Café de Download
Citaat van DukeNPDA op 18 januari 2015, 06:34Hallloooo! Ik ga zo alweer richting her zwembad voor de kids. Leren zwemmen.... Kan nog best lastig zijn
Hallloooo! Ik ga zo alweer richting her zwembad voor de kids. Leren zwemmen.... Kan nog best lastig zijn
Citaat van Duken op 20 januari 2015, 08:24Top...
Loop de harddisk vol van de server waarmee je monitort... dus je monitoring ligt plat
Top...
Loop de harddisk vol van de server waarmee je monitort... dus je monitoring ligt plat
Citaat van Farid. op 20 januari 2015, 10:46weer een MTA examen in de pocket:98-366 networking fundamentals
Nu alleen nog security fundamentals en dan zijn alle 4 de certificaten binnen
weer een MTA examen in de pocket:98-366 networking fundamentals
Nu alleen nog security fundamentals en dan zijn alle 4 de certificaten binnen
Citaat van shadowwatch op 20 januari 2015, 12:45Bohh is weer even tijdje geleden dat ik actief was.. Beetje druk geweest
Zal weer eens wat dingen updaten hier
Heb mn auto pas een leuke upgrade gegeven misschien ook interessant voor sommige leden hier
Bohh is weer even tijdje geleden dat ik actief was.. Beetje druk geweest
Zal weer eens wat dingen updaten hier
Heb mn auto pas een leuke upgrade gegeven misschien ook interessant voor sommige leden hier
Citaat van Marciej123 op 21 januari 2015, 15:51is dat een ipad in je auto? hoe heb je dat voor mekaar gekregen?
is dat een ipad in je auto? hoe heb je dat voor mekaar gekregen?
Citaat van shadowwatch op 21 januari 2015, 16:13is dat een ipad in je auto? hoe heb je dat voor mekaar gekregen?
jup haha. heb wat foto's ervan hier staan kan je wat beter zien hoe gedaan heb
is dat een ipad in je auto? hoe heb je dat voor mekaar gekregen?
jup haha. heb wat foto's ervan hier staan kan je wat beter zien hoe gedaan heb