wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.026 of 2.047Volgende

voor de rest hadk voor alles niet lager dan een 7 hoor :P Dus loopt vast wel los.. En gs is toch niet zo moeilijk :o

Nee weet ik, maar komt door de leraar :P

Want als er maar 3 zijn met een voldoende...

Voor de rest niet lager dan 6.2 wil naar havo, dus moet gemiddeld een 7 staan... Misschien volgende keer iets meer dan 5 minuten per vak leren :s

Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.

Goedeavond!

Heftige maar goede dag geweest ivm de Piratebay rechtzaak met Ziggo en Brein.

Gogo ziggo!

Zie:

http://www.duken.nl/providers-blokkeren-torrentsite-is-gevaarlijk/

Brein had "geen bewijs dat uploaden in welke torrentclient dan ook kan worden uitgezet." Hoe stekeblind kun je zijn? Mijns inziens is dat een bewust foutief gekozen argument in de hoop dat de rechterlijke macht daar in meegaat. No way dat ze dat niet wisten, ze houden zich al veel te lang bezig op het torrentvlak om zo'n beginnersfout te maken. Klotestichting. En dan zeggen ze impliciet dat wij als downloadgroep niet te vertrouwen zijn, de wet omzeilen en fout bezig zijn... Als je voor God wilt spelen, leef dan ook naar de bijbel: beschouw eerst je eigen fouten alvorens naar een ander te kijken.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Nee weet ik, maar komt door de leraar :P

Want als er maar 3 zijn met een voldoende...

Voor de rest niet lager dan 6.2 wil naar havo, dus moet gemiddeld een 7 staan... Misschien volgende keer iets meer dan 5 minuten per vak leren :s

Ik wil ook naar havo, maar was het nou dat je voor ieder vak een 7 moest staan. of gemiddeld voor al de vakken een 7 staan?

Bj ons gemiddeld 7 per vak.

Zo net terug van de bios met mn meiske ;) naar 'in time' geweest.

Film.. mwaa niet een super film.. zeker niet saai maar t verhaal had wat boeiender mogen zijn.

De tijd vloog wel, wat ineens een uur later :)

Mn vriendin woont +- 16 kilometer van mij, en als goeie jongen breng je die thuis :) 1 ouder nog op. Goede indruk offcourse :)  dus nog zegmaar grofweg 30 kilometer gefietst om half 1 snachts - kwart voor 11.

Im broken, headache...

Good night

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Zooi netjes hoor marciej! Zo hoort het ook. O0

Vandaag intocht van de goed heilig man. Jurgen gaat als zwartepiet. Echt super trotse papa hier!

Yeah kan ik eindelijk mijn schoen zetten :P

Je hebt goede films, matige films, slechte films en je hebt Sint (2010).... was dat wel een film? Idee was leuk.....

VorigePage 1.026 of 2.047Volgende