Café de Download
Citaat van Marciej123 op 21 december 2011, 16:17Niemand die ging 'staken' xd?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Niemand die ging 'staken' xd?
Citaat van Marciej123 op 21 december 2011, 16:21Ik ook maar 4 uur (4x50min) + sectorwerkstuk van 2 tot 4
Ik ook maar 4 uur (4x50min) + sectorwerkstuk van 2 tot 4
Citaat van William op 21 december 2011, 18:35ik heb gestaakt, maar op het moment dat we klaar waren met rondlopen in A'dam was de staking blijkbaar al klaar xD
er werden toen nog wel nitraten en shit afgestoken, en de politie deed niks
ik heb gestaakt, maar op het moment dat we klaar waren met rondlopen in A'dam was de staking blijkbaar al klaar xD
Citaat van Freddytje op 21 december 2011, 21:28ik heb gestaakt, maar op het moment dat we klaar waren met rondlopen in A'dam was de staking blijkbaar al klaar xD
Jawel. Stond op Nu.nl maar is nu weg
ik heb gestaakt, maar op het moment dat we klaar waren met rondlopen in A'dam was de staking blijkbaar al klaar xD
Jawel. Stond op Nu.nl maar is nu weg
Citaat van Farid. op 21 december 2011, 22:25Nou jongens... Net terug uit de arena
http://www.youtube.com/watch?v=UVVAEOcPEJ0
Esteban werd dus aangevallen door een hooligan, die vanuit de gehandicapten plaats het veld op kwam rennen. Esteban zag nog net optijd dat hij werd aangevallen en kon zich verweren. Esteban sloeg 2 of 3 keer op de hooligan in, daarna werd de hooligan overmeesterd door de stewards die gewoon weg te laat waren.
Scheidsrechter rood getrokken en heel AZ panisch geworden, vertrokken naar de kleedkamers en daarna door naar de bus.
Ajax fans bleven er maar positief onder totdat wij van de stadionspeaker hoorden dat het gestaakt werd.
Paar minuten nadat ik in de bus zat, zijn er rellen uitgebroken bij de ArenA waarbij de ME waterkanonnen heeft gebruikt.
Nou jongens... Net terug uit de arena
http://www.youtube.com/watch?v=UVVAEOcPEJ0
Esteban werd dus aangevallen door een hooligan, die vanuit de gehandicapten plaats het veld op kwam rennen. Esteban zag nog net optijd dat hij werd aangevallen en kon zich verweren. Esteban sloeg 2 of 3 keer op de hooligan in, daarna werd de hooligan overmeesterd door de stewards die gewoon weg te laat waren.
Scheidsrechter rood getrokken en heel AZ panisch geworden, vertrokken naar de kleedkamers en daarna door naar de bus.
Ajax fans bleven er maar positief onder totdat wij van de stadionspeaker hoorden dat het gestaakt werd.
Paar minuten nadat ik in de bus zat, zijn er rellen uitgebroken bij de ArenA waarbij de ME waterkanonnen heeft gebruikt.
Citaat van Tom op 22 december 2011, 00:07Ik vond die reactie wel geniaal.
Opvangen, trappen en kijken. O, volgende "fan" komt ook op me af? Afweren! Die Esteban kan wel een potje vechten.
Die scheids was wat mij betreft al de domste die op het veld rondloopt, maar zijn actie was echt gestoord. Klust hij bij als ambtenaar of zo? Wat een bureaucraat is dat. Anyway, ik zou blij zijn dat ik daar weg was voordat de rellen uitbraken. Krijg jij straks nog pijn of word je opgepakt terwijl je er alleen maar bent. Wel jammer van je avond.
Ik vond die reactie wel geniaal. Opvangen, trappen en kijken. O, volgende "fan" komt ook op me af? Afweren! Die Esteban kan wel een potje vechten.
Die scheids was wat mij betreft al de domste die op het veld rondloopt, maar zijn actie was echt gestoord. Klust hij bij als ambtenaar of zo? Wat een bureaucraat is dat. Anyway, ik zou blij zijn dat ik daar weg was voordat de rellen uitbraken. Krijg jij straks nog pijn of word je opgepakt terwijl je er alleen maar bent. Wel jammer van je avond.
Citaat van Duken op 22 december 2011, 07:16Mad, wel een goede set van die keeper hoor. Normale reactie, begrijp niet dat de keeper rood krijgt. Gekke dwazen
Mad, wel een goede set van die keeper hoor. Normale reactie, begrijp niet dat de keeper rood krijgt. Gekke dwazen