Café de Download
Citaat van Tom op 7 december 2011, 22:17Windkracht 8/9 hier, moest ook naar buiten met beest en was al niet zo lekker... Weer keelpijn en spierpijn, hopelijk wordt dat niet de vierde griep in twee maanden.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Windkracht 8/9 hier, moest ook naar buiten met beest en was al niet zo lekker... Weer keelpijn en spierpijn, hopelijk wordt dat niet de vierde griep in twee maanden.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van Freddytje op 7 december 2011, 22:21Zelfde tom wat betreft de wind het beest en de keelpijn hehe. Niet normaal meer die rukwinden op de fiets zijn echt vervelend en ook gevaarlijk zeker omdat mijn remmen niet echt werken atm.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Zelfde tom wat betreft de wind het beest en de keelpijn hehe. Niet normaal meer die rukwinden op de fiets zijn echt vervelend en ook gevaarlijk zeker omdat mijn remmen niet echt werken atm.
Citaat van Farid. op 7 december 2011, 22:21Wat een fuck grensrechter bij Ajax zeg... Ajax is gewoon berooft van de Champions League.... :'( Nu moeten we het doen met een B-merk.....
Wat een fuck grensrechter bij Ajax zeg... Ajax is gewoon berooft van de Champions League.... :'( Nu moeten we het doen met een B-merk.....
Citaat van Marciej123 op 7 december 2011, 22:36Ah joh
europa league, ook goed toch
Ah joh europa league, ook goed toch
Citaat van Freddytje op 8 december 2011, 00:16Fking kut oorpijn dit is niet normaal. Mobiel aangezet om oplossingen te vinden niks gevonden behalve slaolie druppels maar dat ga ik nu niet doen. Iemand suggesties want ik kan gewoon niet slapen :/
Fking kut oorpijn dit is niet normaal. Mobiel aangezet om oplossingen te vinden niks gevonden behalve slaolie druppels maar dat ga ik nu niet doen. Iemand suggesties want ik kan gewoon niet slapen :/
Citaat van KianYu op 8 december 2011, 10:32Ah joh
Dat was eigenlijk ook mijn eerste gedachten, totdat ik erachter kwam dat die grensrechter Ajax €25 mil door de neus boorde... >
Wel erg zuur hoor...
Ah joh
Dat was eigenlijk ook mijn eerste gedachten, totdat ik erachter kwam dat die grensrechter Ajax €25 mil door de neus boorde... >
Wel erg zuur hoor...
Citaat van Marciej123 op 8 december 2011, 10:41Zagreb tegen lyon is ook doorgestoken kaart hoor..
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Zagreb tegen lyon is ook doorgestoken kaart hoor..
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Thijs. op 8 december 2011, 11:38Ik denk dat er sowieso sprake is van een omkoopschandaal.
7-1 kan nooit in de Champions league.
En van ajax was ook geen buitenspel 2x. :S
Ik denk dat er sowieso sprake is van een omkoopschandaal.
7-1 kan nooit in de Champions league.
En van ajax was ook geen buitenspel 2x. :S
Citaat van KianYu op 8 december 2011, 12:46Ja dit zaakje stinkt aan alle kanten.
Er wordt nu een onderzoek uitgevoerd door een Frans wedkantoor...
Zal niet al te veel uitkomen gok ik zomaar. Dat is hetzelfde als de slager die ze eigen vlees keurt.
Tevens is Ajax nu aan het bekijken of ze enige stappen kunnen nemen tegen Lyon-Zagreb.
Ben benieuwd...
Ja dit zaakje stinkt aan alle kanten.
Er wordt nu een onderzoek uitgevoerd door een Frans wedkantoor...
Zal niet al te veel uitkomen gok ik zomaar. Dat is hetzelfde als de slager die ze eigen vlees keurt.
Tevens is Ajax nu aan het bekijken of ze enige stappen kunnen nemen tegen Lyon-Zagreb.
Ben benieuwd...
Citaat van Thijs. op 8 december 2011, 14:53Ik snap wel , eigenlijk zouden we ons erbij neer moeten leggen, maar dit vind ik wel iets te erg.
Maar ja, wat doe je er nu toch aan?
Ik snap wel , eigenlijk zouden we ons erbij neer moeten leggen, maar dit vind ik wel iets te erg.
Maar ja, wat doe je er nu toch aan?