wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.052 of 2.047Volgende

Haha, ik had van 2e tot 5e :)

Gelukkig heb ik dat niet meer school

Vandaag weer lekker gewerkt

Niemand die ging 'staken' xd?

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Ik had maar 4 uur les. Daarvoor ga ik niet staken ;) xD

Ik ook maar 4 uur (4x50min) + sectorwerkstuk van 2 tot 4 :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

ik heb gestaakt, maar op het moment dat we klaar waren met rondlopen in A'dam was de staking blijkbaar al klaar xD

er werden toen nog wel nitraten en shit afgestoken, en de politie deed niks

ik heb gestaakt, maar op het moment dat we klaar waren met rondlopen in A'dam was de staking blijkbaar al klaar xD

er werden toen nog wel nitraten en shit afgestoken, en de politie deed niks

Jawel. Stond op Nu.nl maar is nu weg :P

Nou jongens... Net terug uit de arena

http://www.youtube.com/watch?v=UVVAEOcPEJ0

Esteban werd dus aangevallen door een hooligan, die vanuit de gehandicapten plaats het veld op kwam rennen. Esteban zag nog net optijd dat hij werd aangevallen en kon zich verweren. Esteban sloeg 2 of 3 keer op de hooligan in, daarna werd de hooligan overmeesterd door de stewards die gewoon weg te laat waren.

Scheidsrechter rood getrokken en heel AZ panisch geworden, vertrokken naar de kleedkamers en daarna door naar de bus.

Ajax fans bleven er maar positief onder totdat wij van de stadionspeaker hoorden dat het gestaakt werd.

Paar minuten nadat ik in de bus zat, zijn er rellen uitgebroken bij de ArenA waarbij de ME waterkanonnen heeft gebruikt.

:sorry:

Ik vond die reactie wel geniaal. :P Opvangen, trappen en kijken. O, volgende "fan" komt ook op me af? Afweren! Die Esteban kan wel een potje vechten. :D Die scheids was wat mij betreft al de domste die op het veld rondloopt, maar zijn actie was echt gestoord. Klust hij bij als ambtenaar of zo? Wat een bureaucraat is dat. Anyway, ik zou blij zijn dat ik daar weg was voordat de rellen uitbraken. Krijg jij straks nog pijn of word je opgepakt terwijl je er alleen maar bent. Wel jammer van je avond. :(

Mad, wel een goede set van die keeper hoor. Normale reactie, begrijp niet dat de keeper rood krijgt. Gekke dwazen

VorigePage 1.052 of 2.047Volgende