Café de Download
Citaat van Rikkert. op 20 december 2011, 17:24Toch leuk dat je ook kunt zien als er mensen hier zijn die zijn gekomen via zoekmachines als Google en Yahoo
Toch leuk dat je ook kunt zien als er mensen hier zijn die zijn gekomen via zoekmachines als Google en Yahoo
Citaat van T H W I T op 20 december 2011, 17:31Huh? Ik zie dat nergens staan?
Alleen bij Bezoekers staan Google en Yahoo, maar dat zijn toch de indexering bots van hen en niet bezoekers via google?
Huh? Ik zie dat nergens staan?
Alleen bij Bezoekers staan Google en Yahoo, maar dat zijn toch de indexering bots van hen en niet bezoekers via google?
Citaat van Rikkert. op 20 december 2011, 17:35Volgens mij wel. Of dat denk ik in ieder geval...
Trouwens mensen die morgen gaat staken tegen meer ophokuren/minder vakantie/ 40 uur meer school?
www.laks.nl
Volgens mij wel. Of dat denk ik in ieder geval...
Trouwens mensen die morgen gaat staken tegen meer ophokuren/minder vakantie/ 40 uur meer school?
Citaat van T H W I T op 20 december 2011, 17:47Nee, ik ga niet...
Ik woon helemaal in 't oosten en heb 's woensdags een korte dag, dus om nou helemaal in de kou te gaan staan... Dat laat ik dan toch maar over aan de mensen in de randstad...
Nee, ik ga niet...
Ik woon helemaal in 't oosten en heb 's woensdags een korte dag, dus om nou helemaal in de kou te gaan staan... Dat laat ik dan toch maar over aan de mensen in de randstad...
Citaat van Thijs. op 20 december 2011, 18:22Zo , ik moet best wel erg wennen aan het nieuwe forum.
Maar het begint wel steeds beter te worden xD.
Zo , ik moet best wel erg wennen aan het nieuwe forum.
Maar het begint wel steeds beter te worden xD.
Citaat van William op 20 december 2011, 20:56Idd, in het begin was ik geen favoriet, maar nu ik alles begin te kennen vind ik het nieuwe forum geweldig!
Sent from my Samsung Galaxy Gio using Tapatalk
Idd, in het begin was ik geen favoriet, maar nu ik alles begin te kennen vind ik het nieuwe forum geweldig!
Sent from my Samsung Galaxy Gio using Tapatalk
Citaat van Duken op 20 december 2011, 22:29Fijn om te horen Glenneke. Ik kan me voorstellen dat veel leden moeten wennen aan al dat nieuwe. Ik sta altijd open voor verbeteringen, dus heb je een tip. Let me know
Fijn om te horen Glenneke. Ik kan me voorstellen dat veel leden moeten wennen aan al dat nieuwe. Ik sta altijd open voor verbeteringen, dus heb je een tip. Let me know
Citaat van Zombymario op 21 december 2011, 13:37Vandaag tot 5 uur school BAH >
Vandaag tot 5 uur school BAH >