Nieuws Serveradressen van Providers / Pay Servers / Gratis Nieuwsservers
Citaat van Heisenberg op 29 oktober 2009, 19:44Welke provider heb je precies?
Als je bijvoorbeeld Ziggo hebt als provider, die bied een gratis nieuwsserver aan. Daar zitten dan ook weer nadelen aan zoals lage retentie etc.
Maar meestal wordt je wel gewaarschuwd als je iets moet betalen.
Welke provider heb je precies?
Als je bijvoorbeeld Ziggo hebt als provider, die bied een gratis nieuwsserver aan. Daar zitten dan ook weer nadelen aan zoals lage retentie etc.
Maar meestal wordt je wel gewaarschuwd als je iets moet betalen.
Citaat van William op 29 oktober 2009, 20:23Ik heb kpn , dus ik weet niet hoe het zit ,
bedankt voor de snelle reactie ,
ik heb verder ook geen waarschuwing gezien ofzo ,
maar misschien weten jullie er wat meer
Ik heb kpn , dus ik weet niet hoe het zit ,
Citaat van Heisenberg op 29 oktober 2009, 20:32Ik heb kpn , dus ik weet niet hoe het zit ,
Ja die is gratis, zie ook: KPN Direct ADSL (en Planet) - news.kpnplanet.nl (start post)
Maar volgens mij zit er wel een download limiet aan, als ik zo Google komt er het er op neer dat het rond 20 GB ligt. Dat is niet heel veel.
Maar goed waar het om ging, is dat het gratis is en je er niet hoeft voor te betalen
Ik heb kpn , dus ik weet niet hoe het zit ,
Ja die is gratis, zie ook: KPN Direct ADSL (en Planet) - news.kpnplanet.nl (start post)
Maar volgens mij zit er wel een download limiet aan, als ik zo Google komt er het er op neer dat het rond 20 GB ligt. Dat is niet heel veel.
Maar goed waar het om ging, is dat het gratis is en je er niet hoeft voor te betalen
Citaat van William op 14 november 2009, 23:04hallo vrienden
,
ik download ook met nieuwsgroepen alleen ik heb een probleem. wij zijn laatst van provider veranderd van planet naar upc. Nu weten jullie denk ik al dat upc geen nieuwsgroepen ondersteund. wat raden jullie mij aan uit ervaring . kan ik het best een pay-server nemen zoja welke of is er iets anders wat ik kan doen
alvast bedankt,
QLIMAX :duivel:
hallo vrienden ,
ik download ook met nieuwsgroepen alleen ik heb een probleem. wij zijn laatst van provider veranderd van planet naar upc. Nu weten jullie denk ik al dat upc geen nieuwsgroepen ondersteund. wat raden jullie mij aan uit ervaring . kan ik het best een pay-server nemen zoja welke of is er iets anders wat ik kan doen
alvast bedankt,
QLIMAX :duivel:
Citaat van William op 14 november 2009, 23:12Wij hebben thuis zelf ook UPC, niet dat het veel uitmaakt. Maar ik gebruik Eweka, die deel ik met 2 vrienden van mij
Wij hebben thuis zelf ook UPC, niet dat het veel uitmaakt. Maar ik gebruik Eweka, die deel ik met 2 vrienden van mij
Citaat van Heisenberg op 15 november 2009, 09:50Het beste is een payserver ja. Eweka of XSNews zijn aardig goede payservers. Lekkere snelheid, lange retentie etc.
Het beste is een payserver ja. Eweka of XSNews zijn aardig goede payservers. Lekkere snelheid, lange retentie etc.
Citaat van William op 15 november 2009, 10:42ok bedaknt dan ga ik is kijken voor die payservers
Post samenvoeging: november 15, 2009, 17:14:03 pm
daag mensen,
heb vandaag een beetje gekeken en vergeleken en nu zie ik dat je bij XSnews kan kiezen tussen abbo of block acc. wat stellen die block acc voor kan iemand mij dat misschien uitleggen
ok bedaknt dan ga ik is kijken voor die payservers
Post samenvoeging: november 15, 2009, 17:14:03 pm
daag mensen,
heb vandaag een beetje gekeken en vergeleken en nu zie ik dat je bij XSnews kan kiezen tussen abbo of block acc. wat stellen die block acc voor kan iemand mij dat misschien uitleggen
Citaat van William op 16 november 2009, 18:22Bij blockacount vraag je een aantal gb aan. Zoveel mag je dan downloaden en dan stopt het. Bij een abbo download je onbekerkt en is een contract, snelheid hangt af van abbo.
Bij blockacount vraag je een aantal gb aan. Zoveel mag je dan downloaden en dan stopt het. Bij een abbo download je onbekerkt en is een contract, snelheid hangt af van abbo.
Citaat van William op 20 november 2009, 13:25Ik heb nu kabel enz. van upc. Kan je ook van een gratis server downloaden? (ik weet dat via een payserver zekr gaat. Heb al met eweka gedownload maar zoveel download ik nu ook weer niet) :peace:
Ik heb nu kabel enz. van upc. Kan je ook van een gratis server downloaden? (ik weet dat via een payserver zekr gaat. Heb al met eweka gedownload maar zoveel download ik nu ook weer niet) :peace: