Café de Download
Citaat van William op 19 december 2011, 18:11Vanochtend om half 1 terug thuis gekomen van Coldplay in het Sportpaleis, Antwerpen. Jemig, wat was dat een spektakel!
Vanochtend om half 1 terug thuis gekomen van Coldplay in het Sportpaleis, Antwerpen. Jemig, wat was dat een spektakel!
Citaat van T H W I T op 19 december 2011, 18:45Tsja, inderdaad wel vet zeg!
Niet dat ik die muziek zo geweldig vind, maar alleen dat hele spektakel erom heen al!
Tsja, inderdaad wel vet zeg!
Niet dat ik die muziek zo geweldig vind, maar alleen dat hele spektakel erom heen al!
Citaat van William op 19 december 2011, 21:38Vanochtend om half 1 terug thuis gekomen van Coldplay in het Sportpaleis, Antwerpen. Jemig, wat was dat een spektakel!
Pics?
Vanochtend om half 1 terug thuis gekomen van Coldplay in het Sportpaleis, Antwerpen. Jemig, wat was dat een spektakel!
Pics?
Citaat van William op 20 december 2011, 13:48Ja, wie heeft er gister sneeuw gezien??? Ik niet in ieder geval
ik, maar het stelde niet echt veel voor hoor.
Ja, wie heeft er gister sneeuw gezien??? Ik niet in ieder geval
ik, maar het stelde niet echt veel voor hoor.
Citaat van William op 20 december 2011, 15:26Ik ben bezig een filmpje te editen met materiaal dat ik opgenomen heb, probeer hem hier zo spoedig mogelijk met jullie te delen.
Die sneeuw stelde trouwens inderdaad erg weinig voor, van mij mag de "echte" winter nu wel komen hoor...
Ik ben bezig een filmpje te editen met materiaal dat ik opgenomen heb, probeer hem hier zo spoedig mogelijk met jullie te delen.
Die sneeuw stelde trouwens inderdaad erg weinig voor, van mij mag de "echte" winter nu wel komen hoor...