wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.058 of 2.047Volgende

Wow daar schrik ik wel ff van Tom jeetje. ...

Veel sterkte voor jou en je familie toegwenst!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Holy shit. Veel sterkte!

Ik heb drie keer een verhaal getyped en heb het ook drie keer weer verwijderd, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Het is voor mij onmogelijk in te beelden hoe het is om je moeder te verliezen. Dit valt niet te verwerken, zoiets moet slijten.. Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd kerel, heel diep uit m'n hart. Privé gaat voor, laat duken lekker varen en doe wat goed voelt. Ik hoop dat jullie nog een hele fijne kerst hebben gehad.

Wat een ongelofelijke klote situatie voor jou en je familie. Je moeder verliezen in de strijd tegen kanker is onbeschrijfbaar, zoals je weet heb ik mijn moeder verloren op mijn 13de nu alweer 15 jaar geleden. Ik heb voor mij gevoel dus redelijk "onbewust" meegemaakt. Als 13 jarige is het anders om je moeder te verliezen als 20 jarige. Jij zult de periode van de ziekte bewust hebben meegemaakt wat het in mijn ogen heftiger maakt.

Zoals je vast niet vergeet is naast jou en het gezin ook je moeder die jullie juist zal moeten missen.

Mijn levenservaring zegt mij dat mijn moeder nog altijd bij mij is, niet bewust maar wel in mijn hart. Ook heb ik nog altijd het idee dat ze meekijkt op een een of andere manier. Ieder verwerkt het op zijn eigen manier maar ik hoop dat je straks, voor jou; je moeder met je meedraagt en haar hiermee altijd meeneemt in jou leven. Vooral bij alle belangrijke gebeurtenissen die je nog meemaakt.

Tom maak je moeder trots en gooi je emoties waar nodig eruit, ik weet zeker dat je dat ook doet. Van mij voor jou en het gezin en je moeder; heel veel sterke in deze klote tijd. Geef elkaar een extra dikke knuffel en je bent een topper.

Ik kan een heel verhaal gaan typen maar ik doe het kort.

Tom, heel veel sterkte voor jou, familie, vrienden en andere naasten!

Laat het een dan toch nog enigsinds mooie begrafenis worden op zo'n trieste dag..

Gecondoleerd!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Sodeju, ik schrik hiervan. :(

Tom , om een lang verhaal kort te maken, heel veel sterkte voor jou en je familie. Gecondoleerd

Je moeder verliezen is zo wat het ergste wat je kan mee maken in je leven, heel erg veel sterkte.

Als er iets is, we staan voor je klaar.

Hartverscheurend nieuws, kan me er eigenlijk niks bij voorstellen behalve dat ik mijn oom ben verloren aan kanker. Ik wens jouw en je familie heel veel sterkte.

Sterkte man!

Ondanks dat nog het beste toegewenst!!!

Mijn deelneming, wat erg, 53 is veel te vroeg om te sterven.

Poeh, weet niet zo goed wat ik moet zeggen... Heel veel sterkte gewenst in de komende moeilijke tijd aan jou en aan je familie.

VorigePage 1.058 of 2.047Volgende