Handleiding - Beste NZB Sites, zoekmachines, databases, software en meer 2020

Citaat van CoboRob op 11 september 2018, 10:34Als je ooit weer toegang krijgt (en uiteraard wil hebben) na je ban, dan moet je maar eens zoeken op de site naar die 'bedankregels'.
Ja, ze staan er echt op.
Maar inderdaad er zal maar een klein gedeelte van de leden deze onzin opgevallen zijn.
Het is echt te hilarisch voor woorden.
Als je ooit weer toegang krijgt (en uiteraard wil hebben) na je ban, dan moet je maar eens zoeken op de site naar die 'bedankregels'.
Ja, ze staan er echt op.
Maar inderdaad er zal maar een klein gedeelte van de leden deze onzin opgevallen zijn.
Het is echt te hilarisch voor woorden.
Citaat van CoboRob op 11 september 2018, 10:46@fixated en andere leden.
Let wel even op met het installeren van de nieuwe software van Newzbin. (newzbin 2.0 Beta)
Deze software is vooralsnog alleen voorbehouden aan 'Special Members', die het kunnen en mogen testen.
Andere leden kunnen het wel downloaden, installeren en openen, maar hebben (nog) niet de mogelijkheid om in te loggen.
Dus pas op!
Als de nieuwe software de oude overschrijft (wat ik niet getest heb) kun je niet meer inloggen en moet je alsnog de oude software weer opnieuw installeren.
@fixated en andere leden.
Let wel even op met het installeren van de nieuwe software van Newzbin. (newzbin 2.0 Beta)
Deze software is vooralsnog alleen voorbehouden aan 'Special Members', die het kunnen en mogen testen.
Andere leden kunnen het wel downloaden, installeren en openen, maar hebben (nog) niet de mogelijkheid om in te loggen.
Dus pas op!
Als de nieuwe software de oude overschrijft (wat ik niet getest heb) kun je niet meer inloggen en moet je alsnog de oude software weer opnieuw installeren.
Citaat van CoboRob op 11 september 2018, 15:48Nog maar even een waarschuwing over:
https://www.nzbchronicle.net/nzbchronicle/
Kijk alsjeblieft uit met het doneren aan die 'club'.
Gisteren stond op hun site een donatietellertje.
Het doel van €550 was op €15 na gehaald.
Vandaag is dat doel volgens hetzelfde tellertje eindelijk gehaald.
Echter hebben ze zich een ander doel voor ogen gesteld en is het doel nu €700.Nu heb ik niet veel verstand van webservers, maar het lijkt mij dat je voor dat geld een heel serverpark kan afhuren.
Nog maar even een waarschuwing over:
Echter hebben ze zich een ander doel voor ogen gesteld en is het doel nu €700.
Nu heb ik niet veel verstand van webservers, maar het lijkt mij dat je voor dat geld een heel serverpark kan afhuren.
Citaat van jessegeerts op 11 september 2018, 16:1526 minuten geleden zei CoboRob:Nog maar even een waarschuwing over:
Echter hebben ze zich een ander doel voor ogen gesteld en is het doel nu €700.Nu heb ik niet veel verstand van webservers, maar het lijkt mij dat je voor dat geld een heel serverpark kan afhuren.
Maar slechts een paar servertjes.. Een heel serverpark loopt in de tonnen
26 minuten geleden zei CoboRob:Nog maar even een waarschuwing over:
Maar slechts een paar servertjes.. Een heel serverpark loopt in de tonnen
Citaat van fixated op 17 september 2018, 05:37Op 11-9-2018 om 12:46 zei CoboRob:@fixated en andere leden.
Dus pas op!
Als de nieuwe software de oude overschrijft (wat ik niet getest heb) kun je niet meer inloggen en moet je alsnog de oude software weer opnieuw installeren.Gelukkig is het optioneel. De webversie kan je ook gewoon gebruiken.
Op 11-9-2018 om 12:46 zei CoboRob:@fixated en andere leden.
Dus pas op!
Gelukkig is het optioneel. De webversie kan je ook gewoon gebruiken.
Citaat van fixated op 17 september 2018, 05:40Op 11-9-2018 om 17:48 zei CoboRob:Nog maar even een waarschuwing over:
Kijk uberhaupt uit met ieder forum die donaties open stelt met paypal. Paypal is een brein thuisfluiter. Zij dragen je gegevens onherroepelijk over want al je gegevens hangen eraan vast. Enzetbee is gevlucht met veel centen van donaties van mensen en kijk niet verbaasd als andere fora hetzelfde doen.
Op 11-9-2018 om 17:48 zei CoboRob:Nog maar even een waarschuwing over:
Kijk uberhaupt uit met ieder forum die donaties open stelt met paypal. Paypal is een brein thuisfluiter. Zij dragen je gegevens onherroepelijk over want al je gegevens hangen eraan vast. Enzetbee is gevlucht met veel centen van donaties van mensen en kijk niet verbaasd als andere fora hetzelfde doen.
Citaat van Oempa-Loempa op 24 september 2018, 11:43Ik dacht dat ik gek was geworden maar dat gedoe bij NZB Chronicle lag dus niet aan mij :)
Account gemaakt.. weinig downloaden om geen problemen te veroorzaken en boem.. BAN !
Wachten tot de ban voorbij was en heel weinig downloaden.. Boem IP banNieuw account gemaakt op een ander IP en heel braaf weinig downloaden met nette bedankjes
Boem weer een permanente ban want ik had te veel gedownloadNieuw account gemaakt op een ander IP en heel braaf weinig downloaden met nette bedankjes
Boem weer een permanente ban want mijn bedankjes waren te kortNieuw account gemaakt op een ander IP en heel braaf weinig downloaden met lange bedankjes
Boem weer een permanente ban want mijn bedankjes waren te langIk heb iets van 7 accounts met een ban daar.
De mods zijn wel heel fanatiek daar.
Ze liggen er trouwens al een paar dagen uit nu
Ik dacht dat ik gek was geworden maar dat gedoe bij NZB Chronicle lag dus niet aan mij :)
Account gemaakt.. weinig downloaden om geen problemen te veroorzaken en boem.. BAN !
Wachten tot de ban voorbij was en heel weinig downloaden.. Boem IP ban
Nieuw account gemaakt op een ander IP en heel braaf weinig downloaden met nette bedankjes
Boem weer een permanente ban want ik had te veel gedownload
Nieuw account gemaakt op een ander IP en heel braaf weinig downloaden met nette bedankjes
Boem weer een permanente ban want mijn bedankjes waren te kort
Nieuw account gemaakt op een ander IP en heel braaf weinig downloaden met lange bedankjes
Boem weer een permanente ban want mijn bedankjes waren te lang
Ik heb iets van 7 accounts met een ban daar.
De mods zijn wel heel fanatiek daar.
Ze liggen er trouwens al een paar dagen uit nu
Citaat van Demo op 24 september 2018, 13:23Op 31-8-2018 om 23:39 zei jessegeerts:Rlx4u staat in de OP bij Nederlandse forums
die was van enzetbee.com
Op 31-8-2018 om 23:39 zei jessegeerts:Rlx4u staat in de OP bij Nederlandse forums
die was van enzetbee.com
You Missed
Top 10 Meest Gedownloade Films van de Week – 25/08/2025
Eater
- augustus 25, 2025
- 32 views
Eerste beelden van All Creatures Great and Small seizoen 6
Eater
- augustus 24, 2025
- 22 views