Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.
Berichtshistorie: Marciej123
Bedankt! Zulke berichtjes doen me goed!
Ik snap wat je bedoelt maar vorig jaar overleed mn opa en d …In: Café de Download
13 jaar geleden
Zo vanavond was het cobdoleren in het rouw centrum, ontzettend druk! Kist gesloten, iedereen nogmaal …In: Café de Download
13 jaar geleden
13 jaar geleden
13 jaar geleden
ja dacht er zelf ook nog niet aan maar
1; het is recent
2; beetje spanning als je een filmpje van an …In: Café de Download
13 jaar geleden
Internetcensuur: acta, sopa, pipa, ddos attacks. Laat je zien hoe dat gaat. ^^ Dat ga ik in ieder ge …In: Café de Download
13 jaar geleden
Mn oma was aan het knokken vanaf begin november. Up's en down's,In coma geraakt, en er na …In: Café de Download
13 jaar geleden
2.3.3/2.3.4/2.3.5/2.3.7 of 4.0.1
Wordt volgens mij het meeste gebruikte
Sent from my HTC Desire usi …In: Café de Download
13 jaar geleden
Hij wil een nieuwe kopen, hij geeft 2 voorbeelden die hij wss op Marktplaats heeft gezien en hij wil …In: Café de Download
13 jaar geleden
Heb denk ik wel interesse waar woon je? Regio Brabant? Ik wil m toch kopen xd?@quiten, ah jammer en …In: Café de Download
13 jaar geleden
13 jaar geleden
13 jaar geleden
oke jongens:
Htc desire + accesoires + Autolader + auto holder + hoesje; voor 170€ // ziet er als ni …In: Café de Download
13 jaar geleden
Ben ik trouwens enige die zich afvraagt waar kaasbroodje uit zou hangen? Sent from my HTC Desire usi …In: Café de Download
13 jaar geleden
Haha, $0,01 voor een download. Crisis heeft daar ook toegeslagen zeker!like for this one! hahaha!In: Café de Download
13 jaar geleden
een ipad jailbreaken in apple store is ook altijd leuk (toen het nog versie 4.3.3 was ^^)In: Café de Download
13 jaar geleden
oh.. nja je kan altijd een andere proberen in de 2e site die ik zei staan er genoegIn: Café de Download
13 jaar geleden
Weet je niet een usenetserver die genoeg retentie heeft en die ik gratis kan proberen?ik heb 660 dag …In: Café de Download
13 jaar geleden
@bovenstaande.Ik heb t niet maar je zou een 24 uurs account bij eweka kunnen kopen of een trail acco …In: Café de Download
13 jaar geleden
13 jaar geleden
Gisteravond naar Mission Impossible 4: Ghost Protocol geweest. Was wel lachen; ook lekkere ruzie voo …In: Café de Download
13 jaar geleden
Had ik al gezegd hoe lekker die mobiele site werkt? Bij deze in ieder geval! Beter als tapatalk?Sent …In: Café de Download
13 jaar geleden
Ik kan een heel verhaal gaan typen maar ik doe het kort.Tom, heel veel sterkte voor jou, familie, vr …In: Café de Download
13 jaar geleden
13 jaar geleden
Merry christmas!laten we beginnen met asperines....Zo de knetter..Sent from my HTC Desire using Tapa …In: Café de Download
13 jaar geleden
Ik ook maar 4 uur (4x50min) + sectorwerkstuk van 2 tot 4
Sent from my HTC Desire using TapatalkIn: Café de Download
13 jaar geleden
13 jaar geleden
Je moet even naar zin pagina gaan HET SNEEUWT TROUWENS Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk. n …In: Café de Download
13 jaar geleden
13 jaar geleden
I am back after an amazing week in berlin verslag volgt!
13 jaar geleden
Well boys, i am heading to berlin.
weekje met school.
Adios en spreek jullie later!
Sent from my HT …In: Café de Download
13 jaar geleden
@ alle dj's hier op duken. We hebben hier feestje en alle nummers worden gedraait, van robin, a …In: Café de Download
13 jaar geleden
Nice ,
Ik ga vanavond naar New Kids Nitro.
chilll. Laat ff weten hoe die is?
Sent from my HTC De …In: Café de Download
13 jaar geleden
Ligt het nou aan mij, of zijn die news pagina's onder de zoek knop weg??
Trouwens wat wel leuk …In: Café de Download
13 jaar geleden
Zagreb tegen lyon is ook doorgestoken kaart hoor..
13 jaar geleden
13 jaar geleden
Je kan toch je kenteken voor de lol laten drukken.
Die zie ik welleens in vrachtwagens oid staan
Se …In: Café de Download
13 jaar geleden
koop er gewoon 1 van bigdennis ofzo, Kosten denk 5 euro€ en werken super (heb er zelf 2 van bigde …In: Café de Download
14 jaar geleden
Nofg 1 ecjte vraaavje.z waarom is teqwuila zo fykcing lrkkrr???/???-
Sent from my HTC Desire using T …In: Café de Download
14 jaar geleden
Wat n avond yss man. Bier en grarus he. Zelf eeb fles tewuila meehenomwn en heuuuueue lekker zuipe i …In: Café de Download
14 jaar geleden
Zo net terug van de bios met mn meiske naar 'in time' geweest.
Film.. mwaa niet een supe …In: Café de Download
14 jaar geleden
Eerste 3 uur maar vrij genomen.. mn bed was zo lekker.. cijfer wiskunde tentamen terug die zo bar s …In: Café de Download
14 jaar geleden
Dan versla ik je Marciej, met 2 maanden en ander halve week
oke dan
Pics?
Zal zo ook wel ff …In: Café de Download
14 jaar geleden
Ghehe Eerst dit jaar afmaken en dan studeren, Misschien al uit huis(?) i dont know hahaIn: Café de Download
14 jaar geleden
zo had blijkbaar 1 uur les, 3 tussenuren en nog een uur les.. -.-' Viel er opeens nog 1 uit.
…In: Café de Download
14 jaar geleden
Nope. 2 uur les. 2 tussenuren. En daarna nog een uurtje
14 jaar geleden
Hoezo geef jezelf maar aan xd? Ik moet geduldig wachten voor morgen.
Ik doe niet alles illegaal hoo …In: Café de Download
14 jaar geleden