Café de Download
Citaat van Freddytje op 17 januari 2012, 17:03Je hoeft geen survey in te vullen dus misschien haal ik er nog een X amount of dollars per dag mee. Al het geld is welkom
Je hoeft geen survey in te vullen dus misschien haal ik er nog een X amount of dollars per dag mee. Al het geld is welkom
Citaat van Marciej123 op 18 januari 2012, 07:30Ben ik trouwens enige die zich afvraagt waar kaasbroodje uit zou hangen?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ben ik trouwens enige die zich afvraagt waar kaasbroodje uit zou hangen?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Heisenberg op 18 januari 2012, 16:54Zo heb een nieuw speeltje. Geweldig zo'n tablet, lekker groot scherm en ondanks dat er een nieuwe transformer uit is gekomen nog erg snel. Scherm is prima en de prijs die ik heb betaald (330 euro) is erg weinig geld voor wat je terug krijgt. Weliswaar geen dock maar vond het niet echt nodig. Kan dat nog altijd later aanschaffen.
Verstuurd van mijn Transformer TF101 met Tapatalk
Zo heb een nieuw speeltje. Geweldig zo'n tablet, lekker groot scherm en ondanks dat er een nieuwe transformer uit is gekomen nog erg snel. Scherm is prima en de prijs die ik heb betaald (330 euro) is erg weinig geld voor wat je terug krijgt. Weliswaar geen dock maar vond het niet echt nodig. Kan dat nog altijd later aanschaffen.
Citaat van Rikkert. op 18 januari 2012, 17:01Heb hem zelf ook. En vind hem ook super fijn!
Gebruik hem echt bijna heel veel.
Alleen wat ik nog jammer vind is de aanbod in apps, en dan vooral games, in de android market voor tablets. Meeste is nog 'phone' kwaliteit, dus resolutie niet geoptimaliseerd voor de tablet. Maarja
Heb hem zelf ook. En vind hem ook super fijn!
Gebruik hem echt bijna heel veel.
Alleen wat ik nog jammer vind is de aanbod in apps, en dan vooral games, in de android market voor tablets. Meeste is nog 'phone' kwaliteit, dus resolutie niet geoptimaliseerd voor de tablet. Maarja
Citaat van Freddytje op 18 januari 2012, 17:28Quinten, toch maar voor de Transformer gegaan en niet voor de Prime? Het verschil is zelfs minder als 100 euro. Ik kijk wel, misschien koop ik er nog eens eentje..
Ipad 3 schijnt HD beeldscherm te krijgen, interessant!
Quinten, toch maar voor de Transformer gegaan en niet voor de Prime? Het verschil is zelfs minder als 100 euro. Ik kijk wel, misschien koop ik er nog eens eentje.. Ipad 3 schijnt HD beeldscherm te krijgen, interessant!
Citaat van Rikkert. op 18 januari 2012, 17:50Haha
Ik zou zelf voor Android gaan, werkt naar mijn mening toch wat fijner. Alleen op iOS heb je meer keuze uit HD games.
Maar op Android kun je naar mijn mening gewoon meer, daarom heb ik ook de Transformer genomen en niet de iPad
Haha
Ik zou zelf voor Android gaan, werkt naar mijn mening toch wat fijner. Alleen op iOS heb je meer keuze uit HD games.
Maar op Android kun je naar mijn mening gewoon meer, daarom heb ik ook de Transformer genomen en niet de iPad
Citaat van Heisenberg op 18 januari 2012, 18:00Verschil minder dan 100 euro hoe bedoel je? Ik heb 330 euro betaald, de transformer prime is 600 euro? Ik vind het prijsverschil het niet waard want ik heb in de winkel hem uitgebreid vergeleken en tuurlijk hij is sneller en weer wat mooier maar als je met de huidige gewend bent of gebruikt heb zal je wel 2x nadenken over die 270 euro extra. Daarnaast zijn er verschillende berichten dat wifi en gps gewoon minder van kwaliteit zijn. Dat is toch wel erg jammer voor zo'n duur apparaat. Daarnaast krijgt deze ook de upgrade naar ICS dus dan wordt die ook weer sneller en beter. Ben erg tevreden tot nu toe en geen spijt. Alleen even WhatsApp even aan de praat krijgen.
Verschil minder dan 100 euro hoe bedoel je? Ik heb 330 euro betaald, de transformer prime is 600 euro? Ik vind het prijsverschil het niet waard want ik heb in de winkel hem uitgebreid vergeleken en tuurlijk hij is sneller en weer wat mooier maar als je met de huidige gewend bent of gebruikt heb zal je wel 2x nadenken over die 270 euro extra. Daarnaast zijn er verschillende berichten dat wifi en gps gewoon minder van kwaliteit zijn. Dat is toch wel erg jammer voor zo'n duur apparaat. Daarnaast krijgt deze ook de upgrade naar ICS dus dan wordt die ook weer sneller en beter. Ben erg tevreden tot nu toe en geen spijt. Alleen even WhatsApp even aan de praat krijgen.
Citaat van Freddytje op 18 januari 2012, 18:11http://tweakers.net/pricewatch/282272/asus-eee-pad-transformer-32gb-+-keyboard-dock.html
http://tweakers.net/pricewatch/295366/asus-eee-pad-transformer-prime-32gb-%28grijs%29.html
There you go!
Naja ik zie het wel, is het aanbod van (game)apps echt zo bedroevend?
Je hebt dan zeker de 16GB versie gekocht?
http://tweakers.net/pricewatch/282272/asus-eee-pad-transformer-32gb-+-keyboard-dock.html
http://tweakers.net/pricewatch/295366/asus-eee-pad-transformer-prime-32gb-%28grijs%29.html
There you go!
Naja ik zie het wel, is het aanbod van (game)apps echt zo bedroevend?
Je hebt dan zeker de 16GB versie gekocht?
Citaat van Heisenberg op 18 januari 2012, 18:16Ja 16GB zonder dock, daar heb ik toch niks aan. 330 euro betaald, dus prima prijs. Aanbod stijgt elke dag, dus bedroevend nee. Maar ja wel iets minder dan iOS. Ach ja..
Ja 16GB zonder dock, daar heb ik toch niks aan. 330 euro betaald, dus prima prijs. Aanbod stijgt elke dag, dus bedroevend nee. Maar ja wel iets minder dan iOS. Ach ja..