do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuws Serveradressen van Providers / Pay Servers / Gratis Nieuwsservers

VorigePage 9 of 18Volgende

Hallo, Ik wil graag ook met nieuwsgroepen downloaden, maar ik weet niet hoe.

Ik heb ziggo, maar daar taat bij dat je een account en wachtwword nodig hebt, hoe kom ik daaraan?

Thx.

Opvragen.

Ik ken trouwens een gratis SSL nieuwsserver met erg hoge retentie (570+) die mischien in het overzicht kan.

adres: 198.186.190.224

poort: 563

gebruik zo min mogelijk connecties voor minder belasting van de server.

Meestal is 5 connecties wel voldoende :)

Ik maak er trouwens geen gebruik van want Astraweb is toch een tikkie sneller :P

Server werkt niet?

Werkte paar maanden trug wel, geen idee of die werkt. Gratis servers gaan meestal wel snel weer offline.

Hallo allemaal!

Ik wil gaan beginnen met downloaden via nieuwsgroepen, maar weet het surferadres niet. Ik ben een student op kamers en krijg internet van de woningcorporatie. Volgens hun site gaat dat via SURFnet. Kennen jullie dat? En weet iemand daar het surfer adres van?

Alvast bedankt!

Probeer deze is: newstest.surfnet.nl

Volgens sommigen offline, en sommige zeggen werkt, probeer dus ma ff

Hallo, Ik wil graag ook met nieuwsgroepen downloaden, maar ik weet niet hoe.

Ik heb ziggo, maar daar taat bij dat je een account en wachtwword nodig hebt, hoe kom ik daaraan?

Thx.

account is je Hoofd Email adres (voorbeeld: Omni-Tigre54@ziggo.nl , altijd je hele emailadres invullen dus ook als je @home hebt)

en wachtwoord is het wachtwoord van je Hoofd email adres

Probeer deze is: newstest.surfnet.nl

Volgens sommigen offline, en sommige zeggen werkt, probeer dus ma ff

Thanks! Ik ga het even proberen.

easyusenet.nl gratis 5 dagen proefaccount :)

Ik heb daar een 120mbit abbo van 1 jaar :) Werkt lekker!

heeft iemand nog een werkende gratis server? ik heb namelijk een serie die ik alleen bij nieuwsgroepen kan vinden, maar ik heb geen nieuwsgroepenserver.

heeft iemand nog een werkende gratis server? ik heb namelijk een serie die ik alleen bij nieuwsgroepen kan vinden, maar ik heb geen nieuwsgroepenserver.

check het full members topic ;)

daar staat er wel 1 van Latinbabe

VorigePage 9 of 18Volgende