wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuws Serveradressen van Providers / Pay Servers / Gratis Nieuwsservers

VorigePage 6 of 18Volgende

Welke provider heb je precies?

Als je bijvoorbeeld Ziggo hebt als provider, die bied een gratis nieuwsserver aan. Daar zitten dan ook weer nadelen aan zoals lage retentie etc.

Maar meestal wordt je wel gewaarschuwd als je iets moet betalen.

Ik heb kpn , dus ik weet niet hoe het zit ,

bedankt voor de snelle reactie ,

ik heb verder ook geen waarschuwing gezien ofzo ,

maar misschien weten jullie er wat meer

Ik heb kpn , dus ik weet niet hoe het zit ,

bedankt voor de snelle reactie ,

ik heb verder ook geen waarschuwing gezien ofzo ,

maar misschien weten jullie er wat meer

Ja die is gratis, zie ook: KPN Direct ADSL (en Planet)    - news.kpnplanet.nl  (start post)

Maar volgens mij zit er wel een download limiet aan, als ik zo Google komt er het er op neer dat het rond 20 GB ligt. Dat is niet heel veel.

Maar goed waar het om ging, is dat het gratis is en je er niet hoeft voor te betalen ;)

Oke , bedankt voor de snelle afhandeling :)

Het is me nu duidelijk

hallo vrienden  ;),

ik download ook met nieuwsgroepen alleen ik heb een probleem. wij zijn laatst van provider veranderd van planet naar upc. Nu weten jullie denk ik al dat upc geen nieuwsgroepen ondersteund. wat raden jullie mij aan uit ervaring . kan ik het best een pay-server nemen zoja welke of is er iets anders wat ik kan doen

alvast bedankt,

QLIMAX :duivel:

Wij hebben thuis zelf ook UPC, niet dat het veel uitmaakt. Maar ik gebruik Eweka, die deel ik met 2 vrienden van mij :)

http://eweka.nl/

Het beste is een payserver ja. Eweka of XSNews zijn aardig goede payservers. Lekkere snelheid, lange retentie etc.

ok bedaknt dan ga ik is kijken voor die payservers ;)

Post samenvoeging: november 15, 2009, 17:14:03 pm

daag mensen,

heb vandaag een beetje gekeken en vergeleken en nu zie ik dat je bij XSnews kan kiezen tussen abbo of block acc. wat stellen die block acc voor kan iemand mij dat misschien uitleggen

Bij blockacount vraag je een aantal gb aan. Zoveel mag je dan downloaden en dan stopt het.  Bij een abbo download je onbekerkt en is een contract, snelheid hangt af van abbo.

Ik heb nu kabel enz. van upc. Kan je ook van een gratis server downloaden? (ik weet dat via een payserver zekr gaat. Heb al met eweka gedownload maar zoveel download ik nu ook weer niet) :peace:

VorigePage 6 of 18Volgende