New Kids Nitro (2011) - Download / Torrent / NZB
Citaat van Zombymario op 9 oktober 2011, 07:55Ik kan niet wachten om hem te zien, lijkt veel meer actie te hebben dan de eerste
Ik kan niet wachten om hem te zien, lijkt veel meer actie te hebben dan de eerste
Citaat van Marciej123 op 28 december 2011, 12:50Mensen die m al gezien hebben?
Mensen die m al gezien hebben?
Citaat van Duken op 28 december 2011, 12:52Mijn schoonouders.... in de bioscoop. Best respect voor ze dat ze daar heen zijn geweest. Ze vonden het wel wat over de top maar konden er erg om lachen.... top schoonouders
Mijn schoonouders.... in de bioscoop. Best respect voor ze dat ze daar heen zijn geweest. Ze vonden het wel wat over de top maar konden er erg om lachen.... top schoonouders
Citaat van William op 29 december 2011, 10:17Mensen die m al gezien hebben?
Maat van me.
Hij zei dat die wel oké was en ook veel gelachen
Mensen die m al gezien hebben?
Maat van me.
Hij zei dat die wel oké was en ook veel gelachen
Citaat van Marciej123 op 29 december 2011, 11:18@duken hahaha geniaal!
Ik hoorde dat de film echt alleen ging om hoeren neuken en nooit meer werken xd
@duken hahaha geniaal!
Ik hoorde dat de film echt alleen ging om hoeren neuken en nooit meer werken xd
Citaat van marcelvn op 5 januari 2012, 16:00Ik had de film gedownload van Thepiratebay ("New Kids Nitro (2011) CAM Nl gesproken DutchReleaseTeam")
Ik kijken, redelijke kwaliteit opeens halverwege de film filmen ze allen het plafon van de bios :S, dus tip: niet downloaden het is maar de 1ste helft van de film.
Ik had de film gedownload van Thepiratebay ("New Kids Nitro (2011) CAM Nl gesproken DutchReleaseTeam")
Ik kijken, redelijke kwaliteit opeens halverwege de film filmen ze allen het plafon van de bios :S, dus tip: niet downloaden het is maar de 1ste helft van de film.