do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuws Serveradressen van Providers / Pay Servers / Gratis Nieuwsservers

VorigePage 10 of 18Volgende

heeft iemand nog een werkende gratis server? ik heb namelijk een serie die ik alleen bij nieuwsgroepen kan vinden, maar ik heb geen nieuwsgroepenserver.

check het full members topic ;)

daar staat er wel 1 van Latinbabe

Doet het niet meer. Ze is 'weggegaan' van DukeN.nl en heeft daarom het account voor ons gesloten  ;)

heeft iemand nog een werkende gratis server? ik heb namelijk een serie die ik alleen bij nieuwsgroepen kan vinden, maar ik heb geen nieuwsgroepenserver.

check het full members topic ;)

daar staat er wel 1 van Latinbabe

Doet het niet meer. Ze is 'weggegaan' van DukeN.nl en heeft daarom het account voor ons gesloten  ;)

dat is inderdaad wat jammer :( maar ja, wat doe je eraan... maar heeft er al iemand een gratis server? ik wil die serie echt zien 😐

Misschien kan je dit proberen: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32472.0

Ik heb het ook gedaan en het werkt heel goed. Alleen werkt die Eweka niet meer. Die andere 2 wel  ;)

hmm zal het zometeen wel even proberen, thx :)

Doe gewoon een dagje eweka nemen voor €1,10 als je die serie echt zo graag wilt zien :P

Ik test nu ff een gratis server voor jullie uit, als die werkt zet ik hem hier neer :D

Edit: Hier zijn ze dan :D

Serveradres     Poort

294t4zr.gif  198.186.190.32        119    (traag)

s58isn.gif  198.186.190.67        119

s58isn.gif  198.186.190.132      119 + 563s58isn.gif (met SSL)

s58isn.gif  198.186.190.193      119

s58isn.gif  198.186.190.212      119

Deze servers zitten wel in de US dus per lijntje trek je er max wel bijna 500KB/s vanaf.

Gebruik zo min mogenlijk lijntjes om belasting van de servers te besparen, anders gaan ze sneller offline, dus als je met 4 lijntjes je max al haalt, gebruik er dan aub niet meer.

Met de compleetheid zit het wel snor en de retentie van alle servers is zo'n 730 dagen en stijgt :)

Ik hoop datie nog lang online is nadat me Astraweb acc afgelopen is :P

+1 rep als je er blij mee bent is welkom  :D

Ik gebruik ze niet, In iedergeval voorlopig niet.

+REP voor de moeite and stuff :angel:

hmm.. zal vanavond wel even proberen op m'n laptop, maar alvast +1 :P

bedankt ze doen het:D

Post samenvoeging: augustus 21, 2010, 13:37:24

+1Rep

ik gebruik van elke server 1 lijntje ;)

Post samenvoeging: augustus 21, 2010, 13:43:08

kan je ook uploaden naar die servers?

Tnx voor al jullie reps :D

Volgens mij kun je er ook gewoon mee uploaden anoniem, upload eerst gewoon een txt bestandje ofso om te testen of je ip in de header komt te staan O0

VorigePage 10 of 18Volgende