Café de Download
Citaat van Marciej123 op 5 juni 2014, 08:57ik vond die met de tulpen dan nog best wel leuk..
ik vond die met de tulpen dan nog best wel leuk..
Citaat van Farid. op 5 juni 2014, 12:23ik vond die met de tulpen dan nog best wel leuk..
haha ik zie het nog wel voor me. Het Ajax Vrouwenelftal in het shirt met tijgerprint... Zou je vriendin maar zijn en ze heeft het shirt nog aan....
ik vond die met de tulpen dan nog best wel leuk..
haha ik zie het nog wel voor me. Het Ajax Vrouwenelftal in het shirt met tijgerprint... Zou je vriendin maar zijn en ze heeft het shirt nog aan....
Citaat van Marciej123 op 6 juni 2014, 09:00yup toevallig van de week nog even gegeken wat het aanbod was en de nieuwe versie gedownload (die ook een tabje met series heeft)
yup toevallig van de week nog even gegeken wat het aanbod was en de nieuwe versie gedownload (die ook een tabje met series heeft)
Citaat van Rikkert. op 6 juni 2014, 11:19Ja, gebruik het soms wel.
Werkt goed. Goede kwaliteit, ondertiteling.
Gewoon de gratis NetFlix.
Ja, gebruik het soms wel.
Werkt goed. Goede kwaliteit, ondertiteling.
Gewoon de gratis NetFlix.
Citaat van Farid. op 6 juni 2014, 22:02Heb het op de laptop staan, maar de laatstd tijd niet echt veel tijd/zin gehad om films te kijken.
Vanmiddag toch maar eventjes met m'n luie reet na schooltijd maar even aan het strand gereden. Wat heerlijk zeg
Heb het op de laptop staan, maar de laatstd tijd niet echt veel tijd/zin gehad om films te kijken.
Vanmiddag toch maar eventjes met m'n luie reet na schooltijd maar even aan het strand gereden. Wat heerlijk zeg
Citaat van Zombymario op 7 juni 2014, 08:45Wat een weertje
Wat een weertje
Citaat van DukeNPDA op 7 juni 2014, 12:54Heerlijk, wij met de Kids in het buitenzwembad 😀
Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
Heerlijk, wij met de Kids in het buitenzwembad 😀
Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
Citaat van Freddytje op 7 juni 2014, 20:08Ja gebruik het nog vaak, werkt trouwens ook op je telefoon. Staat niet meer in playstore alleen
Ja gebruik het nog vaak, werkt trouwens ook op je telefoon. Staat niet meer in playstore alleen