Café de Download
Citaat van Tom op 7 januari 2012, 20:16Zo, vandaag voor het eerst sinds 1,5 jaar weer eens online in WoW, thanks to de annual pass die ik voor 56 euro kon krijgen. Ben trouwens nog nooit het maximale level geweest, en speel al sinds april 2006.
Bij introductie TBC was ik lvl 54, voor WoTLK lvl 62, voor Cata lvl 68 op mijn main. Voor de kenners: het is voor mij nu wel weer een hoop bijleren, was op de Paladin gewend dat ik geen mana verloor tijdens gevechten, maar met Retri loopt het nu behoorlijk hard leeg. Ontdekte dat je de Seals nog kunt Unleashen en daardoor een buff kunt krijgen waarmee je binnen 9 sec 3 keer 3% van je mana terug krijgt. Gaat dus beter nu, maar nog lang niet daar waar het moet zijn.
De Rogue laat ik nog even staan tot lvl 85 met de Pala.
Is er überhaupt nog iemand die WoW speelt hier?
Zo, vandaag voor het eerst sinds 1,5 jaar weer eens online in WoW, thanks to de annual pass die ik voor 56 euro kon krijgen. Ben trouwens nog nooit het maximale level geweest, en speel al sinds april 2006. Bij introductie TBC was ik lvl 54, voor WoTLK lvl 62, voor Cata lvl 68 op mijn main. Voor de kenners: het is voor mij nu wel weer een hoop bijleren, was op de Paladin gewend dat ik geen mana verloor tijdens gevechten, maar met Retri loopt het nu behoorlijk hard leeg. Ontdekte dat je de Seals nog kunt Unleashen en daardoor een buff kunt krijgen waarmee je binnen 9 sec 3 keer 3% van je mana terug krijgt. Gaat dus beter nu, maar nog lang niet daar waar het moet zijn.
De Rogue laat ik nog even staan tot lvl 85 met de Pala.
Is er überhaupt nog iemand die WoW speelt hier?
Citaat van marcelvn op 7 januari 2012, 20:24WOW? jij speelt WoW. Nope, ik speel niet meer speelde ook alleen private servers.
Het spel is gewoon leuk om af en toe te doen, alleen lang niet leuk genoeg om er voor te gaan betalen.
WOW? jij speelt WoW. Nope, ik speel niet meer speelde ook alleen private servers.
Het spel is gewoon leuk om af en toe te doen, alleen lang niet leuk genoeg om er voor te gaan betalen.
Citaat van C.K7 op 7 januari 2012, 20:29Ja ben er net mee begonnen alleen doordat mijn account was gelinkt met een vriend van me levelde ik 3x zo snel(tot 80) dus heb een warrior en een hunter op lvl 80 en nu moet ik het zelf doen.
Mijn accounts zien er wel hoog uit en alles maar ik zelf moet nog veel leren over buffs en allerlei soorten toestanden omdat een vriend bij mij alles heeft gedaan en me maand gratis wow is op dus moet weer bijkopen
Ja ben er net mee begonnen alleen doordat mijn account was gelinkt met een vriend van me levelde ik 3x zo snel(tot 80) dus heb een warrior en een hunter op lvl 80 en nu moet ik het zelf doen.
Mijn accounts zien er wel hoog uit en alles maar ik zelf moet nog veel leren over buffs en allerlei soorten toestanden omdat een vriend bij mij alles heeft gedaan en me maand gratis wow is op dus moet weer bijkopen
Citaat van Freddytje op 7 januari 2012, 20:37Wow.. haha nee dankje, te weinig tijd en kost teveel geld om het geld eruit te halen. Ooit is op private gespeeld maar was het snel zat, te veel opties en nutteloos om ze allemaal te leren, geef mij maar CoD
Wow.. haha nee dankje, te weinig tijd en kost teveel geld om het geld eruit te halen. Ooit is op private gespeeld maar was het snel zat, te veel opties en nutteloos om ze allemaal te leren, geef mij maar CoD
Citaat van Robin op 7 januari 2012, 23:59Weuw, wat een jargon allemaal haha. Ik heb vanaf 8 tot nu met een vriend MW2 lopen spelen, lekker online kill confirmed. Speelde gemiddeld met een k/d van 2:1 en me teen uitschieter van 5:1. Elk potje wel een AC130 of zo'n helikopter. Is soms toch even lekker, niet zuipen maar lekker thuis met een pilsje online knallen!!
Weuw, wat een jargon allemaal haha. Ik heb vanaf 8 tot nu met een vriend MW2 lopen spelen, lekker online kill confirmed. Speelde gemiddeld met een k/d van 2:1 en me teen uitschieter van 5:1. Elk potje wel een AC130 of zo'n helikopter. Is soms toch even lekker, niet zuipen maar lekker thuis met een pilsje online knallen!!
Citaat van Robbert op 8 januari 2012, 09:47Gisteravond naar Mission Impossible 4: Ghost Protocol geweest. Was wel lachen; ook lekkere ruzie voor het begin van de film in de zaal
.
Gisteravond naar Mission Impossible 4: Ghost Protocol geweest. Was wel lachen; ook lekkere ruzie voor het begin van de film in de zaal .
Citaat van IfElse op 8 januari 2012, 11:32Pff ben echt moe, de laatste paar dagen om 2 uur gaan slapen, en er om 8 uur weer uit. Morgen weer erom 8 uur uit.
Zondag gelukkig uitslapen. En maandag pas om 10.40 op school zijn. Dus ook lekker uitslapen
Ben nu 600 GB films aan het verplaatsen van mijn PC naar de NAS server, 16 uur
Ik hoef gelukkig maar 11.20 op school te zijn en ben al om 12.10 uit
Pff ben echt moe, de laatste paar dagen om 2 uur gaan slapen, en er om 8 uur weer uit. Morgen weer erom 8 uur uit.
Zondag gelukkig uitslapen. En maandag pas om 10.40 op school zijn. Dus ook lekker uitslapen
Ben nu 600 GB films aan het verplaatsen van mijn PC naar de NAS server, 16 uur
Ik hoef gelukkig maar 11.20 op school te zijn en ben al om 12.10 uit