Café de Download
Citaat van Rikkert. op 8 januari 2012, 11:41Nice!
Ik moet dus 10.40 beginnen en ben om 16.10 weer uit
Dus ik hoop dat er iets uitvalt
Nice!
Ik moet dus 10.40 beginnen en ben om 16.10 weer uit Dus ik hoop dat er iets uitvalt
Citaat van Zombymario op 8 januari 2012, 14:46Morgen weer naar school, NOOOOOOO....
Morgen weer naar school, NOOOOOOO....
Citaat van Freddytje op 8 januari 2012, 15:18Boekverslagen, profielwerkstuk, examens. Leuk hoor, school. En het ergste is, ik leer niks van boekverslagen maken
Boekverslagen, profielwerkstuk, examens. Leuk hoor, school. En het ergste is, ik leer niks van boekverslagen maken
Citaat van Marciej123 op 8 januari 2012, 20:10Gisteravond naar Mission Impossible 4: Ghost Protocol geweest. Was wel lachen; ook lekkere ruzie voor het begin van de film in de zaal
.
ik vond het persoonlijk echt een kutfilm.. xd.
was toen ook in slaap gevallen, maarja als je lekker warm tegen je (nu ex) vriendin en ja dan val je in slaap
Gisteravond naar Mission Impossible 4: Ghost Protocol geweest. Was wel lachen; ook lekkere ruzie voor het begin van de film in de zaal
.
ik vond het persoonlijk echt een kutfilm.. xd.
was toen ook in slaap gevallen, maarja als je lekker warm tegen je (nu ex) vriendin en ja dan val je in slaap
Citaat van Duken op 9 januari 2012, 19:24We staan met ons youtube filmpje op fok.nl
Zie de bron van http://www.duken.nl/the-pirate-bay-geblokkeerd-in-finland/
Toppie
We staan met ons youtube filmpje op fok.nl
Zie de bron van http://www.duken.nl/the-pirate-bay-geblokkeerd-in-finland/
Toppie
Citaat van Wous op 11 januari 2012, 12:07Ziggo en XS4ALL moeten toegang The Pirate Bay blokkeren
AMSTERDAM - Ziggo en XS4ALL moeten hun abonnees de toegang tot downloadsite The Pirate Bay blokkeren.
Dat heeft de rechtbank in Den Haag besloten in een procedure die is aangespannen door stichting Brein.
De stichting, die zich in Nederland bezighoudt met de aanpak van piraterij, wil dat Nederlandse internetproviders The Pirate Bay uit de lucht halen omdat de site zelf dit ondanks een uitspraak van de rechter vooralsnog weigert.
Via de site kunnen internetgebruikers illegaal muziek, films en software downloaden.
Binnen tien dagen moeten Ziggo en XS4ALL de toegang tot The Pirate Bay blokkeren. Als ze hier niet aan voldoen dan moeten de sites stichting Brein een dwangsom betalen van 10.000 euro per dag met een maximum van 250.000 euro.
Teleurstelling
"Dit is een bittere teleurstelling", zegt een woordvoerder van XS4ALL. "Het gaat ons om het principe, de vrije toegang tot internet, dat wordt de klant op deze manier ontnomen."
De internetprovider weet nog niet precies hoe ze technisch gezien de blokkade moeten aanpakken. "We hebben nog geen manier gevonden om dit te doen, maar misschien hebben we iets over het hoofd gezien."
Eerder meldde Brein dat de providers The Pirate Bay niet blokkeren vanuit commercieel oogpunt, en groot deel van hun abonnees downloadt. Volgens XS4ALL is dit niet het geval, 'het gaat echt om een principekwestie'.
Ziggo en XS4ALL moeten toegang The Pirate Bay blokkeren
AMSTERDAM - Ziggo en XS4ALL moeten hun abonnees de toegang tot downloadsite The Pirate Bay blokkeren.
Dat heeft de rechtbank in Den Haag besloten in een procedure die is aangespannen door stichting Brein.
De stichting, die zich in Nederland bezighoudt met de aanpak van piraterij, wil dat Nederlandse internetproviders The Pirate Bay uit de lucht halen omdat de site zelf dit ondanks een uitspraak van de rechter vooralsnog weigert.
Via de site kunnen internetgebruikers illegaal muziek, films en software downloaden.
Binnen tien dagen moeten Ziggo en XS4ALL de toegang tot The Pirate Bay blokkeren. Als ze hier niet aan voldoen dan moeten de sites stichting Brein een dwangsom betalen van 10.000 euro per dag met een maximum van 250.000 euro.
Teleurstelling
"Dit is een bittere teleurstelling", zegt een woordvoerder van XS4ALL. "Het gaat ons om het principe, de vrije toegang tot internet, dat wordt de klant op deze manier ontnomen."
De internetprovider weet nog niet precies hoe ze technisch gezien de blokkade moeten aanpakken. "We hebben nog geen manier gevonden om dit te doen, maar misschien hebben we iets over het hoofd gezien."
Eerder meldde Brein dat de providers The Pirate Bay niet blokkeren vanuit commercieel oogpunt, en groot deel van hun abonnees downloadt. Volgens XS4ALL is dit niet het geval, 'het gaat echt om een principekwestie'.