Café de Download
Citaat van Farid. op 8 juni 2014, 08:57Ja gebruik het nog vaak, werkt trouwens ook op je telefoon. Staat niet meer in playstore alleenDe .apk staat op de site van popcorn time. Je kan hem daar vanafhalen
Ja gebruik het nog vaak, werkt trouwens ook op je telefoon. Staat niet meer in playstore alleen
De .apk staat op de site van popcorn time. Je kan hem daar vanafhalen
Citaat van Freddytje op 8 juni 2014, 09:39De .apk staat op de site van popcorn time. Je kan hem daar vanafhalen
Ja klopt, vergeten erbij te vermelden.
Sent from my Sony Xperia Z
De .apk staat op de site van popcorn time. Je kan hem daar vanafhalen
Ja klopt, vergeten erbij te vermelden.
Sent from my Sony Xperia Z
Citaat van PeaceFreak op 8 juni 2014, 16:18Jemig, vannacht 27,4 graden op mijn kamer...
Heerlijk slapen zo (maar niet heus), het was meer "zonnen met de luxaflex dicht"
.
Maar straks kijken hoe warm het er nou is...
Jemig, vannacht 27,4 graden op mijn kamer...
Heerlijk slapen zo (maar niet heus), het was meer "zonnen met de luxaflex dicht" .
Maar straks kijken hoe warm het er nou is...
Citaat van Tom op 9 juni 2014, 09:09Haha, zonnen met de luxaflex dicht. Sja, zo kun je het ook noemen.
Lekker slapen zal het niet, kan ik me zo voorstellen...
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Haha, zonnen met de luxaflex dicht. Sja, zo kun je het ook noemen. Lekker slapen zal het niet, kan ik me zo voorstellen...
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Citaat van DukeNPDA op 9 juni 2014, 09:32Potverdorie, het is hier wel bloedje warm.... Eigenlijk alweer tijd voor bier 😉
Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
Potverdorie, het is hier wel bloedje warm.... Eigenlijk alweer tijd voor bier 😉
Citaat van Erwin. op 9 juni 2014, 10:04Als je op de buienradar kijkt komt er vanuit het zuid westen hele flinke buien binnen. Die zullen wij met een half uurtje over ons heen krijgen dus weinig zonnen vandaag
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Als je op de buienradar kijkt komt er vanuit het zuid westen hele flinke buien binnen. Die zullen wij met een half uurtje over ons heen krijgen dus weinig zonnen vandaag
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Citaat van DukeNPDA op 9 juni 2014, 11:31Wij hebben tot een uur of 6a 7 voor de eerste buien. Dus nog even Kermis zwaag op en eendjes vangen 🙂
Wij hebben tot een uur of 6a 7 voor de eerste buien. Dus nog even Kermis zwaag op en eendjes vangen 🙂
Citaat van Zombymario op 9 juni 2014, 15:38Zaterdag in Haarlem Noord zat ik bij iemand op de 7de verdieping, en ik zag mooie bliksemschoten boven zee en IJmuiden om 2:00 uur 's ochtends.
Zaterdag in Haarlem Noord zat ik bij iemand op de 7de verdieping, en ik zag mooie bliksemschoten boven zee en IJmuiden om 2:00 uur 's ochtends.
Citaat van Duken op 10 juni 2014, 07:43Best bruut om die kracht van de natuur te zien he? Vind het zelf ook altijd erg mooi om te zien. Het laat je ook zien hoe weinig wij eigenlijk voorstellen.... Tegen een paar goede hagel buien, regen en stormen kunnen we niet vechten
Best bruut om die kracht van de natuur te zien he? Vind het zelf ook altijd erg mooi om te zien. Het laat je ook zien hoe weinig wij eigenlijk voorstellen.... Tegen een paar goede hagel buien, regen en stormen kunnen we niet vechten