Café de Download
Citaat van Duken op 23 januari 2012, 19:53Goede actie van je werk! Wij hadden bij Nobel (oude werkgever) een bonus regeling. Je kreeg 500 bruto bij aannemen en 500 bruto bij vastcontract. Ik had toen twee medewerkers kunnen aanbrengen
Goede actie van je werk! Wij hadden bij Nobel (oude werkgever) een bonus regeling. Je kreeg 500 bruto bij aannemen en 500 bruto bij vastcontract. Ik had toen twee medewerkers kunnen aanbrengen
Citaat van Freddytje op 23 januari 2012, 20:01Helaas heb ik dat niet in de Appie haha. Binnenkort heb ik echter wel mijn Asus Prime, eerst naar de winkel om te bestellen en dan over 3-4 dagen weer ophalen of bezorgt MediaMarkt?
Helaas heb ik dat niet in de Appie haha. Binnenkort heb ik echter wel mijn Asus Prime, eerst naar de winkel om te bestellen en dan over 3-4 dagen weer ophalen of bezorgt MediaMarkt?
Citaat van Rikkert. op 23 januari 2012, 20:10Daardoor ga je ook beter je best doen, denk ik iig. Omdat je wat extra's kan krijgen.
@Freddytje
Als je het heel lief zou vragen, zullen ze vast wel bezorgen
@De rest
Iemand al wat gehoord van Kaasbroodje?
En eventjes heel anders: Voor engels moet ik 8 minuten praten over een onderwerp, helaas is illegaal downloaden al gekozen. Iemand die een ander onderwerp weet?
Daardoor ga je ook beter je best doen, denk ik iig. Omdat je wat extra's kan krijgen.
Als je het heel lief zou vragen, zullen ze vast wel bezorgen
@De rest
Iemand al wat gehoord van Kaasbroodje?
En eventjes heel anders: Voor engels moet ik 8 minuten praten over een onderwerp, helaas is illegaal downloaden al gekozen. Iemand die een ander onderwerp weet?
Citaat van Farid. op 23 januari 2012, 23:14Moet het ict gerelateerd zijn? Denk aan merken... Geschiedenis van games... Onderdelen van een pc? Virussen... En ga zo maar door
send from my beautiful Samsung Galaxy SII
Moet het ict gerelateerd zijn? Denk aan merken... Geschiedenis van games... Onderdelen van een pc? Virussen... En ga zo maar door
send from my beautiful Samsung Galaxy SII
Citaat van Tom op 23 januari 2012, 23:28Je zou het kunnen hebben over de mogelijk kwalijke expressie van respectievelijk HLA-EG, E en G versus klassieke HLA-I-expressie bij laaggradige mammaca., waardoor NK-cellen niet zullen infiltreren. O wacht, daar heb ik het van de week al over. Zouden ze toch gek opkijken als je zoiets zou presenteren.
Of praat over sereus ovariumca. die uit de baarmoeder lijkt te komen i.p.v. de eierstokken zelf, dan geloven ze je niet eens terwijl het toch echt waar is.
Nee, serieus, ga gewoon eens naar google en tik wat basiswoorden in van dingen die je interessant vindt. Of gebruik Swype en sleep random wat over het touchscreen totdat je wat leuks tegenkomt. En nee, dat is geen grap, het kan werken.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Je zou het kunnen hebben over de mogelijk kwalijke expressie van respectievelijk HLA-EG, E en G versus klassieke HLA-I-expressie bij laaggradige mammaca., waardoor NK-cellen niet zullen infiltreren. O wacht, daar heb ik het van de week al over. Zouden ze toch gek opkijken als je zoiets zou presenteren. Of praat over sereus ovariumca. die uit de baarmoeder lijkt te komen i.p.v. de eierstokken zelf, dan geloven ze je niet eens terwijl het toch echt waar is.
Nee, serieus, ga gewoon eens naar google en tik wat basiswoorden in van dingen die je interessant vindt. Of gebruik Swype en sleep random wat over het touchscreen totdat je wat leuks tegenkomt. En nee, dat is geen grap, het kan werken.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van Marciej123 op 23 januari 2012, 23:38Internetcensuur: acta, sopa, pipa, ddos attacks. Laat je zien hoe dat gaat. ^^ Dat ga ik in ieder geval doen volgende week
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Internetcensuur: acta, sopa, pipa, ddos attacks. Laat je zien hoe dat gaat. ^^ Dat ga ik in ieder geval doen volgende week
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Wous op 23 januari 2012, 23:40Ik zie op je profiel dat je aan honkbal doet, zou je een presentatie over kunnen geven. Waarschijnlijk letten ze eigenlijk alleen maar op je Engelse uitspraak, en zolang je een goede conclusie op het eind hebt, heb je ook altijd een paar puntjes extra
Het idee van Marciej123 is trouwens ook een goede !
Ik zie op je profiel dat je aan honkbal doet, zou je een presentatie over kunnen geven. Waarschijnlijk letten ze eigenlijk alleen maar op je Engelse uitspraak, en zolang je een goede conclusie op het eind hebt, heb je ook altijd een paar puntjes extra
Het idee van Marciej123 is trouwens ook een goede !
Citaat van Rikkert. op 24 januari 2012, 06:45@Tom
Moest wel wat zijn wat ik zelf ook snap haha
Hmm nog niet eens aan gedacht internetcensuur. Goed ideetje
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Moest wel wat zijn wat ik zelf ook snap haha
Hmm nog niet eens aan gedacht internetcensuur. Goed ideetje
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Citaat van Marciej123 op 24 januari 2012, 07:17ja dacht er zelf ook nog niet aan maar
1; het is recent
2; beetje spanning als je een filmpje van anonymous laat zien
3; interessant want veel weten er niks of weinig over.
ja dacht er zelf ook nog niet aan maar
1; het is recent
2; beetje spanning als je een filmpje van anonymous laat zien
3; interessant want veel weten er niks of weinig over.
Citaat van Rikkert. op 24 januari 2012, 13:34Ja inderdaad, valt volgens mij behoorlijk veel over te vertellen. Mag helaas geen filmpje laten zien, dat is op zich wel jammer
Ja inderdaad, valt volgens mij behoorlijk veel over te vertellen. Mag helaas geen filmpje laten zien, dat is op zich wel jammer