is gratis
Thnx hij werkt is alleen niet zo snel (300kbps) maar wat verwacht je het is gratis
Citaat van Sander op 24 april 2010, 23:14Ff een vraagje: Heeft telfort ook een nieuwsgroep zoja welke??
Ik heb zelf Telfort. En nee Telfort heeft geen nieuwsgroepen helaas
.
Ff een vraagje: Heeft telfort ook een nieuwsgroep zoja welke??
Ik heb zelf Telfort. En nee Telfort heeft geen nieuwsgroepen helaas .
Citaat van Deeeemy op 25 april 2010, 07:41Hallo, Ik wil graag ook met nieuwsgroepen downloaden, maar ik weet niet hoe.
Ik heb ziggo, maar daar taat bij dat je een account en wachtwword nodig hebt, hoe kom ik daaraan?
Thx.
Hallo, Ik wil graag ook met nieuwsgroepen downloaden, maar ik weet niet hoe.
Ik heb ziggo, maar daar taat bij dat je een account en wachtwword nodig hebt, hoe kom ik daaraan?
Thx.